Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gepersonaliseerde m&m's

4-1-2012 10:16:27
Hoi allemaal,

De titel geeft het al aan ... hebben jullie soms ervaring met het online bestellen
van de gepersonaliseerde m&m's ? (mymms.nl)
Ziet er zo leuk uit om als klein bedankje te geven na het feest.
En aangezien ons thema in de Amerikaanse richting zit zou dit ideaal zijn.

Ons ander bedankje is een cd met de foto's van ons huwelijk, om in hun uitnodiging (dvd) te steken.
Maar, op de dag zelf willen we toch ook liever al iets geven...

Laat de ervaring-verhaaltjes maar komen! :-)

Groetjes,
Kim

kim
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 836

Lauren
15-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 10:37:53

een vriend van me heeft er besteld als cadeautje voor zijn vriendin en was er heel tevreden van.

Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 11:34:47

Mijn vriend heeft ze besteld als verjaardagskado voor mij. Heel mooi gedaan en ze zitten in een speciale doos zodat ze niet kunnen smelten.

Sanne
11-8-2012
 Meld misbruik4-1-2012 11:37:07

Ik heb er ook voor gekeken: ik vond ze heel mooi maar nogal duur. Het voordeel was wel dat je echt kleuren kon kiezen ed. Als je met Amerika werkt kan je de kleuren van de vlag nemen: rood en blauw (volgens mij kon je vrij combineren maar ik ben daar niet zeker van). Ik weet niet of er ook witte bestonden.

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik4-1-2012 16:58:43

Hey!
Ik heb die site 3 jaar geleden al ontdekt en heb toen met kerstmis M&M's besteld voor de familie! Ze waren allemaal nogal verschoten want dachten dat ik iets had aan te kondigen (--> zwangerschap :-))... ! Mijn pakket is heel goed aangekomen en snelle service! X

kim
7-7-2012
 Meld misbruik4-1-2012 19:13:10

Oké super !
Bedankt voor de reacties allemaal! Wat ben ik blij dit forum te kennen :-)
Ik ga er binnenkort zeker werk van maken om deze te bestellen.

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik4-1-2012 20:53:05

Ik heb er ook besteld voor onze bedankjes, en heb ze gemengd met gewone witte m&m's (te verkrijgen bij ava bijvoorbeeld, bij de suikerbonen), zo waren ze een beetje 'aangelengd' maar dat viel niet echt op, en het drukte de prijs een beetje!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik4-1-2012 21:17:40

Goei idee Isabelle, thanks!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...