Nu Online
Momenteel zijn er 260 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ff stoom aflaten.

12-1-2012 14:37:44
Hey allemaal,
het zit mij allemaal wa hoog de laatste tijd.
Al het voorbereiden is leuk, als iedereen dan nog een beetje meewerkt zou het leuker zijn.
Mijn getuige leeft heel hard mee naar onze trouw, maar eigelijk een beetje te hard.
Ik heb haar eigelijk gevraagd om men getuige te zijn om de verkeerde redenen. Niet dat ik niet blij ben met men keuze, maar ik had ook graag een andere vriendin gehad. Ik ben dus meter van mijn getuige haar kindje. Schat van een dochter, dat ik super graag zie. Maar daar begint het.Als ze zwanger was dan zei ze dat ze graag had dat er een aparte kamer was aan de feestzaal zodat haar dochter er kon slapen. Maar ik wou/ wil geen kinderen op men feest. Alle kindjes mogen blijven tot 18u en dan zou ik graag hebben dat de kindjes erges blijven slapen. Als ik bezig ben over de kleren van de bruidskindjes dan stelt ze vnalles voor wat haar dochter kan aandoen, maar wij betalen , dus wij kiezen en ik wil dat alle meisjes hetzelfde aan hebben. Dan mijn vrijgezelle, blijkbaar was hij eerst in elkaar gestoken in functie van haar dochter, zodat ze haar niet te lang moet missen. Niet te ver weg zodat ze , moest er iets zijn, op tijd terug kan zijn. Dan mijn kleed, in maart moet ik voor de 2de keer gaan passen en moet ik men haar en make up ook gedaan hebben. Dus had gezegd dat ik dan alleen met ons mama gaan, zodat er toch nog iets verrassing aan is met de trouw, vond ze ook niet leuk. En nu morgen gingen we normaal winkelen voor haar en de vrouw van mijn getuige om kleren, want het zijn solden en dan knn we mss iets leuk op de kop tikken. Maar ze moet naar een begrafenis, dus geen probleem dan ga ik wel met de vrouw van men getuige n met haar een andere keer. Dit vind ze helemaal niet leuk en dan zei ze, ja wou juist vragen of je op u metekindje kunt passen. Hoe kan ik dat dan weigeren, Ik keek hier zo hard naar uit om morgen te gaan shoppen voor den trouw en nu moet ik het uitstellen, want als ik het niet doe dan is ze boos omdat ze er dan niet bij is en dan lijkt het of ik wil mijn metekindje niet bijhouden.

Wat moet ik nu doen? Ik durf hier gewoon met haar niet over te praten.
Sorry voor men gezaag maar het moest er ffe uit.
groetjes

Britt
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 752

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik12-1-2012 15:20:44

Het is moeilijk om iedereen te plezieren. Je mag gerust leren om wat egoistischer of defensiever te zijn. Ik ben zelf ook nog aan het leren om wat mee 'nee' te zeggen tegen iedereen.
Je plan was om te gaan shoppen, het is niet omdat zij niet meekan dat jij je plannen moet veranderen. Ik vind het zelf egoistisch van haar om aan jou te vragen om te babysitten, ze weet dat jij plannen hebt. Je kan altijd nog later met haar gaan shoppen en kansen om te babysitten komen er ook nog.

Groetjes Tine

Nicky
24-5-2014
 Meld misbruik12-1-2012 16:06:39

afzetten als getuige

ge had het dus op dit bericht

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik12-1-2012 16:09:01

Hey,

Is inderdaad niet gemakkelijk... en je wil wws ook steeds voor iedereen goed doen, maar dat is niet gemakkelijk en moet inderdaad soms aan jezelf eens denken... maar als je van nature niet zo ben.., zal je niet plots de assertieve tante worden....

Alvast nog veel succes en groetjes Ellen

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik12-1-2012 19:22:10

@ Tine en Ellen: idd ik wil altijd ma het beste vr iedereen, ook al denke sommige mensen dat ik hard ben en moeilijk ma ik lig geregeld wakker van futiliteiten.

ff voor de duidelijkheid, nicky is een vriendin van mij dat in 2014 trouwt en nu ook op het forum zit:)
@ Nicky: ja en u nemen zeker...

Evelien
4-8-2012
 Meld misbruik13-1-2012 7:47:21

Je hoeft geen sorry te zeggen voor je 'gezaag' ik geloof dat er wel meer bruiden zijn die dit meemaken. Makkelijk is het zeker niet... Ik kan je heel goed begrijpen hoe het voelt om steeds rekening te moeten houden met iemand anders,

terwijl het eigenlijk om jou en je partner zou moeten draaien, niet alleen de dag van de trouw maar ook de voorbereidingen.

Probeer het uit te klaren, anders zal het enkel erger worden geloof ik en ga je jezelf storen aan alles zodat je hele trouwgebeuren met negatieve gevoelens gepaard gaat gaan, wat wel jammer zou zijn. Als ze je waardig is als getuige moet ze hier wel begrip voor kunnen tonen geloof ik.

Alvast veel succes ook met het voorbereiden ;) .

gr. Evelien.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...