Nu Online
Momenteel zijn er 177 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ideetjes voor uitnodigingen

  1-8-2006 9:36:04
Hallo iedereen, mijn eerste bezoek aan deze website. Wij trouwen op 23 mei 2007 (gemeentehuis). Op 26 mei 2007 houden we een ceremonie gevolgd door receptie en avondfeest (geen kerkelijk huwelijk) Momenteel volop bezig dus met de voorbereidingen. Fotograaf geboekt: Musschout uit Gentbrugge. Zaal ligt vast: Straffe Kost te Stekene. Bruisdjurk gekozen: Mathyro. Maar wat met de uitnodigingen voor het huwelijk. Had graag zelf voor de uitnodigingen gezorgd. Iemand een ideetje. Teksten voor ceremonie zijn tevens welkom. Groeten, Sofie

Sofie
23-5-2007
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 816


valerie

 Meld misbruik1-8-2006 12:10:24


hey,


wij trouwen ook op 26 mei 2007!
Amai jij hebt zelfs al je jurk gekozen! snel hoor!

groetjes, Valérie



Inge
5-8-2006
 Meld misbruik1-8-2006 12:10:46

Hallo Sofie,

Veel geluk met je komende huwelijk en alle voorbereidingen! Je bent al goed bezig! Voor je uitnodigingen kan je misschien eens snuffelen bij drukkerijen om ideetjes op te doen en om ze zelf te maken, kan je alle gerief vinden in AVA papierwaren. Daar kan je allerlei dingen vinden om zelf uitnodigingen te maken!

Alvast veel succes,

Groetjes,
Inge
05.08.2006



Katrien
26-8-2009
 Meld misbruik1-8-2006 12:24:52

Als je wil, kan ik je altijd onze uitnodiging eens doorsturen? Ook volledig zelf gemaakt.

groetjes
Katrien
30/9/2006



Sissi
26-5-2007
 Meld misbruik1-8-2006 13:08:00

Hey,

Ik kan je niet echt helpen (want ben ook nog druk op zoek), maar wou gewoon even zeggen dat wij ook trouwen op 26 mei 2007.
Ik heb trouwens ook mijn jurk al gekozen, maar dat is eerder toevallig (had een mooie gezien in etalage en wou enkel eens passen, maar van 't een kwam 't ander).

Groetjes, Sissi



Skiwi
13-5-2006
 Meld misbruik1-8-2006 13:12:11

wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt:
www.tomenmieke.be

(als je erop klikt gaat de kaart open)

Mieke
13/05/06



Sofie
23-5-2007
 Meld misbruik1-8-2006 14:53:30

Bedankt voor jullie reacties. Leuk gedaan Mieke die uitnodiging met jullie foto. Heb ik alvast een ideetje hoe anderen het aangepakt hebben. Katrien als je wil mag je uitnodiging doorsturen naar mijn mail adres: franckaert_sofie@hotmail.com
Kan nog niet meteen beginnen aan de uitnodigingen daar er nog geen uur vastgelegd werd op het gemeentehuis maar wil liever al goed voorbereid zijn :)

Groeten

Sofie



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik1-8-2006 19:56:08

Hey

In de AVA hebben ze ook allemaal boeken liggen met uitnodigingen die je kan kopen. Maar je kan ze eens bekijken om ideetjes op te doen om dit dan zelf te maken.

Wij hebben ze ook zelf gemaakt (lees: ik heb ze zelf gemaakt ;-))
Een zilveren vierkante kaart met daarop een zwart/wit foto van ons. Heb al veel goede commentaar gehad, men vindt het heel stijlvol. Maar ik ben er wel 2 maanden aan bezig geweest, en uiteindelijk heeft het bijna evenveel gekost als bij een drukker.

Groetjes

Vicky
09.09.06



Karen
30-6-2007
 Meld misbruik1-8-2006 20:53:58

Hoi Katrien,
Zou je het dan ook eventjes nr mij willen doormailen? karenplees@hotmail.com

Ik kan ook nog ideetjes gebruiken..

Thanks,
Karen



Angelique
4-5-2007
 Meld misbruik1-8-2006 21:16:24

Dag Katrien,

Ook wij zijn van plan om de uitnodigingen zelf te maken, maar hebben weinig inspiratie.
Zou je het eventjes willen doormailen aub??
angelique_deltour@hotmail.com
Alvast bedankt en groetjes



Angelique
4-5-2007
 Meld misbruik1-8-2006 21:17:52

Dag Mieke,
Was het moeilijk om jullie uitnodiging zelf te maken?? Wij vinden ze namelijk prachtig. Viel dit nog mee van prijs om het zelf te maken??
Groetjes Angelique



A
10-8-2007
 Meld misbruik6-8-2006 11:25:07

Hoi

Wij zijn ook nog op zoek naar leuke ideetjes om zelf onze uitnodigingen te maken.

Je mag jullie voorbeeldje natuurlijk ook mailen naar zonneke03@hotmail.com!

Bedankt alvast!!

Groetjes
Mieke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info