Nu Online
Momenteel zijn er 75 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

win for life ja of nee?

  29-1-2012 15:39:11
Graag had ik op mijn uitnodiging ook zo iets geformuleerd dat het inkom ticket een win for life biljetje is.
maar mijn vriend en zussen vinden dit wat te opdringerig want dan is het precies een verplichting maar ik vind het juist leuk en wie weet win je wel iets :)
nu zeggen ze ook dat er dan ook de kans bestaat dat je inplaats van geld ook sommige allemaal krasbiljetjes geven.
heeft iemand dit al meegemaakt of al gedaan op hun trouw?
of wat denken jullie? en hoe kan ik het dan best formuleren?
Bedankt!

gitte
11-8-2012
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2455


dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-1-2012 15:53:53

wij hebben het toch mee vermeld in soort klein versje en werd al tot nu toe zeer goed onthaald door wie al een uitnodiging van ons kreeg!!! echt zeer positief waren ze !



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik29-1-2012 15:56:02

Wij hebben dat als kado gekregen, vond ik wel een zeer mager.
We hadden niets gewonnen dus achteraf gezien niets gekregen...
Ik zou er niet mee beginnen.

Groetjes,
Laura



Ann
28-9-2012
 Meld misbruik29-1-2012 16:11:09

Ik zou er ook nie mee beginnen! Er zijn altijd mensen die dat dan als kader nemen:-(



Jill
9-3-2012
 Meld misbruik29-1-2012 20:31:46

Ik ben er ook absoluut geen fan van...



Eline
7-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 20:33:49

Ik vind dit ook nogal opdringerig en onbeleefd. Natuurlijk kun je verwachten dat mensen dit dan in plaats van een kado gaan geven. Inkom vraag je bij een studentenfuif of een theatervoorstelling, niet bij je huwelijk.



Bea
23-3-2012
 Meld misbruik29-1-2012 23:03:11

Heb het verhaal gehoord van een koppel die dit expliciet vroegen ipv enveloppes. Ze hebben 2x een winnend ticketje. Maar dit blijft natuurlijk een kansspel. De kans dat je niet veel hebt, is groot natuurlijk. Ikzelf zou het ook niet doen. Het zekere voor het onzekere nemen, dan maar?



Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik30-1-2012 8:40:31

Vrijblijvende cadeau-tip: U mag altijd aan ons spaarvarkentje denken: BE31 ... Komt U niet graag met lege handen toe? Bloemen zijn voor ons geen goed idee, breng dan liever een "Win For Life" ticketje mee!

zo zullen wij het formuleren!

liefs.



Emy
30-6-2012
 Meld misbruik30-1-2012 9:10:05

wij gaan wsl ook zoiets zetten als Heidi, maar ik ga wel "1" zetten wsl ipv "een", zodat het duidelijk is dat ze niet alles in ticketjes moeten kopen :o) en zal dat ook wel verduidelijken als mensen ernaar vragen of waar we't echt gaan afgeven


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info