Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vanavond vrijgezellenavond!!

14-1-2012 13:41:12
brrrrrr.
Om 18uur komt mijn toekomstig schoonzusje samen met een vriendin me oppikken voor de vrijgezellenavond.
K'ben der toch niet heel gerust in.
Het verkleden zal wel meevallen. Maar de rest.....
Nu ja, k'hoop dat gewoon een leuke avond-nacht zal worden zonder overdaad aan alcohol en domme spellekes.

sofie
24-3-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 703

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik14-1-2012 13:45:58

Veeeeeeeeeeel plezier!!!! :-) X

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik14-1-2012 16:47:40

Geniet ervan!
Ik kijk er ook al naar uit...
Breng nadien maar uitgebreid verslag uit :-)

Groetjes

sofie
24-3-2012
 Meld misbruik16-1-2012 11:00:05

het was een geslaagde avond-nacht. :)
ik moest een voetbaltenu aandoen en mijn haar was beetje in kleurtjes gedaan met roze kinderspeldjes erin.
de mede dames (13) deden ook allemaal eenzelfde voetbaltruitje aan.eerst zijn we gezellig iets gaan eten.daarna een caféke gedaan waar ik de mensen wat moest verkopen en tips moest verzamelen voor een goed huwelijk.Ook moesten de mensen raden wie mijn ventje was op foto.
Daarna naar de bowling. waar ik af en toe ook een klein opdrachtje kreeg.
Daarna was het tijd voor het echte uitgaan.
Met zijn allen naar place 2 party. Een uur na ons kwam mijn ventje daar binnen als het loze vissertje met zijn gevolg.die stapte recht het podium op met een grote glimlach op zijn gezicht en glunderen dat die deed.
hij begon direct in geuren en kleuren te vertellen dat ze naar de new dreams geweest waren, de karting ,een oude mannen café en een fuifje en een klein detail was dat ze water in zijn visserbroek-laarzen gedaan hadden. Dus dat hij koud water meetjoolde en koud had.
het was 6uur tegen dat we thuis waren.
op die manier is een vrijgezellenavond heel leuk.
ik wens iedereen zo een leuke avond toe

dany
16-6-2012
 Meld misbruik16-1-2012 13:44:37

Voor mij zijn mijn familie en vrienden ook volop bezig iets in elkaar te steken voor mijn vrijgezellenavond.Ben benieuwd maar ook een beetje bang.Wat,waar wanneer???????

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik16-1-2012 23:04:17

Je hebt zo te lezen een leuke vrijgezellen gehad... hihi... ik ben ook benieuwd naar die van mij... :-) Ik heb al zenuwen als ik er aan denk...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...