Terug naar overzicht
Hey,wij gaan met onze gasten bowlen in Sint-Niklaas. Voordien krijgen we daar een fondu-menu en nadien kunnen we daar ook dansen. Maar de eigenaars wilden evengoed een menu op maat maken (genre koud buffet) als we dat vroegen. Misschien bestaat zoiets ook in West-Vlaanderen?Al bij al budgetvriendelijk en ambiance verzekerd!Lieve
hey,je kan het zo goedkoop mogelijk houden zoals je zelf wil.zalen kan je in alle prijsklasse krijgen en traiteurs ook.een dj kan een vriend of familie doen.hetzelfde van de foto's en al de rest.even denk werk,maar je geraakt er wel.van waar ben je in westvlaanderen?ik ben van geluwe.ik wil wel mee helpen.wanneer huw je?
Dag Pascale, Wij zijn allebei van Roeselare.Mijn vriend heeft me vorige week ten huwelijk gevraagd en we zijn nu zowat aan het uitkijken om een vaste datum enzo vast te leggen. Het is echter niet zo gemakkelijk omdat we heel veel dichte familie hebben die in het buitenland woont. ( oa mijn pa en mijn broer), dus die willen we er zeker bij. We moeten dus rekening houden om hen voldoende tijd te geven om een vliegtuitticket te kunnen boeken. We hadden gedacht ergens volgend jaar in augustus ( om daarna nog op huwelijksreis te kunnen gaan). Ik zoek echter wel iets origineels...maar niet te duur, we maken liever een hele mooie huwelijksreis...( we are travellers). Indien je ideetjes hebt???
hey,ieneja wel moeilijk.je zou in augustus trouwen.als je voor een zaal zou kiezen,moet je wel heel vlug zijn.hebben jullie een grote tuin?je kan dat doen met een grote tent en vele lichtjes.ik vind dit heel orgineel en gezellig.anders zal ik nog eens nadenken.ik wens jullie heel veel succes