Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aaaarrghhh...hoe formuleren uren receptie!?

  24-2-2012 20:55:18
Hey dames ( en mssn ook wel heren )


Onze receptie zal beginnen om 18 u. en eindigen om 19.30 u.!(voor de mensen van enkel de receptie)
Hoe zetten jullie dit op de uitnodiging...om 18u? vanaf 18u?,...

En vooral hoe formuleren jullie het einde? ik geraak er niet wijs uit hoe stom het ook mag zijn.

Alle hulp is dus welkom

Saskia
8-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1584


Gwen
21-4-2012
 Meld misbruik24-2-2012 21:25:28

Bij ons is het:
Wij nodigen u graag uit op de receptie van 17u tot 18u30.

Groetjes!



An
18-5-2012
 Meld misbruik24-2-2012 21:45:10

Bij ons is het ook van ... u tot .... u

Ik zou zéker niet "vanaf" zeggen want wie weet om hoe laat komen er dan nog toe... Als ze dan maar om 19u toekomen is de receptie ook al bijna gedaan en deze mensen zijn dan ook niet direct geneigd om op tijd te vertrekken.

Groetjes!



An
9-6-2012
 Meld misbruik24-2-2012 21:57:16

Bij ons is het ook van... tot

Voor de tweede receptie (genodigden die enkel het dessertenbuffet en dansfeest meedoen) zetten we zelfs aanwezigheid gewenst tussen 21u30 en 22u en dit om die "vanaf" te vermijden omdat hier inderdaad het risico is dat de mensen veel later gaan toekomen en dan de receptie missen wat natuurlijk niet de bedoeling is aangezien je anders misschien een hele avond niets anders doet dan handjes schudden en we natuurlijk ook voor iedereen de receptie betalen...



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik25-2-2012 8:52:18

Bij ons is het ook van ... tot ....

Er staat:

Graag nodigen wij u uit voor een hapje en een drankje.

Waar:

Salons Caipirinha:

Wanneer:

Van 16.30u tot 18u.

Graag een seintje voor 1 augustus 2012.

Groetjes!

Evelien



An
25-5-2012
 Meld misbruik25-2-2012 10:17:56

Wij hebben daar ook uren over zitten denken. Dit staat op een apart kaartje. Onze ouders betalen een groot deel, in de 'gewone' uitnodiging stonden ze nog niet vermeld dus hebben we op het aparte kaartje onze ouders erbij gezet. Uiteindelijk is het dit geworden:

Wij en onze ouders nodigen u uit om samen een glaasje te drinken en op een goede toekomst te klinken.
U bent van harte welkom op onze receptie van 17u00 tot 19u00.

Gelieve uw aanwezigheid te bevestigen voor 15 april 2012 via xxx (telefoonnr.).

Vrijblijvende cadeautip: (tekening envelopje)

Gelegenheidsadres: Hof te Rhode, Rodestraat 7,
3290 Schaffen.



Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik25-2-2012 10:37:34

bedankt dames! hier kan ik zeker mee verder...



Eline
7-7-2012
 Meld misbruik25-2-2012 12:08:52

Wij doen ook van... tot... De 'tot' is bij ons 18u30, waarbij we verwachten dat de laatste gasten om 19u vertrekken.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info