Nu Online
Momenteel zijn er 161 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

originele zelf gemaakte uitnodigingen

  20-6-2004 21:54:56
Hallo,
Ik ben op zoek naar tips & ideetjes voor originele uitnodigingen. Ik zou dit zelf willen maken, maar vind hier weinig info over!
Alvast bedankt

Siri
28-5-2005
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 935


Annelies

 Meld misbruik21-6-2004 14:52:58

De tekening voor de voorkant hebben we zelf ontworpen (gewoon onze naam en een heel sierlijke & )
De tekst vonden we vrij moeilijk. Om het makkelijker te maken, hebben we dan bij verschillende drukkerijen (of copycentra) boeken gaan halen met voorbeelden van uitnodigingen. Daarin vind je verschillende mogelijkheden om je tekst op te maken.

Succes nog!
Annelies



Marco
10-7-2004
 Meld misbruik21-6-2004 16:44:16

Beste,wij hebben de uitnodigingen ook zelf gemaakt! Wij hebben het opgesteld op basis van een krantenartikel van het Belang van Limburg ... de tekst heb ik zelf geschreven (stond in waar we mekaar hebben leren kennen en hoe lang we al samen zijn enz.) waar t feest doorgaat wie wanneer moet komen. Allemaal heel vlotjes en niet strak opgesteld - zéér leuk. Ik weet niet ofdat jij t klassiek wilt houden, maar wij konden dat niet en moesten oppassen hoe wij het aankondigden want mijn ouders zijn gescheiden en wij wilden gene ruzie. Vandaar gewoon en losjes opgesteld :-) Als ik je nog tips kan geven, laat t ma gerust weten. Groetjes, Suzi (Limburg)



Denier

 Meld misbruik21-6-2004 21:39:43

Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt. De achterkant was van geribt karton (ava), daar had ik een foto van ons opgeplakt, de tekst had op van dat doorschijnend papier afgedrukt en voor de foto geplaatst en dan kwam er nog geschept papier boven waar ik een figuur had uitgeknipt zodat onze gezichten te zien waren. Heel tof en niet zo duur.



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik22-6-2004 7:38:14

hallo...

wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt... kaarten en omslagen uit de AVA... tekst erin afgeprint... Fotootjes van ons aan zee er vanvoren opgekleefd..en wij zijn heel blij met onze zelfgemaakte kaart... al was het veel werk..

groetjes,
Emmely



Kathy

 Meld misbruik22-6-2004 10:21:28

vooraan staan bij ons verschillende foto's van ons. binnenkant gewoon een tekstje: wij trouwen!
succes!
Teksten voor op je kaart te zetten vind je ook op www.renaat.be !



debby ylvi
15-10-2004
 Meld misbruik22-6-2004 10:42:04

Hi Siri,

Wij hebben onze uitnodiging ook zelf gemaakt ... Een vriend van ons heeft een cartoon gemaakt van ons en de dingen in ons leven die belangrijk zijn voor ons erin betrokken zoals onze jack russels, onze hobbies, ... en dan simpel in kleur afgedruk op een blanco uitnodingskaart. Eerst wilden we iets met een cd doen (aan de binnenzijde ipv een hoesje eenzijdige kaart met een tekening of foto die aan de binnezijde terugkomt daar waar de cd zou komen te zitten en aan de achterzijde een gedicht. Aan de binnenzijde, waar de cd zit, de tekst en uitleg ... we hadden ideen zat maar uiteindelijk voor het simpele gehouden ...



Nancy
19-5-2004
 Meld misbruik22-6-2004 15:45:02

Hey Siri,
Wij hebben onze uitnodigingen ook zelf gemaakt. Van voor hebben we ons tweetjes als boreling opgezet en binnenin een foto toen we groot waren (in watermerk), het vormde een mooi geheel, we hebben heel toffe reacties gekregen. Groetjes, Nancy



glen
7-8-2004
 Meld misbruik5-7-2004 16:59:07

Wij hebben onze uitnodigingen zelf ontworpen. De kaart vouwt open en op de 4 zijden staan verschillende fotos van ons enzo.het is digitaal gemaakt op de PC. We hebben er 130 laten drukken voor 130 euro. De enveloppen en aparte inlegblaadjes voor receptie/avondfeest hebben we bij Ava gekocht voor ongeveer 35 euro in totaal.



Valerie
3-9-2005
 Meld misbruik27-10-2004 9:56:19

Wij gaan ook onze uitnodigingen zelf maken: het zal beginnen met een uitstapje naar zee samen met een digitale camera. Op het strand zullen we onze namen in het zand schrijven. Dit wordt de voorkant van ons kaartje. Ik heb al eens een gelijkaardige foto afgedrukt met de printer en het resultaat is echt wel mooi. Aan de binnenkant komt dan de tekst hé, maar daar ben ik nog niet uit.

succes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info