TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Nancy
19-5-2012
|
13-1-2012 9:47:31
vistaprint weet ik niet maar ik ga mijn uitnodigingen maken via kaartje2go.nl Je kan daar een gratis proefkaartje krijgen. Heb dit eens gedaan om de kwaliteit te testen en was tevreden. Maar heb hier ook al positieve dingen gelezen over vistaprint hoor.
nog veel succes!!!
|
|
Els
27-1-2012
|
13-1-2012 9:59:27
Hey, wij maken elk jaar onze kerstkaartjes op vistaprint, en heel tevreden, geen vodje maar stevig en de foto staat er telkens mooi op, wij zijn content over de site Groetjes
|
|
Patrick
|
13-1-2012 10:01:30
Beste, vistaprint is zeker van goede kwaliteit, als je besteld is het aangewezen om je zending thuis te laten komen, als je werkt met een kiala punt is de zending keer op keer beschadigd door het nonchalant gedrag van de koerierdienst;. Maar als je het laat weten krijg je na drie dagen de zending opnieuw, maar dan op thuisadres en de geschonden zending mag je dan gratis houden. Extra goede service en niet al te duur en ook heel veel mogelijkheden hoor. Je kan ook eerst een proefdruk bestellen dan ben je zeker. Enige nadeel zijn de nogal dure verzendingskosten, dus beter alles in één keer bestellen dan. Wij persoonlijk hebben al voor duizenden euro's besteld in van alles en nog wat en tot nu altijd heel tevreden. Veel succes in je verdere zoektocht.
|
|
francis en joeri
6-7-2012
|
13-1-2012 10:24:49
zeker is bestel er ook veel voor me bedrijf en ziet er altijd netjes en verzorgd uit en de servies is geweldig
|
|
Annelies
7-8-2010
|
13-1-2012 11:50:31
Hallo,
Ik heb mijn kerstkaarten besteld via Vistaprint en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Over het algemeen is iedereen die ik ken, en met vistaprint werkt, tevreden van de resultaten. Je kan misschien eens kijken of je geen voorbeelduitnodiging kan bestellen. Dan zie je onmiddellijk het resultaat.
Groetjes Annelies
|
|
Sylvia
15-6-2012
|
13-1-2012 12:08:10
Dag Cindy, Ik heb mijn uitnodigingen gemaakt met vistaprint, super tevreden! Als je een voorbeeld en wat uitleg wil, mail me gerust op nosferatugirl@hotmail.com
|
|
Romina
6-7-2012
|
13-1-2012 12:43:41
Hey hey Wij bestellen altijd kerstkaarten en jaarkalender mét persoonlijke foto's bij Vistaprint. Nu had ik er ook een proef-uitnodiging gemaakt en thuis laten komen. Zag er echt heel mooi uit op pc maar toen ik ze thuis kreeg, tja, ik zou ze echt nooit durven opsturen. Zou me echt schamen. Leek niet echt op uitnodiging, weet niet hoe ik het moet uitleggen. Het was ook niet echt papier voor uitnodigingen. Was wel dik papier hoor. Anders moet je maar eens proef bestellen dan weet je het wel maar ik ga toch gewoon bij de drukker.
Groetjes.
|
|
Veerle
2-7-2011
|
13-1-2012 14:12:24
Persoonlijk ben ik ook niet tevreden van de kwaliteit van uitnodigingen via Vistaprint... Hadden ook proefdruk besteld en 'k zou ze eveneens nooit durven opsturen... Uiteindelijk zijn we bij een drukker geweest en eigenlijk kwam dat ook niet echt veel duurder uit (vooral niet als je eveneens met een digitale druk werkt), dus 'k zou daar toch ook eens gaan kijken..
|
|
annalisa
27-4-2012
|
14-1-2012 11:57:18
wij hebben de onze via vistaprint gedaan en we hebben de achtergrond enz zelf ineen gestoken , wij vonden ze super en redelijk van prijs we gaan ze dees week allemaal bestellen voor optesturen
|
|
|
|
Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart.
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Toffe kaarten, die hartjes raken
in Herentals |
Originele trouwkaarten van CartaRosa
in Brasschaat |
Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires
in torhout |
|