Terug naar overzicht
Hier hebben we pas een dikke 3 maand op voorhand een gesprek met de zaal. Ik ga hier dan ook niet op wachten om de uitnodigingen te bestellen :-).Groetjes!Evelien
Ik begin er ook al vroeger aan. Begin juni wil ik mijn uitnodigingen afhebben!
je kan toch gewoon beginuur al bespreken
Wij hebben dit via mail en telefoon al met hen doorgenomen en daar ben ik blij om want ze hadden toch nog wel wat suggesties naar startuur toe (hetgeen dus ook effect heeft op de uitnodigingen). Zij hebben nu hun volledige goedkeuring gegeven over de hele viering-planning (wij doen een persoonlijke viering in hun tuin) + avondplanning...dus ik kan nu met een gerust hartje de uitnodigingen laten drukken.Binnenkort hebben we dan ook het proefdiner, waarbij we alle details verder gaan bespreken.Lieve groetjesChantal
:) je bent wel wat vroeg met de uitnodigingen. Maar kversta dat wel. Wij hebben eerst save the date kaartjes gemaakt dus daar konden we al creatief in zijn. Nu gaan we stilaan beginnen met de uitnodigingen. Wij hebben daarvoor toch ook al begin- en einduur afgesproken. Maar einduur zetten we er natuurlijk niet op.
Wij hebben begin januari al een gesprek gehad met de zaal om de uren en menu te bespreken. Dus een 6 maand op voor hand. Ik zou gewoon eens met de zaal bellen en vragen of je nu al de uren kan bespreken.
bedankt voor jullie reacties..kzal idd es bellen om te vragen wanneer het beginuur is