Nu Online
Momenteel zijn er 50 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Opnieuw in actie geschoten

12-1-2012 23:56:30
hallo iedereen.
Zoals de titel het al verraadt, ik ben weer in actie geschoten met de voorbereidingen.
Het is een beetje stil gevallen, maar met nog minder dan 4 maanden op de teller moet ik toch dringend weer wat vooruit werken.
Ondertussen hebben we wel al heel wat gedaan:
Feestzaal, vervoer, gemeentehuis, trouwkleed besteld, kostuum besteld, kledij voor de bruidsjongens gekocht, save-the-date kaartjes verstuurd, vandaag de uitnodigingen besteld, ringen gekozen (nog niet besteld, komt binnenkort in orde), juwelen ok, schoenen bruid en bruidegom ok, ceremoniemeester, videograaf, fotograaf, avondfeest (gastronomische overnachting in B&B met suite), Lingerie, dagplanning (bijna volledig), budgetplan, getuigen gevraagd, voorlopige gastenlijst.
Maar ik heb nog een hele waslijst te doen:
kledij bruidsmeisje (we gaan zaterdag naar Antwerpen, offerandestraat), bruidsboeket, receptiehapjes en drank bespreken, ballonnen, speech, ceremonie (met huis van de mens, eindelijk begonnen!), bedankjes bestellen, gastenboek en pen, kapper, make-up, cadeaus (ouders, getuigen...), enveloppendoos (zelf te maken), vrijgezelle (?), draaiboeken maken (voor onszelf, de suite, fotograaf, videograaf, vervoer, ceremoniemeester)......
Amaaaaaaaaaaaaaaaai, echt tijd dat ik weer eens uit mijn sloef schiet.
Hoe staat het met de andere 5 mei bruidjes en gommetjes?
Groetjes,
Cindy

Cindy
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 14 | Gelezen: 816

Marijke
5-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 1:33:28

Hey Cindy!

Hier nog een 5 mei bruidje die dringend terug in actie moet schieten! Volgende week verhuizen we, dus daarna moet ik weer aan de trouw beginnen denken...
Wij hebben al: gemeentehuis, feestzaal, kleed besteld, getuigen gevraagd, dj, fotograaf, viering vastgelegd, schoenen, lingerie, make-up, kapper (nog niet 100% overtuigd), voorlopige dagplanning, voorlopige gastenlijst, ringen besteld...
nog te doen: vervoer, uitnodigingen, kostuum bruidegom, bedankingen, viering ineensteken, versiering en muziek voor de viering zoeken, menu gaan vastleggen...
Ale, als ik het zo neergetypt lees valt het precies mee, maar ik krijg toch lichtjes zenuwen als ik eraan denk...
Veel succes nog!!

Marijke

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 9:07:33

@Marijke,
'ziet er inderdaad niet zoveel meer uit, maar als ik dan bedenk dat ik nog al die uitnodigingen rond moet dragen (ik doe dat liefst zoveel mogelijk zelf) en dat ik dan nog de bedankjes moet plooien en vullen (worden van de kartonnen doosjes, 2 hearts 1 love van de weddinggiftshop.nl) en dan nog die ceremonie volledig ineensteken!! Man man, dat zijn nog 3 serieuze dingen hé.
De rest valt wel mee.
Mijn ventje heeft zijn kostuum besteld in dezelfde winkel waar mijn bruidskleed van komt (Steven in Torhout) en was daar in een half uurtje buiten. 't was direct wat hij wilde.
Dat vervoer moet je echt wel dringend gaan bekijken hoor, want da's niet altijd meer evident op minder dan 4 maanden tijd.
Goh, balkje onderaan al gezien: nog 112 dagen. We zitten bijna in de dubbele cijfers ipv de 3dubbele.
Allé, ook nog veel succes hé,
Cindy

Jana
5-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 9:11:39

hey,

bij ons heeft het ook een tijdje stilgelegen! maar sinds paar weke terug vollenbak aan het regelen: wat wij nog moeten doen is:
* kostuum bruidegom
* decoratiestoffen voor onze winkel om te toveren tot receptiezaal
* kaars
* misboekjes
* vervoer
* linten voor de auto's
* uitnodigingen rondbrengen (februari)
* versiering kerk
* lunch bestellen (broodjes)
* proef make up en haar (april)
* afhalen jurk (april)
* afspraak dj voor de lijst
* afspraak feestzaal voor het eten
* en waarschijnlijk nog kleine dingen maar voorlopig is dat alles wat we nog moeten doen!

groetjes jana

Ellen
5-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 12:32:18

Hey hey,

Ook hier 5mei! Ja de tijd vliegt! We zijn ook van deze week terug in gang geschoten... :-)
En ook hier moet nog heelwat gebeuren.... Maar deze week zijn we goed geschoven, We zijn naar de DJ, ceremoniemeester en fotograa geweest om af te spreken,....
We moeten nu nog naar de pastoor gaan, maar die laat wat op zich wachten met zijn telefoontje...
Zaterdag hebben we de kleren gekozen voor onze bruidskindjes bij Steven in Torhout, ook mijn kleed komt van daar...
Morgen gaan we opzoek naar onze schoenen + nog naar de Jonavan om mijn verloofde zijn hemd op maat te laten maken...
We hebben al:
vervoer
DJ
Zaal
Kerk
Al een eerste opmaak van misboekje ( moet nog goedgekeurd worden)
Trouwjurk ( nog niet binnen in de winkel)
Kostuum voor mijn verloofde
Kledij voor de suite
Kledij voor de bruidskindjes ( nog geen schoenen)
uitnodigingen ( zijn we aan bezig)
kaars is besteld ( we hebben die dame carte blanche gegeven) dus geen idee hoe ze er gaat uitzien
bedankingen ouders
Menu is gekozen
Foto voor op de parking van de zaal, dat de gasten weten langs waar ze moeten gaan ( al kunnen ze niet missen :-) )
Ringen zijn gekozen
feestcameraadjes zijn binnen
moeten nog:
De rest van de uitnodigingen maken ( nog zo'n 150)
lingerie
tafelschikking maken
jurk gaan passen
snoepjes bestellen voor aan de kerk
misboekjes maken ( 100-tal)
Schoenen voor de bruidskindjes
schoenen voor onszelf
proefkapsel (in februari)
en ik denk nog enkele dingetjes ook, maar kan er niet meteen opkomen :-)

groetjes!
En veel succes met met de voorbereidingen!!

Ellen
menukaarten maken

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 13:41:57

hier ook nog heel wat te doen ... komt allemaal wel in orde!!! deze week al vorm gegeven van hoe we onze uitnodiging zien. we kunnen ze bijna beginnen zelf te maken!!! jeej wordt nog leuk!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 13:45:16

@ Dorien:
Ik heb een tijdje niet meer gevolgd. Hoe zit het nu met jullie locatie? Is dat dan in orde gekomen?
Jullie hadden toch moeite om iets te vinden hé?
Grtz. Cindy

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 13:47:06

kartonnen doosjes, 2 hearts 1 love van de weddinggiftshop.nl .. er staan leuke spulletjes op de site... is hij volledig betrouwbaar mbt levering enzo?

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 13:48:54

@ Dorien:
dacht van wel. heb hier op 't forum al verschillende positieve reacties gehoord.
Ik hoop het alvast.
echt leuke dingen hé! en voor ieders budget.

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 13:49:12

mbt onze locatie : het was inderdaad zeer moeilijk een locatie te vinden waar onze viering kon doorgaan + waar het meeviel van prijs bv. b en b kwam duur uit! uiteindelijk wordt onze viering in onze eigen tuin gedaan! x

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 13:50:32

Gaat fantastisch worden. En bespaart ook op de vervoerskosten

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 14:01:54

mja maar mijn probleem is ook dat ik totaal niet goed ben in bankzaken enzo :). en voor den trouw deden wij dit nooit!

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 14:26:09

No panic.Dat komt heus ook wel in orde. Het zou misschien geen slecht idee zijn om eens een budgetplan op te maken.
Ik heb een overzichtje gemaakt met kolommen.
De eerste kolom is waar de kost over gaat (bvb trouwkleed)
De tweede kolom is wat ik denk dat het gaat kosten (vb € 1000), ik heb dit "schatting" genoemd
De derde kolom is wat het "definitief" zou moeten gaan kosten
De vierde kolom is "betaald", daar vul ik in wat al betaald is
De vijfde kolom is "nog te betalen"
de laatste kolom vul ik in met potlood, en als het dan betaald is zet ik daar een dikke vette 0 in balpen. Wat achteraf betaald moet worden staat ook in balpen. Dan heb ik een idee wat het me achteraf (ongeveer gaat kosten)
Ik hoop dat dit helpt

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik13-1-2012 14:30:37

maar dat is allemaal in orde zene :)! wij zijn enkel niet zo vertrouwd om zaken via internet te bestellen

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik14-1-2012 10:14:55

a ja. Zo bedoel je. Je moet dat gewoon proberen. Als je hier bovenaan op het forum de webshop ingeeft bij zoeken dan kun je zien of er al mensen hier ervaring mee hebben. Dan weet je of het betrouwbaar is.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...