Terug naar overzicht
Hoi AnHier een 31 aug bruidje...Wij hebben klaar:- de zaal- de dj- de ringen- het trouwkleed- de fotograaf- juwelen- vervoer (onze eigen auto)- de b&b- de huwelijksreisVoor derest is er nog veel in onderhandeling :-)xx Veel succes verder
Wij hebben klaar: - vervoer - hotelovernachting na het feest - feestzaal - kerk - gemeentehuis - trouwkleed - kostuum bruidegom - fotograaf - juwelen - DJ - getuigen gevraagd - ceremoniemeester - dagplanning opgesteld Groetjes! Sophie
Wij hebben klaar:
- vervoer
- hotelovernachting na het feest
- feestzaal
- kerk
- gemeentehuis
- trouwkleed
- kostuum bruidegom
- fotograaf
- juwelen
- DJ
- getuigen gevraagd
- ceremoniemeester
- dagplanning opgesteld
Groetjes!
Sophie
@An, leuke datum trouwens! :-)
Dag An,zelfde naam en zelfde datum :-)Alvast een dikke proficiat.Onze voorbereidingen tot nu toe:- stadhuis is OK- kerk is geregeld en priester (is een andere dan van onze gemeente)- fotograaf en film- feestzaal ligt vast en menu- bruidskleed is in bestelling- kostuum voor mijn vriend is in bestelling- bloemen en bruidsboeket- vervoer van huis naar stadhuis en kerk- getuigen en bruidskinderen zijn gevraagd- dagplanning- DJ- juwelen- de ringen- gastenboek- bedankingskaartjes komen van fotograaf, we wilden graag iets origninelers doen, maar wat we wilden was nogal duur, dus het zijn toch gewone kaartjes geworden dat we de dag zelf kunnen meegeven.- kapper ligt vast- ceremoniemeesterWat nog te doen?- kledij bruidskinderen (doen we volgende week)- schoenen bruidskinderen, mijn vriend en voor mij- uitnodigingen zijn bij de ontwerper, we moeten nog een drukkerij vinden- muziek voor tijdens de mis- misboekje- een mini-reisje boeken?- de hotelovernachting bij onze feestzaal- lingerie (heb ik al voor een stuk, maar nog niet helemaal)- huwelijkskaars- visagiste nog vastleggengroetjes, Ann
Wij trouwen ook op 25/08/2012 en hebben precies nog veel te doen. Wij hebben: -de zaal (weten al wat we willen eten, maar moet nog besproken worden)-gemeentehuis ligt vast (trouwen niet voor de kerk)-mijn kleed is gekozen en besproken met de naaister (zij gaat dit ook namaken)-de fotograaf (is een koppel)-kapster-make-up-een bh, anders kan de naaister niet aan mijn kleed beginnen-een hoepel rok ook nodig om aan mijn kleed te kunnen beginnen. -hartjes ballonnen -organza zakjes voor de bedankjes-ik heb mijn getuige al gevraagd maar mijn vriend twijfelt nog-de uitnodigingen zijn gekozen, de tekst moet nog gemaakt worden-de openingsdans is gekozen-namaak bloemblaadjes voor op tafel (zij hebben een andere kleur dan mijn hartjes ballonnen, dus ik twijfel nog of ik ze ga gebruiken. Anders maak ik er zo Hawaï kransen mee voor de vrijgezellen van een vriendin.)verder moeten we nog een dj zoeken, maar wij hebben echt de twee meest verschillende muziek smaken die er bestaan, dus is niet zo gemakkelijk. Over vervoer twijfelen we nog, omdat we ook vlakbij het gemeentehuis en de zaal wonen. Te voet ben je er (nuchter) op 10min, hoe lang je erover doet als je zat bent, ga mijn vriend nog eens same met zijn en mijn broer testen. Voor mijn vriend zijn kostuum heb ik al wel ideetjes aangereikt maar er is nog geen schot in de zaak. Ik mag het namelijk niet mee gaan kieze, hij gaat dat met zijn beste vriend doen. En vooral veel kleine dingen moeten nog gebeuren. Maar we zitten beiden met een probleem. Mijn vriend sukkelt al een tijdje met zijn gezondheid en wil momenteel niets voor onze trouw doen. En ik moet opzoek naar ander werk, want mijn contract loopt af op 31/3, dus ik kan ook nog niet plannen hoe lang ik dan nog ga thuis zijn.
euh... twordt dus hoog tijd dat ik eens in actie schiet! Wij hebben kerk en zaal vastgelegd en ik heb mijn kleed (moet wel nog aangepast worden). En de fotografe weten we al. We zijn al gaan informeren bij de notaris. En dat is het zowat! Wij willen een namiddagfeest geven. Dus moeten we ook nog een datum zoeken voor het stadhuis anders wordt het te druk op 1 dag. We hebben 3 kindjes en willen dat zij ook iets aan het feest hebben... dus iemand ideeën voor ons namiddagfeest?
Hier ook een 31 augustus bruidje:Wij hebben al:- De zaal- De dj- De fotograaf- Mijn trouwkleed- Het vervoer- De ringen- De getuigen- De kapperNog te doen:- Uitnodigingen- Visagiste- Lingerie- Schoenen- Gemeente (we mogen pas eind februari 'onze' dag gaan aanvragen- Mijn verloofde zijn kleren en schoenen- Bedankingen (we hebben wel al een idee)- Lingerie