Nu Online
Momenteel zijn er 79 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruids- & Suitekledij DIANNA DAVID Meise

23-1-2012 10:58:45
Zaterdag met de mama en de schoonmama op jacht geweest voor de suitekleedjes! Wat een bevalling :-)... Maar 1 verhaal over een bepaalde winkel wil ik hier toch wel even kwijt...Het was immers een niet echt aangename ervaring, en das dan nog heel zacht uitgedrukt...
Het was vooral mijn mama die had aangestuurd op een afspraak bij Diana David omdat zij niet het perfecte maatje 38 heeft. Mijn mama heeft confectiemaat 46, wat in een suitekleed toch al snel resulteert in een 48 of meer want ook hier zijn de maten net als bij de trouwjurken heel klein. En aangezien Diana David een eigen atelier heeft veronderstelden wij dat mijn mama hier toch wel enkele stuks zou kunnen aanpassen (hetgeen ons ook bevestigd werd aan de telefoon bij het maken van de afspraak)

Ik moet mijn verhaal eigenlijk beginnen een aantal maanden geleden, toen ik op trouwjurkenjacht was, ik had hier ook een afspraak gemaakt op een zaterdag om 13u. Nu door het ziekvallen van een collega op het werk werd mijn dag 'verlof' ingetrokken toen die zaterdag en moest ik die pasafspraak annuleren, ik ben dan nog zo vriendelijk en beleefd om dit ook te doen en dit door te bellen, maar ze drongen echt aan op een afspraak om 15u dan die zaterdag (maar dat haalde ik niet na het werk) of om een afspraak te maken de komende zaterdag, maar daarvoor moest ik eerst een nieuwe dag verlof zien goedgekeurd te krijgen, dus ik KON gewoon nog geen nieuwe afspraak maken, en toen ik zei dat ik zelf wel ging terugbellen voor een afspraak kreeg ik aan de andere kant van de lijn de snedige opmerking te horen van: 'Zeg dan gewoon direct dat je uw trouwkleed al ergens anders gevonden hebt'...terwijl dit helemaal niet zo was, want ik moest nog beginnen passen!!!
Nu ik heb daar dan nadien ook geen afspraak meer gemaakt, want die opmerking is bij mij echt blijven nazinderen, en ik had dan ook echt niet veel zin om voor mijn mama daar een nieuwe afspraak te maken, maar met haar argumenten (grotere maat) begreep ik haar wel dat ze echt wel ergens wou gaan waar ze zeker iets wou passen....

Ik had daar dus een nieuwe afspraak gemaakt voor mijn mama samen met mijn schoonmoeder onder de familienaam van mijn verloofde deze keer :-), en wij daar dus zaterdag naartoe, man...was me dat een ONTGOOCHELING en één omhooggevallen 'bourgeoisie-winkel!'

Eenmaal daar aangekomen moesten we eerst naar een uitleg luisteren dat we hun kledij niet zomaar maatwerk mochten noemen want dat dit echte Haute Couture was??!!?? Want dat hun stoffen hier en daar geweven werden en blablabla...
Maatwerk dat is voor mij Prêt-à-Porter, maar Haute Couture is voor mij toch nog iets anders....ik heb de naam 'Dianna David' trouwens nog nooit in het lijstje van meest succesvolle ontwerpers zien staan, ma bon... Na een half uur naar de 'praatjesmaakster' te staan luisteren, en enkel in een boek met ontwerpen gekeken te hebben, mochten we eindelijk binnen in de winkel....
Daar bleek al dat ik niet in de rekken mocht gaan kijken, blijkbaar moesten we de modellen vanuit de boek vooraan opnoemen die de mama's dan wilden passen...in de rekken iets uitzoeken in een ander kleur of stof werd ons niet toegestaan, enkel in de zetel zitten, zwijgen en kijken mocht ik doen...

De modellen die zowel mijn mama als schoonmoeder hadden aangeduid werden bij de eerste 3 pasbeurten NIET gegeven, zij gave enkel kledij die zij aanbrachten, tot ik na een derde outfit tegen de verkoopster zei dat mijn mama en schoonmoeder 50 jaar waren en geen 80 (en beide zijn trouwens nog heel jong van geest). Het stond haar al niet aan dat geen van ons 3 één van de eerste combinatioes mooi of geslaagd vonden, maar we kunnen toch niet zeggen dat we het mooi vinden als het echt aartslelijk was en veel te stijf/klassiek! Mijn mama vroeg dan of ze die beide tops eens mocht passen die zij had aangeduid in het beruchte boek, en toen kreeg mijn mama daar doodleuk de opmerking van de bazin uberhaupt: 'Mevrouw zoude da wel doen met uw problematisch figuur' ??? Hallo? Mijn mama heeft confectiemaat 46????? Als zij die top graag zag, is dat toch haar keuze zeker, dan hebben wij dergelijke opmerking echt niet nodig! Bij mijn schoonmoeder die nog wat jonger is dan mijn eigen moeder vlotte het ook niet echt met de 'overgordijnenstoffen' zie ze kreeg voor te passen, tot ik toch een turkoise kleedje uit de rekken haalde (dat vooraan hing) en haar dat ging geven, jong en hip moddelletje en ook volledig haar kleur (hadden we ook op voorhand gezegd, maar daar werd door de bazin niet naar geluisterd, zij bracht liever donkergrijd of kaki ontwerpen mee)... Daar was ze echt wél mooi mee mijn schoonmoeder! En dat was wél haar ding, en toen we dan aan de bazin meer ontwerpen in die stijl/lijn/kleur vroegen omdat ze wel mooi was met wat wij haar gegeven hadden kregen wij botweg het antwoord dat we totaal geen verstand hadden van mode, dat zij de ontwerpster was met reeds meer dan 30 jaar ervaring en dat iedereen zich daar liet kleden van haar en dat niemand het daar ooit had gedurfd om tegen haar ideeen in te gaan. ??? Dat was ook onze bedoeling niet geweest, maar ik ken mijn schoonmoeder toch, ik wist wat ze zocht en in welke kleur, en als de verkoopster/bazin niet luisteren naar wat gevraagd word, tja dan geef ik zelf een kleedje als voorbeeld aan he...Maar de opmerking die ik daar kreeg dat ik totaal geen verstand had van mode, dat enkel zij diegene was die er iets van kende was de 2de opmerking na die tov mijn mama waarmee we niet konden lachen, en vanaf toen volgden de opmerkingen elkaar in sneltempo op...Toen we vroegen naar een richtprijs van dat turkois kleedje van mijn schoonmoeder kregen we een prijs van €800 voor het patroon/ontwerp + een supplmenet veel of weinig naargelang de stof dat je kiest, en daar zei ze dan onmiddellijk 'Maar voor jullie zal et de goeikoopste stof moeten zijn zeker??' Hallo???? Wij werden daar echt behandeld als landlopers en et grootste vuil van de straat, terwijl mijn beide mama's een budget hebben vooropgesteld van €2500 pp (incl schoenen en handtasje) dan denk ik niet dat we het marginaalste volk zijn dat ze daar al gezien hebben. 1 ding is zeker, mij zien ze daar NOOIT meer terug, en dit moest me toch wel even van het hart hier op het forum ook, zeker omdat ze mijn mama echt gekwetst heeft met aar opmerkingen... Aan de mensen die er tevreden van zijn: dan hebben jullie superveel geluk gehad, of wij minder, maar ik krijg alleszinds geen positief woord meer over mijn lippen over deze winkel.

Grtjs,
en succes nog aan iedereen!

A.

Annelies
22-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 28 | Gelezen: 7354

nikki
4-8-2012
 Meld misbruik23-1-2012 11:15:16

is bevestig u mening daar in alleen duurde het niet zo lang bij mij ik was meteen ...
hoe zal ik het zeggen ''venijnig' ja ik heb het hier voor het zeggen waar op ik antwoord hou u pruts kleren dan maar bij en ik was weg :s

Shibby
3-8-2012
 Meld misbruik23-1-2012 11:17:19

Amai, wat een verhaal!! Sommige mensen durven echt alles zeggen. Mijn oma was zo ook gaan kijken in een winkel, en oké, zij draagt normaal gezien heel gewone kleren, maar nu wilde ze echt iets speciaals en ze stapte dus een duurdere winkel binnen en ze vroeg om iets uit de etelage te passen (het paste echt wel voor haar leeftijd en ze ziet er ook helemaal haar leeftijd niet uit) en die mevrouw keek haar met zo'n neerbuigende blik aan en zei 'mevrouw, ik denk niet dat dit hier echt een winkel voor u is'!!! Echt pretentie dat sommige mensen hebben...Wij zetten daar ook nooit een voet meer binnen.

Sara
6-10-2012
 Meld misbruik23-1-2012 11:23:39

wow wat een verhaal, gewoon ronduit schandalig!

waar hebben jullie uiteindelijk wel iets gevonden? of is het nog steeds zoeken?

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 11:33:05

@ Sara, van daaruit zijn we naar Moderna in Schepdaal gereden, en als je dan spreekt van dag en nacht verschil...dan heb je daar zo'n voorbeeld!!!
Daar wisten we op voorhand dat mijn mama niet zoveel keuze zou hebben als in een winkel met eigen atelier, maar die mensen hebben zich in bochten gewrongen en hebben alles gedaan wat ze moesten doen en nog véél meer eigenlijk... Viendelijkheid: 20/10, service 20/10, tevredenheid 20/10!!! Niks anders dan positief en lof over deze winkel en mensen!!!
Die mensen hebben daar dan ook een 'dikke' vangst gedaan vorige zaterdag. Beide moeders hebben EN hun kleed EN bijpassende schoenen EN stola's En bijpassende handtassen daar gekozen.
Een echte aanrader!!!! Ook voor mensen met een maatje meer, want ze doen er echt alles aan om voorbeeldkleding, die spijtig genoeg wel te klein is, aan te doen en vast te spelden zodat iedereen toch een beeld krijgt hoe het eruit moet zien.

Niks dan lof en tevredenheid!
grtjs
A.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 11:54:15

Hey Annelies,

Ben eigenlijk blij je verhaal te lezen...omdat ik denk dat mijn mama ook wel van plan was om er langs te gaan...schandalig gewoon!!!
Het zou mijn mama ook heel erg kwetsen die opmerkingen...mijn mama zit ongeveer aan maatje 48...maar dat wil niet zeggen dat je daarom niet mooi gekleed kan gaan e seg!!
Ongelooflijk...ik zou het gewoon afbollen moest er zo iemand tegen mij doen :-)...niet te geloven gewoon!!

Goed dat de beide mama's bij Moderna iets gevonden hebben dan, super!!
Toch een happy ending die dag!!

groetjes

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 12:10:01

Waauw Annelies, wat een verhaal zeg. Het is gewoon schandalig hoe ze jullie behandeld hebben. Dit zegt veel over de intelligentie van de bazin (of het ontbreken er van).

Is er al veel suitekledij binnen bij Moderna? Mijn kleedje komt ook van daar en ik was van plan om met mijn moeder en zus eens langs te gaan.

groetjes

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 12:30:16

@Lotte, ja hoor! Opendeur voor de suitekledij is wel pas op 18 en 19 februari bij Moderna, maar aangezien dat het carnavalsweekend is in Aalst, ging dat niet lukken voor ons. :-) Daarom had ik vorige week gebeld en hadden ze bevestigd dat de suitecollectie volledig binnen was, dus direct een afspraak gemaakt :-) en klaar was kees! :-)
Een aanrader!!!!

@Sandra, hopelijk hebben jullie daar meer geluk mochten jullie wél gaan, vraag misschien naar de verkoopster Conny, die was nog et vriendelijkst van al, die had zelfs et schaamrood op de wangen bij sommige opmerkingen van haar bazin...

Grtjs
A.

Saskia
8-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 13:11:42

Persoonlijk vind ik dat je dat al ziet aan de winkel zelf...

Zo erg voor je mama, ik begrijp niet dat je als zelfstandig niet vriendelijk kunt zijn tegen je klanten. Mssn komen er alleen maar 80+ die niet tegen haar durven ingaan

Wel goed dat jullie hebben kunnnen afsluiten op een leuke manier.

Pascale
9-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 13:42:58

Bij het lezen een déja-vue :-)))))))
Mijn familie zet daar ook geen voet meer binnen!!!!

benita
8-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 13:53:51

OMG!!! Zo een verhaal!

Zal het nog rap afgetrapt hebben!
Het maak toch allemaal niet uit of je maatje 36 hebt of 48? En welk recht heeft ze om zo bot te zijn tegen uw mama/schoonmama.
Erg hoe mensen soms kunnen zijn, niet te hard aantrekken.
Grtjes.

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik23-1-2012 14:07:06

Zo erg!

Maar kan alleen maar het verhaal van Moderna beamen! Zeker een aanrader! Mijn dochter heeft er ook haar suitekleed gekocht en ik mijn juwelen ... Ze zijn er suuuuper vriendelijk!

Ben heel blij voor je mama's!

Sofie

Meld misbruik23-1-2012 14:18:38

Mijn mama heeft DD voorgesteld om te gaan kijken voor mijn trouwkleed, maar ik wilde niet. Dat ziet er zo'n "bescheten" winkel uit, ik heb ook niet de ideale maten (intussen wel een 44, maar ik kom van 48-50...) en ik had geen zin om daar scheef bekeken te worden.

Bij Moderna ben ik wel geweest voor mijn kleed, zalige winkel maar heb er niet gekocht omdat ik er hét kleed niet gevonden heb en ook lang niet in alles in kon. Maar een crème van een verkoopster!!

Ik heb wel een eerder negatievere ervaring gehad bij Lilian Claes in Herentals, toen ze mij daar naar mijn maat vroegen. Ik antwoordde confectiemaat 44-46 en kreeg als antwoord: "denkt ge?" met een sceptische blik van "daar kunt gij toch niet in". Waarna ze heel pusherig deden en mij een hoop kleedjes aangedaan hebben die ik maar zus en zo vond. Tof...

Nele
25-5-2013
 Meld misbruik23-1-2012 14:25:54

Echt erg en gemeen! Wat jammer voor uw mama/schoonmama.
Goed om weten, mercikes!
Moet nog aan alles beginnen, maar zal dat zeker en vast onthouden dat we daar niet moeten langsgaan.

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 15:25:28

Kben al lang blij dat er hier blijkbaar toch wel een paar mensen mijn vehaal bevestigen van bij Dianna David, ik had al schrik dat het aan ons lag :-).... Maar inderdaad, ook voor mensen met gelijkaardige ervaringen in andere winkels, het is écht niet leuk :-(....
Mij zien ze der alleszinds NOOIT meer, en ik zal deze winkel ook nooit meer aanraden.... Beseffen ze dat dan echt niet dat zo'n gedrag echt verregaande resultaten kan hebben? :-(
Och ja, tis hun eigen zaak die ze kapot maken, niet de mijne!
Succes iedereen nog, en sorry voor mijne lange verhaal en gezaag :-) Ma tmoest er efkes af deze morgen :-)

grtjs
A.

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik23-1-2012 15:27:18

Ik snap ook niet dat de winkel nog kan bestaan Annelies...En hij is er al jaaaaaren...
Ocharme die verkoopster ook...dat die voor zo een bazin kan/wil werken!
Nee nee...wij gaan in elk geval ergens anders kijken!!!

groetjes!

deddy
15-9-2012
 Meld misbruik24-1-2012 13:11:50

Ik ben daar wel mijn kleed gaan kopen en ik kan echt niet klagen over de ontvangst en de service die we daar gekregen hebben.
Het is natuurlijk wel spijtig dit te horen, want mijn kleed moet nog gemaakt worden. Dus het zal met een bang hartje afwachten zijn.
Ik vind het zeer jammer dit te horen, maar ik ben tot nu toe echt tevreden van hen. Zeker voor trouwjurken weten ze echt wel wat ze doen.

Evalien
4-8-2012
 Meld misbruik24-1-2012 21:26:10

Beste Annelies,

Ik vind het spijtig dat jij zo’n ervaring hebt gehad bij Dianna David. Ik moet eerlijk toegeven dat ik moeite heb om dit te geloven, want wij (mijn mama, tante, oma en ik) hebben daar eigenlijk een heel positieve ervaring gehad!!!

Ik ben onlangs mijn trouwkleed daar gaan kiezen. Daarna ben ik samen met mijn mama, oma en tante gaan kiezen voor hun suite kleed. Mijn mama en ik zijn er dus twee keer geweest en we vonden het alle vier persoonlijk een heel aangename ervaring.

Bij Dianna David hebben ze wel een andere manier van werken dan in de meeste winkels, maar voor ons werkte deze aanpak wel. Wij vonden het juist heel aangenaam dat ze zoveel tijd namen om hun werkwijze uit te leggen. De verkoopster gaf bij ons aan dat het doorbladeren van dat boek met foto’s in, vooral was om haar een beeld te geven van wat we mooi vonden. Ze hebben bij Dianna David ook zoveel keuzes en mogelijkheden, meer dan wat er in het fotoboek staat. Voor de verkoopsters was het dus handig als we een lijn aangaven van wat we graag zien, zodat ze ons in die stijl allerlei modellen konden laten zien en passen. Zo hebben wij het alleszins toch ervaren.

Wij hadden echt het gevoel dat ze de tijd namen om naar ons te luisteren en dat ze rekening hielden met onze mening. Ze gaven nuttige suggesties en tips. Bij ons lieten de verkoopsters ook wel dingen zien die we niet gevraagd hadden, maar dat draaide vaak heel positief uit (soms dacht je dat iets niet mooi was op de kapstok, maar als je het dan aan had, viel het echt super mee). Wij hadden het gevoel dat er echt wel rekening werd gehouden met onze mening. Naar ons gevoel nemen ze bij Dianna David heel veel tijd om samen met de klant op zoek te gaan naar het kleed dat het beste bij u past qua model en kleur. Je mag zoveel passen als je wil (ze hebben alle modellen hangen, zelfs tot maat 54) en je kan zelfs een model ietsjes aanpassen naar smaak (bijvoorbeeld mijn mama vond een kleedje zonder mouwen heel erg mooi, maar te bloot, Dianna David zelf stelde dan voor om er een klein mouwtje in te zetten als ze dat wou. Voor mama was dat het perfecte compromis om toch haar droomkleed te kunnen kopen). Je hebt ook altijd de keuze om het suitekleed al dan niet op maat te laten maken. Een trouwkleed bij Dianna David is altijd op maat gemaakt (in de prijs inbegrepen, niet zo als bij de meeste winkels, waar er bij de prijs nog bij komt, omdat er nog retouches bij komen). Wat ik persoonlijk ook wel aangenaam vond, is dat je kleed, of het nu op maat is of niet, altijd nieuw wordt gemaakt. Het is dus niet zo dat je uiteindelijke kleed in de winkel heeft gehangen en door iedereen is gepast voordat jij het koopt. Heel mooi meegenomen vind ik, persoonlijk

Wij zijn alle vier super –gelukkig, want we hebben alle vier ons perfecte kleed gevonden. Wij hebben persoonlijk ook niet echt ervaren dat ze daar uit de hoogte deden. Ook mevrouw Dianna David zelf kwam heel gewoon en super-vriendelijk over. Daarom dat ik toch ook even onze positieve ervaring wou delen voor diegenen die eerst van plan waren om bij Dianna David te gaan kijken, maar nu twijfelen. Ik zou zeker aanraden om toch eens te gaan kijken, zodat je het zelf eens kunt ervaren. Persoonlijk heb ik in andere winkels ook minder goede ervaringen gehad en daar lees ik soms ook positieve dingen over, terwijl dat voor mij helemaal niet zo was… ik denk gewoon dat alle winkels niet voor iedereen kunnen goed doen… dus zelf uitproberen is denk ik de enige manier om je perfecte winkel te vinden…

Veel succes nog in jullie zoektocht!

Groetjes,

Evalien

Dianna

Meld misbruik25-1-2012 16:31:55

Beste Annelies (en alle lezers van dit bericht),

Ik ben Dianna David en met heel veel triestheid en ongeloof heb ik dit bericht ontdekt op het internet. Ik ben triest want de uitspraken die je doet stroken absoluut niet met de filosofie van ons bedrijf. Mijn medewerkers en ikzelf gaan er vanuit dat elke vrouw mooi kan zijn, ongeacht haar maat of leeftijd . Dit is wat wij al 33 jaar proberen na te streven. Wij proberen iedereen op een vriendelijke manier verder te helpen en hebben honderden trouwe klanten die daar met veel plezier over zullen getuigen. Alle lezers van dit bericht nodig ik vriendelijk uit om het zelf te komen ontdekken in onze winkel.

Ik heb het bericht ook vol ongeloof gelezen want het strookt gewoonweg niet met wat er werkelijk gezegd of gebeurd is en volgens mij weet je dat heel goed. Uit respect voor de beide moeders, die ons als zeer aangenaam overkwamen, zal ik niet neerschrijven wat er werkelijk is gebeurd. Maar weet wel dat er voldoende klanten hiervan getuigen waren, terwijl zij hun beurt afwachten om te passen. Een citaat van na jouw vertrek: “Wat had die jonge dame last van pretentie, dat jullie dit allemaal moeten toelaten”. Meer vertel ik niet. Uiteindelijk blijft het steeds jouw woord tegen het onze. Laat ons dan ook stoppen met dit soort van berichten. Het schaadt ons en jouw imago.

Tenslotte wensen mijn medewerkers en ikzelf je natuurlijk nog een leuke trouw en heel veel geluk in je leven.

Dianna David

Annelies
22-9-2012
 Meld misbruik26-1-2012 8:50:24

Beste Dianna,

Zoals u inderdaad zegt, dit is ons woord tegen dat van u/jullie. Doch denk ik niet dat ik hier dingen gepost heb die gelogen zijn of uit de context getrokken, en dat weet u even goed. Het kan jullie 'manier' van werken geweest zijn, maar dan ligt die ons inderdaad niet, en hebben wij toch wel een volledig ander idee van klantenservice en klantvriendelijkheid. Ivm de uitdrukking dat ik last zou gehad hebben van 'pretentie', laat ons zeggen dat ik spontaan ben, bij mij weet je direct hoe laat het is. Ja inderdaad ik vond NIKS goed van wat beide mama's daar gekregen hebben om aan te passen, ik hoef toch ook niet te liegen tegenover mijn eigen moeder een schoonmoeder en zeggen dat ik het wel mooi vind om jullie content te stellen? Jullie hebben jullie manier van werken, ik heb mijn spontaniteit waarmee ik bedoel dat schijnheiligheid niet aan mij besteed is, als ik het niet goed vind dat weet je dat direct. Tot dat ene jurkje (turkois) dat wijzelf hadden aangebracht, waarover mijn moeder dan de opmerking gaf om meerdere stukken in die 'richting/lijn' te passen zoals ht modelletje dat WIJ hadden aangebracht, waarop zij dan terug de zeer snerige opmerking kreeg dat 'U' diegene was die de ontwerpster was met meer dan 30 jaar ervaring en dat 'U' wel wist wat u de mensen moest laten passen, en dat de mensen passen wat 'U' hen aanbracht en blablabla... de rest van het verhaal werd reeds verteld...
Mijn moeder moet u nadien in het pashok nog gezegd hebben dat ze helemaal geen afbreuk wou doen aan uw ontwerpen of aan het feit dat u ontwerpster was, maar dat wij wel diegene waren die elkaar kenden en dan ook van elkaar wisten naar wat wij op zoek waren, en dat dit niet echt strookte met de pasmodellen die aangegeven waren, maar ook dit moet blijkbaar op weinig enthousiasme onthaald geweest zijn...
Ik heb veel respect voor mijn moeder dat ze uberhaupt nog wilde passen hierna! Had het aan mij gelegen, ik was al langer vertrokken...daar heb je dan weer mijn spontaniteit of 'prententie' zoals u het graag verwoord...

Ik ben superblij voor de mensen die wel goed geholpen geweest zijn bij jullie, en ik ben er zeker van dat ook zij zullen stralen op die ene dag, en verschillende mensen hebben inderdaad misschien een 'verschillende' aanpak nodig, en dat is misschien een aanpak die bij sommige personen perfect werkt, maar niet bij ons...
Doch ben ik al blij dat ik echt niet de enige ben die dergelijke ervaring had in jullie winkel, blijkt uit reactie hierboven en meerdere pm's.

Veel succes nog met de zaak, maar wij zijn geen fans....en zullen het ook niet snel meer worden...

Mvg,
Annelies

Fien
28-7-2012
 Meld misbruik21-2-2012 23:59:03

Beste allen

Gezien ik vol ongeloof hier enkele berichten lees over Dianna David. Bij deze toch een kleine reactie met onze mening. Zaterdag 21 januari 2012 hebben wij net heel goede ervaringen gehad bij Dianna David. Ik som dit even kort op:
heel vriendelijk onthaal (uitgebreid luisteren naar je wensen, drankje aangeboden, ...)
volle aandacht voor de paspersonen (niets is hen teveel zoals een ander stofje opzoeken, andere combinaties uitproberen)
ruime tijdsinvestering
deskundig advies
heel mooie unieke ontwerpen
zeer goede kwaliteit
correcte afspraken

Veel succes aan allen met jullie huwelijksvoorbereidingen, groetjes Carine

fanny
30-7-2011
 Meld misbruik14-4-2012 22:13:02

Hallo trouwers,

ik heb mijn trouwkleed bij Dianna David gekocht. Ik ben bij het ophalen van mijn kleed letterlijk "opgelucht" de winkel uitgestapt omdat ik er nooit meer naartoe moest. Ik heb het daar gekocht omdat ik het echt doodgraag zag, maar wat een opluchting na de laatste afspraak.

Als je niet onmiddellijk toehapt, wordt de eigenares opdringerig en arrogant want ze wil en zal verkopen (mits de nodige druk). Zoiets wil je toch niet om je trouwkleed te kiezen, het moet juist leuk en ontspannend zijn, geen stressmoment waarbij je het gevoel krijgt dat je te min bent. Ook spuit ze continue kritiek op andere kledingzaken, volgens haar kan niemand in België iets deftig maken buiten zijzelf.
Daarenboven kreeg ik allerlei ongepaste uitspraken naar mijn hoofd: "zo'n onbeslist karakter, dat moet toch moeilijk zijn om mee te leven", "als iedereen er zo lang over moet doen, kan ik mijne winkel sluiten"... echt onvoorstelbaar. Zoiets zeg je toch gewoon niet.
Ik heb mij dan maar getroost met het feit dat een vriendin van mij, die haar trouwkleed daar ook kocht, identiek hetzelfde meemaakte. Het zal dus wel niet aan mij gelegen hebben.
Let ook op voor de prijzen die je afspreekt: ik heb mijn kleed zogezegd "op maat" laten maken maar een extra retouche na de 1ste pas wordt gewoon extra gerekend.
Het kleed was mooi, maar ik zou het er gewoon niet meer voor over hebben om zo behandeld te worden .

Diegene die ik ken die er iets kochten denken er evenzo over. Een goed adres voor de kledij, maar Dianna David zelf geeft je een minderwaardig gevoel en verpest de hele trouwsfeer.

Groetjes,
Fanny

Nancy
18-6-2011
 Meld misbruik23-6-2013 12:48:14

Beste lezers,

Ik had op de site van DD een heel mooi suitekleed gezien. Bovenstaande kritiek had ik gezien nadat ik al een afspraak had gemaakt om te passen. Ik moet zeggen dat ik na het lezen van het bericht echt op het punt stond om de afspraak te annuleren. Met getrokken messen vertrok ik dan toch naar Meise. De verkoopsters waren echter zeer behulpzaam en vriendelijk, geen enkel opdringerig gedoe. Ook van Dianna zelf kan ik niets verkeerd zeggen. Wat wel zo is, Dianna weet wel waar ze mee bezig is en dat komt bij sommigen mss iets te direct over. Bovendien kan je over smaak en stijl niet redetwisten en wat voor de ene mooi is, vindt een ander afschuwelijk. Ik ben ondertussen meerdere keren bij DD geweest en heb telkens dezelfde behulpzame, vriendelijke behandeling gekregen. Ikzelf kan bovenstaande echt niet beamen. Groetjes Nancy

Nele
25-5-2013
 Meld misbruik24-6-2013 9:50:12

Uiteindelijk is mijn mama dan toch langsgeweest bij haar omdat ze daar iets supermoois had gezien.
Ze werd vriendelijk geholpen door Dianna haar zus..... MAAAAR.... dan kwamen de pasbeurten.... met Dianna zelf!
Tijdens pasbeurten was Dianna zelf helemaal niet vriendelijk tov mijn mama.... ze heeft haar kleed daar gekocht (meer dan 1000 euro, bijhorende schoenen en handtas, om veel geld dus!). Toen ze de laatste keer ging passen en betaalde kreeg ze zelfs GEEN BEDANKT!!!!!! ERG GEMEEN! Mijn mama kwam er erg emotioneel buiten! Zoveel geld uitgeven en nog geen dank u wel krijgen!!! Nooit meer gaan we daar nog!
We moeten thans nog een paar keer suitekledij hebben, maar daar zien ze ons toch niet meer!!!!!!

Stephanie
18-7-2014
 Meld misbruik11-9-2013 21:15:22

Ik heb mijn kleed ook bij DD gekocht en ik ben tot nu toe zeer positief. Een warm onthaal (zelfs zonder afspraak), er werd ruim voldoende tijd genomen en ik had echt het gevoel dat de verkoopster zeer snel door had wat ik wel of niet mooi vind. Het lijkt mij dat ze sterk weten waar ze mee bezig zijn. Jammer voor diegene die er een negatieve ervaring mee heeft gehad, maar laat dat toekomstige bruiden niet afschrikken om er naartoe te gaan!

Nele
25-5-2013
 Meld misbruik24-9-2013 19:03:45

Mijn mama werd idd heeeel vriendelijk geholpen door haar zus. Bij het kiezen van haar kleed heeft ze voldoende tijd gekregen en steeds met de lach. Niets op aan te merken.
Maar DIANNA ZELF totaal niets vriendelijk bij eerste pas en als er bij de afhaling nog GEEN BEDANKT afkan, sorry maar dat vind ik zelf heeeeeeel ONPROFESSIONEEL!!!!! Ze zien er ons nooooit meer! Het is een schande!

Nicki

Meld misbruik4-7-2014 13:07:48

Ik kan alleen maar de negatieve verhalen bevestigen en ik ben blij om te lezen dat ik niet de enige ben. Ik ben bij Diana David geweest om een suitejurk te kopen en ik ben nog nooit op zo'n onbeleefde en arrogante manier behandeld geweest.
Ik moet zeggen dat het wel een 'unieke' ervaring was, want nog nooit in mijn leven ben ik op dergelijke onbeleefde manier aangesproken geweest en nog nooit tevoren ben ik zo gechoqueerd geweest door de arrogantie van een zaakvoerster. Opmerkingen zoals 'Mevrouw, wij zullen het wel beter weten want we hebben al meer dan 30 jaar ervaring!' of 'Gaat u mij nu vertellen misschien hoe ik een kleed moet maken?' of 'En het mag zeker niet te veel kosten ook niet?' zijn er blijkbaar de normale manier van klanten benaderen.
Ik heb zéér veel spijt dat ik mijn jurk daar gekocht heb, ik had mijn 1000 euro liever in een andere zaak gespendeerd. Ik was eerlijk gezegd opgelucht toen ik de laatste keer met mijn jurk in de hand naar buiten stapte, wetende dat ik NOOIT nog zou moeten terugkeren.

EVI

Meld misbruik12-8-2014 14:47:51

Ook ik kan alleen dit spijtig genoeg bevestigen...ARROGANT EN KLANTONVRIENDELIJK terwijl ik er voor meer dan 2000 euro gekocht had. Ook de bruid en haar mama en vriendin ...Ik heb nog 3 kinderen maar NOOIT zet ik er nog een voet binnen er zijn teveel andere en klantvriendelijke zaken genoeg!!

Jolien
24-8-2019
 Meld misbruik12-7-2019 21:46:49

Diana.. ik hoop dat je dit nu ook nog eens ontdekt: hierboven uit je dat je respect hebt voor mama’s...

Hoe kom je er dan bij om tegen mijn mama te uiten: dat je van in het begin had gezien dat ik (de bruid - haar dochter) problemen ging opleveren. Mijn mama was gelukkig wel volwassen en gaf herhaaldelijk aan dat ze daar niet dieper op in wou gaan. Maar nee hoor.. Diana bleef maar vuur spuwen.. Ik kan nog superveel zaken opsommen.. maar heb maar 1 boodschap: ga er niet!
En sommige dames uiten hier fantastische verhalen.. maar als Diana ‘denkt’ dat jij niet veel geld hebt.. niet veel invloed.. niet veel mensen kent... dan trekt zij haar niets aan van wat jij denkt!

In 2019 heb je nog steeds geen respect...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...