Terug naar overzicht
Hey Linde,ik ga deze topic meevolgen, want ben zelf niet helemaal overtuigd van mijn schoenenkeuze (witte peeptoes met strikje erop -> tot zover ok :-) maar vooral omdat ik vrees dat ik er geen volledige dag op ga kunnen staan (heel fijn hakje). De schoentjes die je toonde zijn wel super! Vooral die roze ben ik helemaal weg van!Groetjes
Hallo Linde,Linea Raffaelli heeft witte peeptoe pumps met gaatjes. Ik heb geprobeerd om de foto hierin te zetten, maar dat lukt niet. je kan de collectie hier vinden: http://www.linearaffaelli.be/nl/collectie/shoes-accesso... (op de 15de foto). Ik weet niet of de hakhoogte goed is voor jou, maar ik heb ze aangehad bij het passen en ik vond ze erg comfortabel (ik heb er andere gekocht omdat deze niet bij mijn kleed passen)
hoi,Wij zijn paar weken terug naar Breda geweest en geloof het of niet, heb er daar superveel modellen van gezien!! ook met zo van die gaatjes en strikjes! Mja is ni moeilijk in Breda heb je de ene schoenwinkel achter de andere :) ik ben zelf ook speciaal naar daar gegaan voor mijn schoenen omdat ze daar gewoon heeeeel veeeeeel keuze hebben!groetjes jana x
@gitte: heb je een idee wat de schoenen kosten? een richtprijs? ik vrees dat ze wat duur gaan uitvallen..@jana: ik was niet van plan om deze solden naar Breda te gaan winkelen maar bij deze zal ik er misschien toch maar eens naartoe rijden :)Linde
Linde,ik heb geen idee hoeveel deze kosten, die van mij (ook LR) kosten 155 euro. Ik vind dat niet duur voor schoenen, maar ik ben dan ook een absolute schoenenfreak en op dat gebied een beetje verwend door mijn mama. Die kocht me vroeger ook al duurdere schoenen en ik ben ze blijven kopen... Voordeel is dat ze dan ook heel lang meegaan, al is dat misschien niet de bedoeling van trouwschoenen? (ik heb er dus wel die ik nadien nog kan dragen)
Hey,Je kan schoenen dikwijls laten verven.... wat de prijs daar van is weet ik niet precies, maar het kan wel...Zo zal mijn toekomstige schoonzus, haar schoenen ook laten spuiten in het zelfde paars dan haar hoedje...Groetjes Ellen
Hey, weet iemand waar je schoenen kan laten verven?? Ik ben er dringend naar op zoek !!Bedankt !Groetjes,Alexandra