Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Wie is in Deurne getrouwd?

  30-7-2006 22:16:19
hallo

Wij trouwen volgend jaar in het districtshuis van Deurne. Ik ben benieuwd hoe dit er vanbinnen uitziet. Ben jij (of is iemand die je kent) daar getrouwd en zou iemand van jullie me een foto willen doorsturen?
Duurt het burgerlijk huwelijk daar heel kort of is er ruimte voor een persoonlijke touch, uitwisseling van de ringen ed.?

Wij trouwen namelijk niet voor de kerk en zouden het daarom toch iets uitgebreider willen.

Alvast bedankt voor jullie reacties!!

foto's kan je mailen naar zonneke03@hotmail.com.

BEDANKT!

Groetjes
mieke

A
10-8-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 931


Krista
7-7-2007
 Meld misbruik31-7-2006 12:26:56

Mijn zus is daar vorige maand getrouwd.
Het is er mooi en verzorgd binnen.
De dienst duurt ongeveer 30min.
Ze zijn er wel vriendelijk en spontaan.
Dus ik denk dat je er wel goed zit om te trouwen.
Veel plezier .
Groetjes Krista.
07/07/2007



A
10-8-2007
 Meld misbruik31-7-2006 18:42:26

Bedankt voor je reactie Krista en veel succes bij de voorbereiding van jullie huwelijk!

Ik heb ook eens geïnformeerd bij het districtshuis zelf. Ze vertelden me dat je het uur van het huwelijk niet kan kiezen. Dit wordt pas maximum 6 maanden voor het huwelijk vastgelegd bij de huwelijksaangifte in de volgorde waarop je je aanbied (als 1ste kopel voor die dag 10u, 2de 10u15 enzovoort tot de dag vol is).
Ik vind het wel vervelend dat we op het gemeentehuis nog geen datum en uur kunnen vastleggen, zodat we ons feest hiernaar kunnen organiseren. En wat als er zoveel mensen trouwen dat er die dag geen plaats meer is...? (ik denk maar aan de erg populaire datum 07.07.07!)
Is dit overal zo??

Als je 's morgens trouwt moet je voor 's middags toch eten voorzien voor de suite, in de namiddag is dit dan weer niet nodig. Ook om een receptie te plannen is dit toch niet evident. Hoe lossen jullie dit op?

Groetjes
Mieke



Krista
7-7-2007
 Meld misbruik2-8-2006 10:17:51

Beste,
Wij hebben dat probleem niet.Wij trouwen in Schoten en wij konden ons uur al vastleggen van iets meer dan een jaar ervoor.
Maar als je eens uitrekent wanneer je exact juist op de kop zes maanden voor je datum bent dan ga je een half uur voor opening van het gemeentehuis al voor de deur staan he en dan zal je nog alle keuze hebben.
Zo zou ik het doen.
Dan ben je zeker.Dan ben je al zeker dat je tussen 10 en 10u30 een plaatsje hebt he. En dan kan je eigenlijk ineens je ondertrouw doen.Want dat mag ook een zes maanden voor je huwelijk doen.
Dus ik zou voor eten zorgen 's middags.
Veel succes bij jullie mooie dag.Enne...ik zou het zo doen.
Liever daar een half uurke voor de deur staan (zelfs een uurke in de auto wachten)En als je ziet dat er nog mensen aankomen (misschien voor iets helemaal anders, maar je weet nooit) snel uitstappen en zien dat je als eerste aan de deur staat.Veel succes en laat me eens iets weten als je wil.
Groetjes,
Krista.
fastyjoe@skynet.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Feestzaal nodig?
Kursaal Oostende Trouwen met zicht op zee! in Oostende
Het is opvallend & apart, romantisch & groots maar ook historisch & prestigieus. Je huwelijk krijgt een unieke en onovertroffen allure. Trouwen in Kursaal is een dag zonder zorgen in volle stijl! Meer info
Zalen 138b Beleef uw feest met zalen 138b! in Harelbeke
Zalen 138b biedt u een perfecte locatie voor allerlei evenementen. Van trouwparty's, feesten en recepties tot productpresentaties. Een feest in zalen 138b gaat over meer dan organiseren. Het gaat over samenzijn en fun! Vrij van drank en traiteur. Meer info
Hof Ten Bosse Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening in Destelbergen
Wanneer u kiest voor Hof ten Bosse, dan opteert u voor een stijlvol kader, een fijne keuken en een vlotte en zorgvuldige bediening. Wij werken op de meest correcte manier, waardoor u niet voor financiele verrassingen komt te staan. Meer info
Feestzaal SCALA BVBA Feesten in een uniek decor... in Beveren
Wie op zoek is naar een verrassende locatie voor een huwelijk, familiefeest of bedrijfsevent, kan niet om Scala in Beveren heen: een unieke bioscoopzaal met heel wat troeven. Meer info
Den Orchidee Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven! in Lokeren
In Den Orchidee is ieder feest een nieuw totaal evenement waar gelet wordt op de kleinste details, volgens de wensen van de klant. Wij doen maar 1 feest per keer opdat u kan genieten van een perfecte service. Meer info
Hof Van De Putte Uw feest ... onze zorg ! in Zegelsem-Brakel
Langs hobbelige kasseien, kronkelend door de ongerepte Vlaamse Ardennen, ligt de authentieke 16de eeuwse hoeve 't Hof Van De Putte. Verwen er uw gasten in het nostalgische Zegelsem waar Herman Teirlinck inspiratie vond voor zijn 'Maria Speermalie'. Meer info
Feestzaal Liefmans Catering with a heart in Oudenaarde
Ook op zoek naar eens iets "anders" ? Gelegen langs de Schelde te Oudenaarde is onze feestzaal, verbonden aan de brouwerij Liefmans, een unieke lokatie voor uw huwelijksfeest ! Elk feest is maatwerk en volledig naar uw wens. Meer info