Terug naar overzicht
Haha, ik heb hier echt zitten lachen bij het lezen van je verslagje:). Gelukkig werd je wakker :).
Gelukkig ben ik een rustige slaper. Voor hetzelfde had ik mijn verloofde al een slag verkocht met mijn denkbeeldige pook of vliegenmepper. Probeer dat dan maar eens uit te leggen
Hahahaha :-D Ik heb ook over de trouw gedroomd vannacht (het is besmettelijk precies) maar zat nog in het stadium dat mijn haar en make-up werd gedaan maar de visagiste was meer geïnteresseerd in babbeltjes slaan dan verder te doen en begon in tijdsnood te komen dus werd super zenuwachtig :-) Verder zag ik mij in een kleed, spierwit en met een mega lange sleep... Niet het mijne dus! En toen ging de wekker, hehehehe!
Hehe, bij mij zijn de trouwnachtmerries ook een feit! Ik heb zelfs al een paar keer gedroomd dat mijn tanden uitvielen net voor de trouw...en nu heb ik net tandpijn, aargh! Zelfs mijn moeder heeft al van onze trouw gedroomd, dat er een overstroming was...echte rampscenario's dus :pBeetje grappig eigenlijk :)
ook bij mijn zijn die droomen er zo heb ik vorige week gedroom dat me ventje in een apen pak aan kwam met een Artisjok. kwam aan zetten. niet echt een bloem voor een trouwboeket even later kwaam me schoonmoeder aan met een afro kapsel aan zetten en tot overmaat van ramp ging hij om me sleep staan waar door deze afscheurden. en op eens zakte de vloer onder ons weg. en de kerk was overboekt en in de feestzaal wisten ze van niks. en toen werk ik wakker gelukkig was het maar een droom. gr francis
HAHA!! Heb hier goed zitten lachen! Da zal wel vree zijn e, moest er iets van waar zijn
Toch straf hoe al deze planningen en gebeurtenissen zo een invloed op ons kunnen hebben he :-)
erg he, hier vannacht ook de 1ste nachtmerrie: ik had een verhuis en mijn trouwfeest op 1 en dezelfde dag gepland. Ook had ik niemand die mijn make-up en haar kwam doen en liep alles in het honderd...Nog 85 dagen te gaan en de stress begint toch een beetje te komen ;-)Groetjes!
Hahaha ik heb echt gelachen! Gelukkig zijn het maar dromen. Stel je voor... Voorlopig heb ik nog geen rare dromen gehad, maar als het gebeurt dan post ik ze ook en kunnen jullie er ook eens lachen :-))) Groetjes
hehe, ik heb ook al zo rare dromen gehad en dat met nog iets minder dan 250 dagen op de teller.. wa gaat dat niet geven binnen paar maanden :p
nog een geluk dat het maar dromen zijn en dat we er allemaal mee kunnen lachen
:-) hihihi...ai ai!!!denk dat ons dat allemaal nog te wachten staat, van die rampendromen...groetjes!!
Ik had vannacht ook prijs :-)!! hihi!Was heel de tijd aan het dromen over een rood-zwarte trouwjurk...en een verkoopster die mij aan het overtuigen was dat het die jurk was die ik had uitgekozen...Toen ze eindelijk met mijn witte jurk kwam aandraven, had ik mijn schoenen niet bij...Amai amai...:-)groetjes!