Nu Online
Momenteel zijn er 205 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Afspraak maken om trouwringen te passen?

11-1-2012 9:46:26
Hallo medebruidjes,
Wij willen graag onze ringen bij Wim Meussen gaan halen. Moet je eigenlijk een afspraak maken om trouwringen te gaan passen? Het is toch wel een stukje rijden voor ons, niet dat we daar aankomen en dat we vriendelijk gevraagd worden om de volgende dag terug te komen

Groetjes!

An
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 624

Ineke
31-3-2012
 Meld misbruik11-1-2012 10:40:05

Hallo An,

Wij hebben het voorbije weekend onze ringen daar besteld! Wij hadden ook geen afspraak, en zijn daar heel vriendelijk ontvangen en hebben uitgebreid mogen passen! Er was nog een koppel voor ons en eentje na ons daar voor trouwringen, dus je zal misschien even moeten wachten, maar een afspraak maken hoeft helemaal niet!

Groetjes
Ineke

Joeri
28-7-2012
 Meld misbruik11-1-2012 10:42:19

Hey An,

We hebben onze ringen ook bij Wim Meeusen besteld en wij waren ook enorm vriendelijk ontvangen.
Het is er wel klein dus als er 2koppels binnen zijn zit de zaak al vol.
Een afspraak moet je niet hebben maar het zou kunnen dat het er druk is.

Groetjes
Joeri

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik11-1-2012 10:58:02

Hey,

Wij hebben er ook onze ringen besteld en idd, geen afspraak nodig. We hadden geluk, wij waren er als eerste binnen maar na ons ... hmhmhm. Wim Meussen heeft duidelijk succes. Maar voor zoiets is ter plaatse "wachten" niet erge hé . Dan hebben we plots geduld.

Karen
12-5-2012
 Meld misbruik11-1-2012 16:34:10

Hoi,

Wij zijn ook vorig weekend om onze ringen geweest bij Wim Meeussen. Hij had me nog uitdrukkelijk gemaild dat een afspraak maken niet nodig was. Er was al een koppel bezig met kiezen maar wij werden ook meteen verdergeholpen dus we stonden dan gewoon met twee koppels naast elkaar. Ze vroegen wel of dat voor ons OK was, dus als je liever even wacht, is dat ook geen probleem. Wij waren dan tussen twee aan het twijfelen en zijn dan eerst iets gaan eten, de knoop ondertussen doorgehakt en teruggegaan en ook dan was er volk in de winkel maar werden voor ons direct terug de collectie uitgestald. Echt heel erg vriendelijke mensen!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...