Terug naar overzicht
Leuk voor jullie! Wij hebben ook traditionele ringen van Auro Design, maar dan met een ietwat moderne twist. De vorm van de ring is traditioneel (smal en bol) maar de afwerking en het materiaal ogen modern (ijsmat in rood goud, met een steentje).Mag ik vragen welke jullie gekozen hebben?Ik hoop dat jullie er net zoveel plezier aan beleefd hebben om ze uit te kiezen als wij!
wij hebben de meest simpele genomen. Model nr 7; witgoud. zonder steentjes of inkervingen.ik was hard aant twijfelen voor mij; wou eerst witgoud met de 9 briljantjes. staat ook op de achterflap v hun boekje.maar mij kennende ben ik dat achter 2 jaar moe.welk type gravure heb je genomen?wij type C; vond wel jammer dat zij maar 3 lettertypes hadden.het uitkiezen was heel leuk, een vriendin van me werkt er. en was leuk dat zij ons kon helpen hier bij :-)
Bij ons is het dus model 5 geworden, met één steentje. Ik wou eigenlijk geen steentjes, mijn vriend wou er enkele, dus het is een gulden middenweg geworden ;-)Die van jullie is ook mooi, zeer stijlvol.Ik weet niet precies welk type gravure wij hebben, we gaan voor elegant gekrulde letters. Ze heeft ons getoond wat mogelijk was en we hebben gewoon aangeduid wat we mooi vonden. We halen onze ringen bij een groothandelaar in diamanten die we via via kennen. Zij laat vaak haar goudsmid iets op maat maken met haar eigen stenen, maar omdat we bij Auro Design onze favoriete afwerking hadden gevonden, en omdat ze die nergens anders doen, kan ze die wel aan een goeie prijs bestellen.