Nu Online
Momenteel zijn er 81 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

DRUKWERK

  21-6-2004 17:00:19
Hallo,

Wij zijn vorige week de uitnodigingen gaan bestellen, nu had ik gedacht dat dit ons een 400€ zou kosten voor een 200-tal uitnodigingen.
Nu ik vond daar een kaart mooi (heel simpel) en die kwam op 22000 BEF met druk bij maar mijn vriend vond die niet mooi, deze drukker had ook een eigen collectie waar we uiteindelijk een exemplaar van gekozen hebben, maar die komt op een kleine 30000BEF. Wij hadden eigenlijk geen idee wat die prijzen zijn, daarom wou ik eens weten wat jullie van die prijzen vinden, is dit niet te duur?

Groetjes Elke

elke
30-12-1899
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1439


Evelien
14-8-2004
 Meld misbruik21-6-2004 17:17:18

Hoi Elke,

Wij hebben net onze kaarten betaald en opgestuurd. We hebben er 200 laten drukken. Onze kaarten hadden we gekozen uit zo van die boeken dat de drukker had en de kaart op zich was niet zo superduur, de gemiddelde prijsklasse als je vergeleek met die andere kaarten. De drukkosten zorgden dat het geheel wel nogal wat duurder uitviel. Wij hebben iets minder dan 700 euro betaald voor 200 uitnodegingen.
Maar ik heb eigenlijk ook geen idee of dit nu een gemiddelde prijs is voor zoiets...

Groetjes
Evelien



Joke
9-7-2005
 Meld misbruik21-6-2004 18:30:45

amaai, zo duur.
Wij moeten nog voor onze uitnodegingen gaan zien, en ik had in ons budget plan zo'n 300 euro gerekend voor iets meer dan 100 uitnodegingen.
Amaai. Serieus mis rekend. Ik hoop dat het op wat minder zal komen.
Groetjes Joke



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik22-6-2004 7:39:50

wij zijn ongeveer een 300 euro kwijt, maar hebben alles zelf gedaan, zelf gedrukt, zelf fotookes erop gekleefd, papier gekocht bij AVA. En wij hadden 240 uitnodigingen te maken en dit was veel goedkoper dan er 240 te laten drukken hoor voor ons! groetjes, Emmely



Kathy

 Meld misbruik22-6-2004 10:17:53

wij maken ze ook zelf, papier gekocht, inktpotje voor printer en enveloppes. komt op een 200 euro voor 150 uitnodigingen.



Evie
4-9-2004
 Meld misbruik22-6-2004 10:53:30

Wij mogen vrijdag ook onze uitnodigingen gaan afhalen.

Wij hadden een eigen ontwerp gemaakt en ons papier dan bij de drukker gekozen.

Voor 180 uitnodigingen kwam dit neer op 400 Euro. De drukker wist te vertellen dat een eigen ontwerp laten drukken goedkoper is dan een model uit zijn boeken.

Groetjes
Evie



Annelies

 Meld misbruik22-6-2004 13:17:27

Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt.
Voor ongeveer 160 uitnodigingen hebben we amper 150 euro gespendeerd, enveloppen incl. De inkt moet je eigenlijk ook bijrekenen maar wij hebben de uitnodigingen kunnen drukken op de printer van de zaak.
Eigenlijk zijn we dus vrij goedkoop gesteld.



An
18-9-2004
 Meld misbruik23-6-2004 9:00:53

Wij hebben ca 600€ betaald voor 250 uitnodigingen (full colour), 100 misboekjes, en dan nog een 400-tal kaartjes voor receptie, feest ed.... We hadden het ook zelf ontworpen.



Françoise
4-9-2004
 Meld misbruik25-6-2004 16:43:22

Wij hebben 300 uitnodigingen besteld (dubbele aankondigingskaartjes en 4 verschillende kleine kaartjes) + 300 naamkaartjes en enveloppen voor 385 € bij een copiecenter/drukkerij in Aartselaar(Antwerpen)



Anneke
14-8-2004
 Meld misbruik27-6-2004 14:01:45

Wat verschiet ik van al die prijzen. Wij hebben een eigen ontwerp, met een kapvorm (JA) uit. Dit maakte onze kaart vrij duur, maar als ik nu de andere prijzen hier zie valt die van ons reuze mee. Daarvoor hadden we 500 enveloppen, 180 huwelijkskaarten (omslag en binnenvel), receptie en avondfeestkaartjes, 150 voorblaadjes voor het misboekje en het tweede blad van het misboekje. (alles laten doen bij drukker Claes in Boom)
Groetjes, Anneke


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info