Terug naar overzicht
Een bruidegom die het weet mag uiteraard ook antwoorden...
je kan aan de passade geraken hoor, alleen moet je een omleiding volgen als je van het centrum of station komt
(laat maar weten als je een gedetailleerde wegomschrijving wilt)
@ Emy, weet je hoeveel dat van tijd verschilt ongeveer?
das een 5 minuutjes extra denk ik, maar is het voor tegen je trouw of voor nu ergens? want tegen de trouw zou het toch wel al moeten opgelost zijn hoor.
Het is voor de trouw, dus ik hoop uiteraard dat het opgelost is tegen dan, maar je weet nooit met zo'n wegenwerken. Als er nog meer dingen instorten...
das een feit, beter op voorhand checken dan achteraf in de problemen te zitten.Het is dus geen al te grote omleiding waar je eigenlijk vlak aan de af-oprit mechelen-zuid op de baan komt, en zo via de andere kant naar de passade kan rijden zonder problemen.Maar normaal gaan zijn ze nu begonnen met het aanleggen van de nieuwe riolering, eens dat gedaan is kan er gewoon terug ge-asfalteerd worden, dus ik neem aan dat het in de loop van februari toch ten laatste wel in orde zal zijn, maar ze gaan zowieso altijd wel een omleiding voorzien, en als het nodig moest zijn, ken ik wel een 'sluipweg' ;o)emy.lamon@telenet.be grtjsEmy
Ik zal het onthouden. Merci hè :) En nog veel plezier met je voorbereidingen!!
Als je van richting Zemst komt, kan je perfect tot aan de Passade rijden.Indien je van richting Mechelen komt, kan je via de Jubellaan (en dan rechts zijstraatje in tot op Brusselsestw) rondrijden (is max 10 verschil)
ter info:http://www.gva.be/antwerpen/mechelen/brusselsesteenweg-in-mechelen-gaat-woensdag-opnieuw-open.aspx grtjsEmy
Zoeper. Nu maar hopen dat het niet regent dinsdag!Bedankt.
't is terug open sinds gisteren!De Passade is zonder probleem bereikbaar.Groetjes,Elli