TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
dorien
5-5-2012
|
10-1-2012 17:52:06
bij ons niets van trouwen. maar ik zit na een goede twee jaar soms nog erg in met mijn allerbeste vriendin op die moment. in mei 2009 heb ik mijn verloofde leren kennen, juli 2009 ben ik nog met haar op reis geweest ... daarna heb ik haar zelden meer gehoord (wel nu laatst nog is voor beste wensen voor het nieuwe jaar maarja was wel een jaar geleden dat ik haar nog gehoord had) en heb haar in al die tijd nog 2 of 3 keer gezien
waarom? ik vroeg me dit in het begin zeer erg af ... awel ze heeft me op een keer gezegd : jij bent voor kevin bestemd, hij is ook helemaal mijn ding anders ging ik ervoor! dusja dan weet je wel genoeg?
|
|
Gitte
14-4-2012
|
10-1-2012 17:55:39
Ik zit niet in dezelfde situatie, maar wil je toch even een hart onder de riem steken. Hormonen doen gekke dingen met vrouwen en al helemaal als ze zwanger zijn. Dat is echt zo, ik spreek uit ervaring ;-) Ik denk dat ik voor sommige mensen onuitstaanbaar geweest ben tijdens mijn zwangerschap, gelukkig hebben ze het me allemaal vergeven  Heb je eigenlijk al eens aan haar gevraagd wat er scheelt? Ik zou echt rechtuit vragen wat er is. Zeg haar dat je het zo jammer vindt dat jullie minder contact hebben en dat je afvraagt of je misschien onbewust iets verkeerd gezegd of gedaan hebt. Het zou best kunnen dat je iets gezegd hebt (of net niet gezegd) dat in het verkeerde keelgat geschoten is en als je zwanger bent, kan je dus echt niet relativeren! (dat laatste zeg je haar natuurlijk niet  ) Wat de vrijgezellen van je vriend betreft, kunnen zijn andere vrienden niet in actie schieten eventueel? Misschien kan jij eens bij hen polsen of zij hun schouders eronder kunnen zetten, in overleg met de getuige natuurlijk. Ze moeten er dan maar een draai aan geven ("met de zwangerschap en nakende geboorte zal je't wel erg druk hebben, dus kunnen wij misschien helpen?") En het is ook wel zo dat je vanalles voor te bereiden hebt tijdens een zwangerschap, zeker als ze uitgerekend is voor maart, dan komt het toch wel dichtbij hoor. Alleszins, krop het niet op, maar praat het uit. En wacht daar niet te lang mee, zodat je niet compleet gefrustreerd raakt! Het zou jammer zijn om een vriendschap kwijt te spelen door iets banaals. Het komt vast wel goed, zeker als die hormonen terug normaliseren (al kan dat wel nog een hele tijd duren). liefs
|
|
Effie
28-4-2012
|
10-1-2012 21:29:48
Hoi Kim,
Idd geen fijne situatie. Ik heb het zelf ook niet meegemaakt nu specifiek voor mn trouw maar ik denk dat we allemaal wel begrijpen hoe het voelt als iemand zich opeens anders gaat gedragen tov je. Je hebt idd geen controle over hoe dat meisje nu tegen je doet, maar net als Gitte zou ik het haar ook rechtuit willen vragen en zien hoe ze dan gaat reageren, dan heb je duidelijkheid en weet je waar je staat! En het kan zijn dat het idd die hormonen zijn die lastig doen bij haar en zijn jullie weer voor je het weet uit deze periode!
Laat het de fun voor je trouwfeest niet in de weg staan, zou ik zeggen, en nog veel succes en plezier bij je verdere voorbereidingen!
Groetjes Effie
|
|
ellen
14-4-2012
|
11-1-2012 12:07:01
Hey,
Het kan inderdaad zijn door haar zwangerschapshormonen, mijn vriendin is nu momenteel ook zwanger en ze geeft zelf aan dat ze weinig kan relativeren en zich alles enrom aantrekt...
mms is het iets dat bij haar leeft zonder dat je het weet...
Ik hoop dat alles inorde komt!
Veel groetjes Ellen
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|