Nu Online
Momenteel zijn er 117 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Suite kledij Creations of Leijten

29-1-2012 12:11:00
Gisteren ben ik samen met mijn moeder en zus langs geweest bij Couture Ann in Aalst (opendeurdag). We zijn daar vriendelijk ontvangen. Mijn moeder en zus mochten hun keuze van kleedjes doorgeven en deze werden dan "geshowd" door de aanwezige modellen.

Zowel mijn moeder als zus hadden elk 1 favoriet, namelijk een kleedje van Creations of Leijten. Mijn moeder kon haar kleedje passen, mijn zus niet wegens te klein.
Mijn zus was teleurgesteld, want ze wil geen kleed kopen dat ze niet heeft kunnen passen. En mijn moeder wil graag nog andere kleedjes van dit merk passen, want het aanbod bij Couture Ann was niet zo groot.
De kleedjes van de opendeurdag blijven zelfs maar een paar dagen beschikbaar.

Nu ben ik op zoek naar een winkel waar ze nog suitekledij van Creations of Leijten verkopen. Als ik mij niet vergis dan hebben ze dit merk ook bij Mia Monta. Op de website van Creations of Leijten staat Mia Monta vermeld, maar op de website van Mia Monta kan ik de merken van de suitekleedjes niet terug vinden.

De verkoopster bij Couture Ann maakte ook de opmerking dat we laat zijn. Ik dacht dat we er vroeg bij waren. Klopt dit? Anders gaan we er toch eens vaart moeten achter zetten. Dinsdag staat er nog een afspraak bij Moderna op de agenda en in de namiddag hebben we een 2e afspraak bij Couture Ann. Ik hoop dat ik voor morgen nog een afspraak kan vast krijgen bij Mia Monta .

Groetjes
Lotte

Lotte
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1234

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik29-1-2012 12:19:06

Laat voor suitekledij??

Ehem, ik dacht in mei te gaan kijken met mijn gevolg ;-). Zal dus ook maar wat vroeger rondkijken dus ;-).

Groetjes!

Evelien

Nancy
17-12-2011
 Meld misbruik29-1-2012 12:38:04

vandaag op de Beurs in Hotel Beveren komt ook Couture Jetty. (lieve mevrouw)
Zij doen mee aan de modeshow. Zij hebben ook Creations of Leyten heb ik gezien op hun website. Misschien toch even afzakken naar Beveren vandaag. Modeshow om 14u en 16.30u. (www.beurs-wijtrouwen.be )

succes

isabel
14-7-2012
 Meld misbruik29-1-2012 14:34:25

hey ik trouw op 14 juli 2012 en ik ben op 7 januari met mijn ma haar kleed (suitekleed) gaan bestellen bij Couture Ann in Aalst.
Zij mag pas eind mei terug voor haar zogezegde "eerste" pas dus inderdaad niet te lang wachten als je iets kiest van Leijten.
Nadeel is ook prijskaartje.
Mijn mama haar kleedje is supermooi maar met de bijpassende schoenen komt het toch op zo'n 1500 euro.
Let daar dus ook op, ik weet natuurlijk niet hoe groot jullie voorzien budget is.

Veel succes nog !
Isabel

Brigitte
28-12-2012
 Meld misbruik29-1-2012 14:57:32

Hallo Lotte,

Mijn trouwkleed is ook van Leijten. Ik heb het al in november 2011 besteld , want dit is wat ik wil.( trouw pas 28 december)
De verkoopster van de winkel in Lommel vertelde me toen dat het 3 maanden duurt om een jurk te bestellen bij Leijten. Alleen alles is afhankelijk van de verkoopsters in de winkel. Want ik ben in drie winkels Leijten gaan passen. En de andere 2 vertelde dat het 4 tot 5 maanden wachten is. Dit vond onze winkel wel heel lang vertelde ze. Bij haar is het een 8 tot 12 weken. Dus misschien kan je een beetje aandringen om wat moeite te doen.
Koop je jurk of iets anders van Leijten niet in Nederland, ondanks het een Nederlandse firma is, is het duurder. Mijn jurk was in Nderland 350 euro duurder dan in Belgie. Wacht niet meer te lang!!! Op de site van Leijten kan je alle adressen vinden! Veel succes met je zoektocht

cindy
1-9-2012
 Meld misbruik29-1-2012 17:26:55

hallo heb ook een trouwkleed besteld van leyten eind november en mag pas in mei gaan passen

Elien
21-4-2012
 Meld misbruik29-1-2012 20:08:41

Dag Lotte,

Vorige weekend ben ik met de moeders ook bij Couture Ann langs geweest, en met succes. Mijn moeder koos ook voor suitekleedje van Leijten. Ze zeiden ook eerst dat we laat waren maar uiteindelijk was er geen enkel probleem want ze mag begin maart al opnieuw gaan passen. Mijn trouwjurk is ook ééntje van Leijten geworden en het mijne komt van Mia Monta. Ik ben in augustus gaan kiezen en mag binnen 2 weken opnieuw gaan passen. De jurk is er wel al een 3-tal weken maar aangezien mijn zus haar suitekleedje ook van daar komt moest ik wachten tot zij gedaan had met haar examens om opnieuw te gaan passen.
Wij zijn in beide winkels goed ontvangen en heel tevreden buitengekomen.
Nog veel succes!
Groetjes
Elien

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik29-1-2012 21:36:15

Bedankt voor jullie reacties meiden!

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik30-1-2012 9:07:12

Hey Lotte,

Nog even een opmerking; waar ze heel veel Lleyten hebben is bij Couture Elena in Deinze, het enige grote nadeel (dat ik ondervonden heb met mijn mama) is dat ze niet echt grote pasmaten in hun winkel hangen hebben, of althans toch niet op de moment dat wij zijn langsgeweest. Anders een heel aangenamen winkel met ruime keuze en ook heel vriendelijk onthaald geweest. Ik denkt zelfs dat ze bij Couture Ann en Couture Elena wel meer keuze hebben wan Lleyten dan bij Mia Monta.... daar hebben ze 90% kleedjes van hun eigen huis/ontwerpen hangen. En daar heb ik idd trouwjurken zien hangen van Lleyten, maar geen suitejurken (al kan ik erover gekeken hebben)
Misschien kan je gewoon eens bellen voor info?!

Groetjes en succes nog!

Annelies

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik30-1-2012 11:03:17

Hey Annelies,

heb deze morgen gebeld naar Mia Monta en we mogen morgen al langs gaan. De mijnheer aan de telefoon wist mij te vertellen dat ze een van de grootste verdelers zijn van Leijten, dus ik ben eens benieuwd.

grts
Lotte

Ingrid

Meld misbruik10-2-2012 9:16:59

Een vriendin van mij is ook getrouwd in een jurk van creations of Leijten. Haar moeder wilde op het allerlaatste moment ook een bruidsmoeder pakje van Leijten (een week van te voren). Dit is uiteindelijk ook nog gelukt, doordat alles in Nederland wordt geproduceerd :D. Geweldig!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...