Terug naar overzicht
hey,ik heb Alix van het schoonheidsinstituut belle-x in Hasselt vastgelegd.Niet duur (€15 pp.) en komt aan huis.groetjes,Sandra
Hoi Angie, Probeer eens bij Jessica van Glitglam (https://www.facebook.com/GlitGlam?sk=wall ). Ze is heel vriendelijk en goed!Groetjes,Filipa
Hallo, Ik heb mijn make-up laten doen bij Beauté Brigitte in Diepenbeek...GroetjesAnnelies
Dag Angie,Dan kan je zeker Jessica van Glitglam aanraden.GroetjesDavywww.allegebeure.be
HalloMijn naam is Tessa,35jaar en woonachtig te Lommel.Momenteel doe ik deopleiding visagie en heb opdracht gekregen om de visagie van de Missen en Misters van Fashion Limburg te verzorgen.Om mijn portfolio uit te breiden en te updaten ben ik opzoek naar dames die graag een natuurlijke bruidsmake-up wensen.Aangezien ik graag een foto van het eindresultaat wens voor in mijn portfolio te steken, vraag ikenkel een vergoeding van 12,5€ (éénmalig) hier zit dan in, 1x een proefmake-upen de make-up op de dag zelf.Mocht je interessehebben, kan je me bereiken op tesger11@gmail.comAlvast bedankt en veel succes met de voorbereiding.Mvg,Tessa
Hoihoi Stephanie,Mijn zus is vorig jaar getrouwd en zij, onze mama en ik hebben ons toen laten schminken door Monique Schouteden. Ze deed dat echt super!! Ik heb haar ook al gecontacteerd voor onze trouwdag... Ze komt aan huis, dat is ook wel gemakkelijk he! Dit is haar e-mail adres monique.schouteden@hotmail.com Groetjes
Kijk eens bij JaKi Visagie op Facebook. Daar kan je alle gegevens terug vinden. Ze is van Glabbeek maar komt ook aan huis. Mooie, naturelle make-up aan een zachte prijs! Echt een aanrader!
HeyKijk zeker eens naar onze site www.stylemepretty.be Wij werken in heel de Benelux aan democratische prijzen.Heb je vragen aarzel niet ze te stellen!GroetjesBianca