Hey Evy,
Ik heb de reacties hierboven even samengebundeld en gekeken wat we wel of niet in orde hadden, dus hieronder volgt onze lijst :-)
@ Lindsy: ik zou stilaan toch zeker de belangrijkste dingen regelen (zaal, fotograaf, eten, dj,...)
Wat wij al geregeld hebben:
Bedankje voor mijn ouders is besteld (kristallen hart met tekst)
Bedankjes avondfeest al voor de helft in orde (kokers met snoep, snoep moet nog gekocht worden)
Bruidskleed gekozen (1e pas 23 maart jippie

)
Datum en uur stadhuis (reeds vastgelegd, opstarten huwelijksdossier mag pas vanaf volgende maand)
DJ
Eten
Feestzaal
Fotograaf
Gastenboek
Genodigdenlijst is volledig
Getuigen zijn gevraagd
Huwelijkskaars is besteld
Huwelijksreis gekozen ( alleen nog boeken)
Juwelen
Kapper (vriendin doet dit in bijberoep en komt aan huis)
Kerk
Kerk: Decoratie (bloemen,…) - idee ligt vast, bloemist moeten we nog zoeken
Kerk: muziek ligt vast (gewoon op cd)
Make-up (ook dit doet een - andere - vriendin in bijberoep en ook zij komt aan huis)
Manicure (reeds beslist bij wie, alleen nog aan het twijfel wat - french manicure of gewoon naturel)
Misboekje zo goed als klaar (nog twee personen zoeken om te lezen, taak van bruidegom

)
Notaris (afspraak is vastgelegd voor informatie in te winnen)
Openingsdans is gekozen
Overnachting hebben we niet geboekt (wij slapen gewoon in ons eigen appartement dus moet de rest ook voor eigen overnachting zorgen)
Praatpaal doen we niet
Ringendrager (geen bruidskindjes) al gevraagd (hun ouders zorgen zelf voor de outfit)
Rode lopen gebruiken we niet
Save the dates uitgedeeld/verzonden bij Kerst en Nieuwjaar
Schoenen gekocht
Uitnodigingen zijn al besteld (staan op stock, als we ze willen bestellen moeten we nog de juiste tekst doormailen)
Vervoer (Limo!!!

)
Toch is onze to-dolijst nog lang genoeg:
"Menukaart" (met frietkot is dat nogal een beperkte kaart) en "Feestregels" (humoristisch bedoeld) afprinten + lamineren
Bedankje voor zijn getuige
Bedankjes voor mijn getuigen (heb er twee)
Bedankje voor zijn ouders
Bedankjes voor de ringendragers (een kussen waarin de ringen worden gegeven, zelf te kiezen door de ouders) moet nog gekocht worden
Snoep aankopen voor de bedankjes van het avondfeest
Bloemist zoeken
Bruidsboeket (taak voor mijn hubby 2 be)
Bruidstaart (nog aan het zoeken naar geschikte bakker/…)
Decoratie thuis (waar mijn hubby 2 be mij komt halen - mijn ouders hun thuis)
Enveloppendoos nog zoeken
Haaraccessoires nog zoeken
Huwelijkskaars halen + betalen :)
Huwelijksreis boeken
Kerk: Indien toestemming - rijstzakjes e.d. voorzien
Kostuum + schoenen bruidegom
Misboekjes afprinten en afwerken
Naamkaartjes voor op tafel maken (zelf in Word maken en afprinten op dik papier)
Nog aan het rondkijken naar ringen
Nog op zoek naar lingerie
Opstarten huwelijksdossier (mag pas vanaf volgende maand)
Suitekledij (samen op zoek gaan met mama en zus naar iets, de rest trekt zijn/haar plan wel

)
Tafelnamen afprinten (collega's x, collega's y, familie x, familie y, …)
Tekst doormailen voor de uitnodigingen
Toestemming vragen aan kerk i.v.m. rijst gooien
Verlofdagen moeten nog aangevraagd worden (doe ik als de reis definitief geboekt is)
Versiering tafels avondfeest verder afwerken (thema is puzzelstukjes, dus moet ik nog puzzelstukjes in de juiste kleuren verven - spuitbus)
Zoektocht naar restaurant (etentje op vrijdag na burgerlijk huwelijk, zaterdag is kerkelijk + feest)
Oef, nog genoeg te doen dus :-)
Het begint toch al serieus te kriebelen :-)
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes