Nu Online
Momenteel zijn er 148 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

pris videograaf

  31-1-2012 22:13:44
hallo, hoeveel betalen jullie om een video van jullie huwelijk te filmen?
ik heb al offertes aangevraagd maar allemaal heel duur
daarom wou ik eens weten wat de meesten betalen, en eventueel prijs van de fotograaf? of is dit
een pakket samen?

petra
1-9-2012
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1342


Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik31-1-2012 22:37:25

Hey, wij betalen 814 euro voor de videograaf maar we hebben wel gekozen voor HD en blue-ray! Prijzen van fotografen ken ik niet, bij ons is het nog afwachten tot we een reactie krijgen van een vriendin. Maar als je de twee samen neemt bij 1 firma/persoon krijg je normaal gezien een pakketprijs die iets voordeliger is.



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik1-2-2012 0:33:20

Beste Petra, misschien vind je iets op mijn site.
grtz www.discovideo.be





Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik1-2-2012 7:55:50

Hallo,

Wij hebben voor ons fotoalbum 1350 euro betaald. De fotograaf is van 's morgens tot 's avonds (incl avondfeest) gebleven. Deze prijs was met groot formaat boek (45x45) met fotocover en "alle" beelden in hoge resolutie op cd.

Voor het filmen (in combinatie met foto) hebben wij 750 euro betaald. Hiervoor is ook de hele dag (incl avondfeest) gefilmd.

Omdat wij beiden genomen hebben mochten we ook voor een extra kiezen: 3 vergrotingen of 2 extra dvd's van onze film.

Onze fotograaf was Guy De Locht van Lommel (video-foto-service). Hij werkt samen met een cameraman. Wij zijn nog steeds super tevreden van het resultaat. Prijzen kan je ook terugvinden op zijn website. Ze kunnen misschien wel iets omhoog gegaan zijn, het is ook al 543 dagen geleden .

Groetjes
Annelies



Carmen
12-1-2012
 Meld misbruik1-2-2012 12:48:34

Wij hadden jef celen (700 euro betaald met vervoerkosten en samenvattingfilmpje) als fotograaf

En Kurt Vermylen als videograaf (450 euro)



Jarne

 Meld misbruik1-2-2012 14:45:16

Dag Petra

Onze prijzen vind je op www.jdes.be
Als je vragen hebt, aarzel zeker niet contact op te nemen.



petra
1-9-2012
 Meld misbruik1-2-2012 17:41:37

danku carmen, ik zoek in deze prijsklasse, graag de gegevens van kurt vermylen aub? dan bel ik deze even op



Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik2-2-2012 12:19:28

Wij hebben zowel voor fotograaf als videograaf iemand gevonden die dit in bijberoep doet waardoor de prijzen een pak lager liggen dan de "profesionele". Echter vind ik persoonlijk, na het zien van demomateriaal, uitvoering en kwaliteit nagenoeg hetzelfde.
Voor de videograaf betalen we 235€ van 's morgens tot 1 uur na de openingsdans, DVD met 2u montagemateriaal ingebrepen.
Voor de fotograaf betalen we 350€ ook van 's morgens tot 1 uur na de openingsdans + alle foto's op DVD/USB-stick en het ontwerp van ons foto-album.
Aangezien het geen erkende handelaars zijn zet ik de contactgegevens niet openbaar, als je ze wil geef gerust een seintje evelinedecorte@hotmail.com



Eveline
23-6-2012
 Meld misbruik2-2-2012 12:19:58

Euh sorry, fotograaf 300 € :-) *foutje*



geert

 Meld misbruik14-4-2012 18:44:00



Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info