TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Melissa
11-8-2012
|
26-2-2012 22:37:57
Je kan mensen moeilijk 'verplichten' om iets te dragen he...dus ik zou toch gaan voor ''gewenst"...denk dat de meeste mensen daar dan met veel plezier rekening mee houden :)
En bij stadskledij denk ik ook eerlijk gezegd aan een iets 'lossere' stijl, dus misschien toch 'avondkledij' gebruiken?
|
|
Jana
5-5-2012
|
26-2-2012 22:57:43
Op ons kaartje stond: dresscode: evening (no jeans) groetjes jana
|
|
Eline
7-7-2012
|
27-2-2012 8:37:22
Veel mensen weten inderdaad niet zo goed wat stadskledij betekent. En niet iedereen zal je website volledig bekijken. Ik ben niet zo gek op dresscodes, maar als dit voor jullie belangrijk is zou ik eventueel op de uitnodiging zelf verduidelijk zoals Jana hierboven. En kledij verplichten is niet netjes. Door een dresscode op te stellen geef je al aan dat dit voor jullie zeer belangrijk is, 'gewenst' is in mijn ogen alles wat je erbij kunt zetten...
|
|
Carrie
13-9-2013
|
27-2-2012 8:37:34
Goh, je zou bijna een link op je uitnodiging moeten zetten waar ze de juiste betekenis van het woord 'stadskledij' kunnen vinden :-)
Wij moest ooit naar een chique personneelsfeest in hele chique zaal met dresscode avondkledij. En daar stonden er in jeans, met een wollen trui tot op hun knieën (en dan spreek ik niet over een mooi wollen kleedje!), versleten sportschoenen enz !! Schandalig !
Feestkledij vind ik wel leuk, dan denk ik aan wat ik zou aandoen met vb kerst of nieuwjaar, dat is toch ook feestelijk? :-) Ofwel Evening (no jeans), dat zou toch ook duidelijk moeten zijn, niet?
|
|
Sandra
7-9-2012
|
27-2-2012 11:25:04
Wij dachten aan 'casual chic'...maar dan denk ik dat er ook veel in jeans en hemd gaan staan :-) hihi... Je kan ook 'cocktail' zetten... Moeilijk é die dresscode!!
groetjes!
|
|
Emy
30-6-2012
|
27-2-2012 11:51:13
wij gaan "dress to impress" eropzetten
|
|
Melissa
11-8-2012
|
27-2-2012 13:18:16
Die vind ik ook leuk, van Emy! :) Je kan je wel aan alles verwachten dan, maar wel héél leuk :)
Bij ons is het "a touch of purple", voor de rest mogen ze kiezen! ;)
|
|
Carrie
13-9-2013
|
27-2-2012 14:11:06
Dress to impress zou bij ons heel gevaarlijk zijn. You never know wat mensen daarvan denken, he  En ik wil daar niemand in een mega-glitterjurk zien of in bikini hahaha
|
|
Katrien
29-6-2012
|
28-2-2012 18:35:45
't is inderdaad moeilijk, want "avondkledij" of "in 't lang" betekent eigenlijk in smoking voor mannen en dat vind ik er ook over. Je kunt ook kiezen voor "cocktail", maar hoedanook denk ik dat je specifiek moet zijn als je jeans en sportschoenen wil vermijden ... .
Als je een kleur wil toevoegen, dat vind ik ook wel leuk!
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|