Terug naar overzicht
een vriend van me heeft er besteld als cadeautje voor zijn vriendin en was er heel tevreden van.
Mijn vriend heeft ze besteld als verjaardagskado voor mij. Heel mooi gedaan en ze zitten in een speciale doos zodat ze niet kunnen smelten.
Ik heb er ook voor gekeken: ik vond ze heel mooi maar nogal duur. Het voordeel was wel dat je echt kleuren kon kiezen ed. Als je met Amerika werkt kan je de kleuren van de vlag nemen: rood en blauw (volgens mij kon je vrij combineren maar ik ben daar niet zeker van). Ik weet niet of er ook witte bestonden.
Hey!Ik heb die site 3 jaar geleden al ontdekt en heb toen met kerstmis M&M's besteld voor de familie! Ze waren allemaal nogal verschoten want dachten dat ik iets had aan te kondigen (--> zwangerschap :-))... ! Mijn pakket is heel goed aangekomen en snelle service! X
Oké super !Bedankt voor de reacties allemaal! Wat ben ik blij dit forum te kennen :-)Ik ga er binnenkort zeker werk van maken om deze te bestellen.
Ik heb er ook besteld voor onze bedankjes, en heb ze gemengd met gewone witte m&m's (te verkrijgen bij ava bijvoorbeeld, bij de suikerbonen), zo waren ze een beetje 'aangelengd' maar dat viel niet echt op, en het drukte de prijs een beetje!
Goei idee Isabelle, thanks!