Nu Online
Momenteel zijn er 230 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

origineel avondfeest

4-8-2006 9:51:09
wie heeft er een origineel idee om een huwelijksfeest in West-Vlaanderen zo goedkoop mogelijk te houden? Mijn vriend heeft me ten huwelijk gevraagd, maar ons budget is niet zo heel groot.
graag reacties en ervaringen. Alles is welkom.

Iene
1-1-2007
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 379

Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik4-8-2006 9:56:45

Hey,

wij gaan met onze gasten bowlen in Sint-Niklaas. Voordien krijgen we daar een fondu-menu en nadien kunnen we daar ook dansen. Maar de eigenaars wilden evengoed een menu op maat maken (genre koud buffet) als we dat vroegen. Misschien bestaat zoiets ook in West-Vlaanderen?

Al bij al budgetvriendelijk en ambiance verzekerd!

Lieve

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik4-8-2006 10:07:27

hey,je kan het zo goedkoop mogelijk houden zoals je zelf wil.zalen kan je in alle prijsklasse krijgen en traiteurs ook.een dj kan een vriend of familie doen.hetzelfde van de foto's en al de rest.even denk werk,maar je geraakt er wel.van waar ben je in westvlaanderen?ik ben van geluwe.ik wil wel mee helpen.wanneer huw je?

Iene
1-1-2007
 Meld misbruik4-8-2006 10:22:42

Dag Pascale,

Wij zijn allebei van Roeselare.Mijn vriend heeft me vorige week ten huwelijk gevraagd en we zijn nu zowat aan het uitkijken om een vaste datum enzo vast te leggen. Het is echter niet zo gemakkelijk omdat we heel veel dichte familie hebben die in het buitenland woont. ( oa mijn pa en mijn broer), dus die willen we er zeker bij. We moeten dus rekening houden om hen voldoende tijd te geven om een vliegtuitticket te kunnen boeken. We hadden gedacht ergens volgend jaar in augustus ( om daarna nog op huwelijksreis te kunnen gaan). Ik zoek echter wel iets origineels...maar niet te duur, we maken liever een hele mooie huwelijksreis...( we are travellers). Indien je ideetjes hebt???

pascale
14-4-2007
 Meld misbruik4-8-2006 11:01:16

hey,iene
ja wel moeilijk.je zou in augustus trouwen.als je voor een zaal zou kiezen,moet je wel heel vlug zijn.hebben jullie een grote tuin?je kan dat doen met een grote tent en vele lichtjes.ik vind dit heel orgineel en gezellig.anders zal ik nog eens nadenken.ik wens jullie heel veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...