Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwring gekozen!

15-1-2012 12:52:09
Hoera, mijn trouwring is gekozen! Ik ging langs bij Christophe Waterinckx uit Erembodegem. Hij nam echt zijn tijd en tekende samen met mij MIJN trouwring uit :) ideaal!

Heidi
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 665

Sofie
26-5-2012
 Meld misbruik15-1-2012 15:46:32

Hoi Heidi,
Wij zijn zelf ook van Aalst en hebben nog geen ringen gekozen, dus dit interesseert mij wel. Mag ik vragen in welke prijsklasse jullie zitten bij Christophe Waterinckx?
Ik heb zo'n vermoeden dat hij vrij duur is..

groetjes,
Sofie

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik15-1-2012 17:09:58

Chrisopthe is niet duur, het goud is duur :)

Overal waar ik ging hoorde ik voor trouwringen de prijsklasse 1000 à 1500 euro voor het koppel, dus voor twee ringen. Toch als je voor een moderne trouwring gaat. de klassieke ringen, de gewone smalle goude cirkeltjes, kan je gerust al voor 200 euro per ring vinden.

Ik heb het geluk oud goud te hebben, waardoor ik enkel zijn werkuren moet betalen.

Ik deed verschillende juweliers en Christophe zijn prijs (en zijn uitleg) was het eerlijkst. Voor nog geen 200 euro zal ik mijn trouwring hebben, gemaakt uit een oude zegelring van mijn grootvader.
Hij heeft ook echt volledig met mij mee gebrainstormd naar wat ik wou :) Uiteindelijk is het een combinatie van zijn strakke werk met mijn losse idee :)

Heidi
7-7-2012
 Meld misbruik16-1-2012 8:43:58

Trouwens, Chrisopthe staat volgende week ook op de trouwbeurs in Gent !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...