Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

laat je uitnodigingen gratis ontwerpen!

  31-1-2012 5:01:12
Dag bruidjes en bruidegommen,

Onlangs ontwierp ik mijn eigen drukwerk voor onze bruiloft en de passie voor grafisch ontwerp is terug aan het kriebelen. Heb je een origineel idee maar mis je de kennis om het uit te werken op de computer of ben je op zoek naar iemand die enkele originele dingen kan creëren: ik wil graag gratis aan de slag in mijn vrije tijd om mijn portfolio wat op te bouwen...

Groetjes,
Kirsten

Kirsten
16-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1662


Sara
6-10-2012
 Meld misbruik31-1-2012 7:52:47

Hey Kirsten,

als je zin hebt wij zoeken nog iemand voor onze uitnodigingen, normaal ging een vriendin van ons dit doen maar daar hoor ik niets meer van :-( We weten al ongeveer wat we willen, ik heb het zelf al proberen te maken maar ik loop elke keer vast :(



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik31-1-2012 8:19:53

Héy Kirsten, wat is jouw e-mailadres?

groetjes



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik31-1-2012 8:29:11

Hoi Kirsten,

Ik zocht nog iemand die een wikkel voor onze chocoladerepen (bedankjes) wil ontwerpen.
Het zou in de lijn vd uitnodigingen moeten liggen maar die knutsel ik zelf in elkaar.

emy.lamon@telenet.be



Wendy
1-12-2012
 Meld misbruik31-1-2012 8:35:15

Hey Kirsten,

Hier hebben we ook enkele ideetjes, maar niet echt de kennis of een degelijk programma om het uit te werken.
Alle hulp is welkom als je er zin in hebt , ja laat maar iets weten.

wendy.mannaert@telenet.be

Groetjes,
Wendy



deborah
14-7-2012
 Meld misbruik31-1-2012 10:07:12

Hoi Kirsten,

Als de zin er is , moet je er zeker aan toegeven! Ik heb ook een ontwerp in gedachten, maar uitwerking ervan is ook niet echt simpel. Als je zin hebt en tijd, dan laat je me maar iets weten --> deborah.schietecatte@hotmail.com

Groetjes!
Deborah



Lize
24-8-2013
 Meld misbruik31-1-2012 10:32:46

Hoi Kirsten,

Ook ik weet al helemaal wat ik wil, maar zou niet weten hoe er aan te beginnen. Volgens anderen is de uitnodiging perfect te maken in fotoshop, maar daar ben ik helemaal niet handig in. Als je nog tijd en zin hebt na de reacties hier boven, mail me maar! lizemeynen@hotmail.com
Bedankt!



julie
1-9-2012
 Meld misbruik31-1-2012 16:48:45

Hallo Kristen,

Wij zijn ook aan het sukkelen voor onze uitnodigen. Wij hebben als thema kleur: fuschia , zou dit natuurlijk ook graag gebruiken in de uitnodigingen maar mijn inspiratie ontbreekt. Kan je me misschien helpen?
Groetjes



kim
7-7-2012
 Meld misbruik31-1-2012 17:08:17

Hey Kristen,

Ik heb onze uitnodigingen zelf gemaakt in word, en omgezet naar een pdf bestand om te laten afdrukken.
Wil je deze misschien eens checken ? Eventueel mag je aanpassingen doen om het mooier en 'professioneler' te maken ?

Laat maar iets weten op kimmekeeuh69@hotmail.com

groetjes!



Kirsten
4-8-2012
 Meld misbruik31-1-2012 22:02:24

Hey!

Moest je intussen nog niet genoeg werk hebben.. ik ben zeer veeleisend :) en op zoek naar een originele uitnodiging.
Ik heb al wel iets in gedachten, maar weet niet of het praktisch haalbaar is..
Als je op zoek bent naar een uitdaging, stuur me dan een privé berichtje.. dan bezorg ik je mijn gegevens.
Groeten
een naamgenoot!



Kirsten
16-6-2012
 Meld misbruik31-1-2012 23:06:59

WAUW, ik had stiekem gehoopt dat er veel bruidjes waren die dit wilden maar ik had nooit kunnen dromen van zoveel reacties. Ik ga alvast met jullie allemaal aan de slag. Geef me even de tijd om ieder persoonlijk van een reactie te voorzien! Je mag me ook rechtstreeks mailen op kirsten.libbrecht@gmail.com

Groetjes,
Kirsten


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info