Terug naar overzicht
Dolverliefd kondigen wij ons huwelijk aan, Met een glimlach die nooit voorbij zal gaan!
Op zaterdag 09 Juni 2012 om 14u30 staan we hand in hand in de kapel te LeopoldsburgOm het feest te laten knallen nodigen we jullie uit om 19h voor een receptie en Diner.. Laat ons voor 1 mei 2012 even weten of je al dan niet kan komen op de dag van onze dromen?
Niet te vergeten, willen we je dit alvast even laten weten. Jullie aanwezigheid en lach,
zijn het mooiste geschenk voor onze huwelijksdag.
Wil je ons toch verrassen, Dan hopen wij dat het in een envelopje zal passen
Persoonlijk vind ik je tekst heel mooi zo. Je zou je kaartje wel kunnen aanpakken met een originele lay-out. Wij hebben met tekstblokken gewerkt, de tekst wat gegroupeerd op soort. Wij gaan trouwen bovenaan in t groot. Dan de tekst in t klein. De locatie van de viering aan de linkerkant in een apart vakje. Onderaan het cadeau-idee schuin gedrukt. Op deze manier krijg je variatie en vormen verschillende delen toch een mooi geheel.
Heyla, ik ben nu zelf ook niet zo'n taalkampioene maar ik kan toch enkele dingetjes uit je tekst halen. - 14.30 uur ipv 14u30 en 19.00u ipv 19h ( dit hadden ze me gezegd bij mijn tekst).- Diner moet zonder hoofdletter- je gebruikt bijna overal de je-vorm maar in de zin ''om het feest ... nodigen we jullie..ik denk dat het mooist is als je overal je gebruikt ofwel overal jullie.Maar ik vind de tekst wel mooi klinken.GroetjesAn