Terug naar overzicht
Ik ben benieuwd :-)Ik heb je een mailtje gedaan...groetjes
ben ook benieuwd :)groetjes
ik heb je ook een mailke gestuurd, heel nieuwsgierig
Ik heb ook mailtje gestuurd :)
Amai!!! Heb jij dat zelf geknutseld? Prachtig!Hoeveel tijd kruipt daarin voor één zo'n kaartje?
thanks allemaal, ik ben er zo blij mee...nu ze voorgeplooid zijn met de machine (zie mijn vorige verslagje over copy-center), en de kaartjes gesneden zijn, is het telkens 2 snedes maken, het blaadjes-lint stikken en een hartje tekenen met een lijmpennetje en glitter opkappen.Dat valt dus nogal mee, zeker als ik binnen 2 weken er eens invlieg samen met mijn mama en 2 getuigen.
Je mag terecht heel trots zijn op je kunstwerk!
Ik heb je ook een mailtje gestuurd.Ik zou ook wel graag iets zelf maken, dus heel benieuwd naar enkele doenbare ideeën.
voor zelf-maak tips: check dit artikeltje, hiervan kwam mijn oorspronkelijk idee dat ik steeds meer en meer heb aangepasthttp://www.trouwplaza.be/maak-zelf-je-trouwkaart.html Je mag me ook altijd je ideetjes en 'eisen' en kleuren mailen, en dan kan ik mss ook eens nadenken over een ideetje voor jou uitnodiging
Emy, Zou het mogelijk zijn om je uitnodiging ook eens naar mij door te sturen? hannebalcaen@hotmail.com Groetjes,Hanne
Amai Emy, keimooi!! Mag je terecht trots op zijn!!
De uitnodigingen zien er echt super uit zeg!
Amai, geraakt die uitnodiging in een A6 eneveloppe? ziet er veel groter uit :)
nopes, exact A6 formaat: het bruine papier is een A4 in de lengte in 2 gesneden, en dan gewoon toegeplooid. :o)
Merci voor je mailtje. En een dikke duim voor je werk!!!
Hoi Emy,Ook ik ben nieuwsgierig, wil ook zelf iets maken.Alvast bedankt!GroetjesVicky
hey je mag ze mij ook es mailen hoor. lindsy.verhulst@hotmail.com
Ik wil het ook wel eens zien ;-) Annvangeel@gmail.com Thx
zou ik het ook eens mogen zien aub? alvast bedankt. Groetjesfien_24@hotmail.com