Nu Online
Momenteel zijn er 139 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Vistaprint

13-1-2012 9:31:04
Zijn er al bruidjes onder jullie die al ervaring hebben met Vistaprint?
Ik heb op hun site al een paar huwelijksuitnodigingen in elkaar gebokst en het ziet er wel mooi uit,...,en vooral goedkoop!!
Maar hoe is de kwaliteit van het papier,het is toch stevig en niet een 'vodje' hé.

Ik ben op Vistaprint gaan kijken omdat ik niet zoveel zin heb om veel geld in de uitnodigingen te steken.
Uiteindelijk staat dat maar een tijdje op de kast en meer dan de helft van de genodigden kiepert dat kaartje na de trouw toch in de vuilbak.
En als je dan 300 euro weggooit of 100,dan weet ik het wel hoor ;-)
Zolang er alle info maar opstaat hé...

Cindy
25-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 883

Nancy
19-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 9:47:31

vistaprint weet ik niet maar ik ga mijn uitnodigingen maken via kaartje2go.nl
Je kan daar een gratis proefkaartje krijgen. Heb dit eens gedaan om de kwaliteit te testen en was tevreden. Maar heb hier ook al positieve dingen gelezen over vistaprint hoor.

nog veel succes!!!

Els
27-1-2012
 Meld misbruik13-1-2012 9:59:27

Hey, wij maken elk jaar onze kerstkaartjes op vistaprint, en heel tevreden, geen vodje maar stevig en de foto staat er telkens mooi op, wij zijn content over de site
Groetjes

Patrick

Meld misbruik13-1-2012 10:01:30

Beste, vistaprint is zeker van goede kwaliteit, als je besteld is het aangewezen om je zending thuis te laten komen, als je werkt met een kiala punt is de zending keer op keer beschadigd door het nonchalant gedrag van de koerierdienst;.
Maar als je het laat weten krijg je na drie dagen de zending opnieuw, maar dan op thuisadres en de geschonden zending mag je dan gratis houden. Extra goede service en niet al te duur en ook heel veel mogelijkheden hoor. Je kan ook eerst een proefdruk bestellen dan ben je zeker. Enige nadeel zijn de nogal dure verzendingskosten, dus beter alles in één keer bestellen dan.
Wij persoonlijk hebben al voor duizenden euro's besteld in van alles en nog wat en tot nu altijd heel tevreden.
Veel succes in je verdere zoektocht.

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik13-1-2012 10:24:49

zeker is bestel er ook veel voor me bedrijf en ziet er altijd netjes en verzorgd uit en de servies is geweldig

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik13-1-2012 11:50:31

Hallo,

Ik heb mijn kerstkaarten besteld via Vistaprint en ik ben zeer tevreden met het resultaat. Over het algemeen is iedereen die ik ken, en met vistaprint werkt, tevreden van de resultaten. Je kan misschien eens kijken of je geen voorbeelduitnodiging kan bestellen. Dan zie je onmiddellijk het resultaat.

Groetjes
Annelies

Sylvia
15-6-2012
 Meld misbruik13-1-2012 12:08:10

Dag Cindy,

Ik heb mijn uitnodigingen gemaakt met vistaprint, super tevreden! Als je een voorbeeld en wat uitleg wil, mail me gerust op nosferatugirl@hotmail.com

Romina
6-7-2012
 Meld misbruik13-1-2012 12:43:41

Hey hey
Wij bestellen altijd kerstkaarten en jaarkalender mét persoonlijke foto's bij Vistaprint.
Nu had ik er ook een proef-uitnodiging gemaakt en thuis laten komen. Zag er echt heel mooi uit op pc maar toen ik ze thuis kreeg, tja, ik zou ze echt nooit durven opsturen. Zou me echt schamen. Leek niet echt op uitnodiging, weet niet hoe ik het moet uitleggen. Het was ook niet echt papier voor uitnodigingen. Was wel dik papier hoor. Anders moet je maar eens proef bestellen dan weet je het wel maar ik ga toch gewoon bij de drukker.

Groetjes.

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik13-1-2012 14:12:24

Persoonlijk ben ik ook niet tevreden van de kwaliteit van uitnodigingen via Vistaprint... Hadden ook proefdruk besteld en 'k zou ze eveneens nooit durven opsturen... Uiteindelijk zijn we bij een drukker geweest en eigenlijk kwam dat ook niet echt veel duurder uit (vooral niet als je eveneens met een digitale druk werkt), dus 'k zou daar toch ook eens gaan kijken..

annalisa
27-4-2012
 Meld misbruik14-1-2012 11:57:18

wij hebben de onze via vistaprint gedaan en we hebben de achtergrond enz zelf ineen gestoken , wij vonden ze super en redelijk van prijs we gaan ze dees week allemaal bestellen voor optesturen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info