Terug naar overzicht
Wij hebben ook bij Wim onze ringen gehaald en je moet niet het volledige bedrag betalen. Ik denk dat wij 200 euro voorschot hebben gegeven. Het kan ook de helft zijn maar dat weet ik niet meer zeker :-)Veel plezier, wij vonden dat hij echt mooie dingen had en hij staat open voor heel veel. Mijn ring is geen trouwring maar eerder een ring uit zijn collectie die aangepast ist :-)Succes!
Je moet idd een voorschot betalen(dat was bij ons 250€) en dan bij afhaling moet je de rest van het bedrag betalen, bij ons toch hé
Waarom bel je voor dit soort vragen niet gewoon rechtstreeks naar de winkel? Dan weet je het meteen zeker!Geniet van het kiezen, hopelijk vind je er dé ring!
Hoi,Wij hebben er vorige week een voorschot van € 300 betaald. Maar het koppel voor ons € 200 hoorde ik. Zal wat van de kostprijs van je ringen afhangen, vermoed ik...Groetjes,Karen
Wij hebben een paar weken geleden ringen besteld bij WM. Het totaal was 1025 €. Ik had wat oud goud mee, goed voor 40 €, en dat was ineens ons voorschot. Meer niet.Succes nog !