Terug naar overzicht
het wij gaan 6-7-2012 trouwen Getuigen vragen Ceremoniemeester vragen Globale gastenlijst samenstellen Budget bepalen Globaal draaiboek maken Gemeente van trouwlocatie bepalen Trouwlocatie wet Locatie huwelijksfeest Locatie receptie Locatie restaurant Fotograaf Muziek voor trouwlocatie Muziek voor feest Trouwjurk uitzoekenTrouwvervoer regelenzijn al in ondertrouw Bruidsboeket ( doe ik zelf maken)Vrije dagen op onze werk DE TrouwkaartDe Trouwringen Bedankjesmake-up & kapselReceptieboek we zijn ook al begonen met het kopen van kado's voor de belangrijke gasten voor onze ouders hebben we al wat gr francis
Wij hebben ook ongeveer die dingen allemaal al geregeldVoor trouwringen zijn we al gaan kijken, maar hebben nog geen keuze gemaaktDe bedankjes hebben we al voor de helft gekocht (kokertjes met snoep enz in, de kokertjes hebben we al gehaald)Het cadeau voor mijn ouders heb ik al besteldWij hebben ook al een keuze gemaakt qua huwelijksreis (moeten enkel nog boeken)Voor de rest idem jouw lijst :-)Groetjes
Wij gaan morgen wss ook eens gaan zien voor ringen.Als ik het zo eens bekijk denk ik dat de goudprijzen nu vrij laag staan tov augustus.Niet dat het zo een ongeloofelijk verschil zal zijn maar 't is toch iets.
Ik trouw net als jij op 28 juli.Wij hebben van jouw lijstje nog lang niet alles in orde gemaakt, maar ik voel nog helemaal geen stress...Zo hebben we binnen twee weken een afspraak bij de juwelier en gaat mijn vriend volgende week zijn kostuum kiezen.Met uitnodigingen kiezen wachten we nog even. De drukker zei dat tegen het einde van de maand de nieuwe collectie binnen is. (Wij hadden vorig jaar 7 trouwfeesten, dus ik wil uit de "nieuwe collectie" kiezen. :-)Onze belangrijkste dingen liggen vast. Zaal, kerk, gemeentehuis, fotograaf, videograaf, onze bus, getuigen, mijn kleed.We hebben nog tijd genoeg... Als wordt het nu toch wel spannend he!