Terug naar overzicht
Hey Lindsay,Dat is de reden waarom wij een digitale fotoreportage laten maken die maar de helft zo duur is dan de jouwe en wij krijgen alles digitaal afgeleverd. Wij laten dus bij de firma die wij willen onze foto's ontwikkelen en bepalen dus zelf de prijs. En ik kan je garanderen: die ligt een héél stuk lager hoor.Groetjes,Fieke7/07/2007
Zulke prijzen zijn echt ongehoord en ik vind het goed dat je hier zo'n berichtje post, zodat iedereen bij het kiezen van een fotograaf hier rekening mee kan houden.Ik had zo'n bericht hier al gelezen en heb dus aan onze fotograaf vooraf de prijzen van bijbestellingen gevraagd. En, er zijn dus wel fotografen die normale prijzen voor bijbestellingen vragen, gelukkig maar...Caroline
Hey,Ik heb ook verschillende fotografen afgelopen en de bijbestellingen kwamen op minstens 3,00 euro voor gewoon formaat. Wij laten de foto's op cd-rom zetten en kunnen de nabestelling dan zelf laten afdrukken via het net.Ik vond de prijzen van de bijbestellingen ook de pan uitswingen.Peggy23/06/07http://www.pieterenpeggy.bruiloftsite.nl