Terug naar overzicht
Op die collectie heb ik ook mijn oog laten vallen (iedere dag websites gecheckt voor de communiecollectie, vandaag stond die van C&A online!). Wij hebben wel twee bruidsjongetjes, maar voor hen gaan we daar ook zeker iets vinden!Heel mooie collectie en inderdaad zeer budgetvriendelijk!Groetjes, Katrien
hey katrien!ja voor jongetjes hebbe ze ook mooie dingen hoor!veel succes! groetjes jill
hey,ik zie dat je in augustus trouwt, wij in juli, ikzelf heb wat schrik rond het kopen van de kleertjes voor de bruidskindjes.hoe oud zijn je bruidskindjes?mijn dochtertje is net 1 jaar geworden, en ben bang dat als ik de kleertjes nu al koop, ze er niet in ga kunnen. want jah, welk maatje zal ze dan hebben e... hoe snel zal ze gaan groeien op nog 6 maand tijd...maar die collectie is inderdaad echt wel mooi!!!succes ermee! :-)
Jullie trouwen wel op een mooie dag. En ik hoop dat jullie heel mooi zullen hebben. Dan hebben wij dat ook. :-) Ik ben toch ook al van plan om te gaan kijken voor de kindjes maar ik heb er jongens van tegen dan 2 en 5 jaar en 2 meisjes van 3 jaar. groetjes Inge
Wij trouwen in september en ik had toch gedacht om te wachten op de nieuwe collectie van september, maar dan niet te winters natuurlijk. Omdat ik ook bang ben dat 8 maand op voorhand riskant is. Heb ook al heel mooie dingen gezien in de communiecollectie, maar ik moet me inhouden. Bij mij zijn het ons eigen kindjes, een meisje dan 3 jaar en een jongentje dan 5.5 jaar.
Een heel leuke site voor kinderkleertjes is http://kinderkleding-tekoop.be/index.phpDoorklikken naar feestcollectie. Is wel merkkleding dus soms wel een beetje duurder, maar ik heb daar alvast mijn dochter haar jurkje besteld in de solden. Heb het nog geen 20 euro betaald nu. Misschien nog een tip voor een alternatief ipv humpiedump en suitsyouwell?Groetjes,San
@Helene: kan je het niet vergelijken met andere maatjes dat ze heeft gedragen?Zo past mijn dochtertje zo goed als altijd 3.5 maanden in dezelfde kledingmaat en vanaf 1 jaar passen ze meestal wel iets langer in de kleren dan ervoor Het is wel zo dat c&a soms klein tailleert, vooral die jurkjes enz en het merkje met het paardje in (Palomino ofzoiets) valt ook kleiner dan de rest van hun collectie.Aan allen veel succes met de zoektocht!
Wij wachten ook tot de nieuwe 'wintercollectie' wij trouwen 22 september, en vind het veel te riskant om nu al te gaan kijken voor bruidskindjes die op de dag van de trouw 2 en 2.5 zullen zijn. Want wil je iets van de communiecollectie of wil je nog alle keuze hebben, dan moet je zeker nu gaat, maar das meer dan 8 maand op voorhand, dat vind ik teveel voor zo'n kleine kindjes nog. Daarom besloten om te wachten tot de nieuwe collectie en iets van het 'tussenseizoen' kiezen.Eerst andere zorgen: morgen op stap met de mama's voor hun suitekledij... da zal andere koek zijn :-)grtjs,A.
mijn bruidsmeisjes zijn 3.5jaar dus als we nu passen nemen we een maatje groter! groetjes