Terug naar overzicht
Hey,Hier nog 93 dagen op de teller, en ik heb ook al enorme dromen.Bij ons laat de gemeente ook op zich wachten.... en dat is inderdaad niet leuk...Bij jullie zijn het inderdaad wel nog een pak minder dagen, blijven bellen zou ik zeggen.Veel groetje en het valt zeker allemaal op zijn plooitjes
Adem in...Adem uit... :-)Maar ik kan het snappen...eens de teller onder de 100 gaat bij ons (momenteel nog 239) zal ik ook wel een stresskip worden!!Rustig blijven aftellen naar de grote dag ;-)!! Of toch zo rustig mogelijk é...hihi!groetjes!
Hier nog 58 dagen, en soms krijg ik toch ook al van die kriebels! Maar voor de rest ben ik er nog redelijk 'gerust' in, als je het zo kan noemen.Het werk en de kids en de dagdagelijkse dingen houden me wel bezig, en ook (momenteel toch nog) rustig.Eens die teller onder de 100 komt, gaat het inderdaad wat rapper, hoewel ik denk dat de laatste maand dan voorbij zal kruipen....Momenteel kijken we erg uit naar onze vrijgezellen 18 feb, en dan staat de teller op 21 dagen, daarna zal ik in een stresskip veranderen denk ik!Wij kregen ook pas gisteren telefoon van de gemeente om te gaan tekenen (en betalen) dus ik denk wel dat je nog even de tijd hebt. Zolang 't minimum een maand op voorhand getekend is, is't in orde dacht ik.Groetjes!
Hier ook een stressy bruid! Nog 79 dagen op de teller. De nare dromen zijn er ook al! Ik denk dat ik de week ervoor geen oog meer zal dichtdoen. Zal er goed uitzien dan :-). Veel succes allemaal!!!