Terug naar overzicht
Geen idee van prijzen! Maar de locatie is schitterend!
Hallo Lynn,Ik heb hen vorig jaar om offertes gevraagd. Ik kan je die info wel doorsturen als je je email even geeft.Wij hebben uiteindelijk voor 'De Vrije Valk' gekozen. Ik ben zelf al naar een feest geweest in de grotten en vind het een hele mooie locatie. Wat ik wel vervelend vond is dat je later op de avond echt de condens wel van de muren kan voelen afdruppelen.
Hallo Claudia,Je mag me deze altijd bezorgen ja! Ik vind het zo moeilijk om een zaal te kiezen he.. Maar het zal toch een van deze worden denk ik! : )
Voila, het is verstuurd.Wij hebben heel lang getwijfeld tussen de grotten, vrije valk en kleine graaf. Op basis van prijs-kwaliteit en het goede gevoel dat we hadden bij Dirk en Ilse zijn we voor de Vrije Valk gegaan. Ik breek me soms nog het hoofd over die niveaus maar ik zal er tegen 26 mei wel iets op vinden om iedereen een goed plaatsje te geven ;)Veel succes nog met kiezen!
Hallo, Wij zijn ooit in de grotten naar een huwelijksfeest geweest. De locatie is prachtig. We werden met een treintje aan de parking opgehaald en dan diep in de grotten gebracht waar de feestzaal ligt. Je voelt je idd wel klammig 's avonds omdat het er redelijk vochtig is, maar het was een unieke ervaring. Hopelijk heb je er iets aan.GroetjesKelly
ja we hebben er nu donderdag een afspraak en daarna hakken we de knoop door.. Ik ben benieuwd!!!
Dag Lynn,Wij zijn van plan om volgend jaar juni onze bruiloft ook in de grotten van Kanne te doen. Graag wil ik jouw ervaringen weten en wat de kosten zijn of jullie budget? Heb je de traiteur Laeremans genomen voor het eten? En heb je een ceremoniemeester in handen genomen of weet jij toevallig nog een goede fotograaf? Ik hoor het graag.Samantha
ik ben van Plan om volgend jaar ook mijn feest daar te geven begin juni gaan we daar een kijkje nemen opzich hebben we nog tijd want we trouwen pas volgende jaar. Ik heb reeds een prijsofferte gehad en vind dat de prijzen goed mee vallen wel wat naar de duurdere kant maar men trouwd maar 1 keer normaal gezien he.Samantha gaat jou feest door in de grotten van? Voor welke Traiteur heb je uiteindelijk gekozen? Heb je een eigen DJ of kies je voor die van hun?Kan je later na je trouw je ervaring delen met ons?
Hallo Emanuelle,Na een bezoek in de grotten, zijn we toch een andere locatie gaan zoeken. Wij vieren ons trouwfeest nu in de feestzaal Aen't Venne in Maasmechelen, met een All-in formule.De grotten van Kanne, ziet er van binnen niet zo uit als dat we hadden gedacht, de tegelvloer vonden we een beetje oud en het zijn smalle "gangen". Alé dat is wat wij vinden he, je moet er zelf maar ns gaan bekijken. :-) En als je het echt in een grot wilt houden, dan is de grotten in Berg en Terblijt mooier en luxer vind ik. Carverne heet dat volgens mij.