Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerstkaartje versus Save the date kaartje

3-1-2012 10:53:56
Met de feestdagen nog vers in het geheugen, stel ik nu mijn vraag toch al maar ...
Voor volgend jaar

Maar ik wil volgend jaar op mijn kerstkaartje een leuke tekst vermelden, met hierin de mededeling dat wij gaan trouwen in 2013. En dat ineens koppelen als een save the date kaartje.

Dus nu mijn vraag aan jullie ...
Hebben jullie een leuk tekstje voor mij?
Zijn er hier ook mensen die dat dit jaar ook zo hebben gedaan? En hoe hebben jullie dit gedaan?

Wij hebben dan 3 kindjes, en waarschijnlijk terug een kerstkaartje met een foto van hen op en dan deze medeling.

Groetjes
Kelly

Kelly
13-7-2013
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1262

Claire
25-2-2012
 Meld misbruik3-1-2012 11:29:25

Hoi Kelly

Omdat wij dit jaar eind februari trouwen en alles op korte tijd aan het regelen zijn, heb ik deze kerst de kaartjes als save-the-date gebruikt. Onze kerstkaartjes zijn een paar dagen voor Kerstmis verstuurd, en zijn er vlak voor of er vlak na toegekomen. We zien de familie op kerstfeestjes tijdens de eerste twee weken van januari, en hopen dan onze uitnodigingen uit te delen. We zijn met velen, en als we ze persoonlijk moeten brengen zijn we na onze trouw nog bezig.
Wij hadden volgende tekst :

Prettige feestdagen!
2012 wordt voor ons een bijzonder jaar.
Op 25 februari trouwen we, en we hebben jou/jullie er graag bij!
De echte uitnodiging volgt snel!

en dan onze namen.

Ik heb er al een hoop leuke reacties op gekregen, want in de familie wist nog niemand dat we nu eindelijk een datum geprikt hadden, en al helemaal niet dat het zo snel zou gaan.

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik3-1-2012 12:43:41

Heyhey,

Wij hebben dit jaar ook de kerstkaartjes en save-the-dates gecombineerd. Dit was onze tekst:

Vooraleerst onze beste wensen

Voor het nieuwe jaar,

Een Zalig Kerstfeest

En een Gelukkig Nieuwjaar.

Daarnaast willen wij jullie nu al

Onze trouwdatum laten weten,

Zo wordt 01 september 2012

Een dag om niet te vergeten!

We willen jullie er graag bij

Als onze gast,

Kijk dus al even in jullie agenda

Of het voor jullie past.

De uitnodiging zelf ten slotte,

Die zal zeker nog volgen,

Niet gisteren, niet vandaag,

Maar misschien wel morgen!

Groetjes!

Evelien

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik3-1-2012 13:56:16

Hoi Kelly,
Alvast een proficiat met je verloving!
Veel plezier toegewenst met alle voorbereidingen die je pad nog kruisen :-)

Wij hebben onze Save-the-datekaarten net uitgedeeld.
We hadden wel aparte Save-the-datekaarten
Bedoeling was om de kaarten in de kerstkaarten te steken, maar de kaarten bleken groter dan de kerstkaarten, waardoor we ze dus apart hebben gegeven.

Als tekst hadden we:
De officiële uitnodiging volgt nog in het nieuwe jaar,
dan zijn we met alle voorbereidingen klaar.
Echter onze trouwdatum staat al vast,
en wij willen die graag vieren met jullie als onze gast!
Zaterdag 28 juli 2012 wordt dus onze grote dag,
die je alvast in je agenda reserveren mag!

Groetjes

iris
30-6-2012
 Meld misbruik3-1-2012 20:54:25

Ik maakte van ons kerstkaartje een save the date (of omgekeerd). Ik had als achtergrond een kalender van 2012 met bovenaan een fotootje van de kids met een grote zonnebril op en de tekst: Wij wensen u een jaar vol zonneschijn!
Op de kalender zelf plaatste ik een hartje rond 30 juni en dan een boodschap met pijl naar het hartje ernaast: Zet 30 juni alvast op je kalender, want dan trouwen mama en papa. Tot dan!

We hebben er veel leuke reacties op gekregen.

tima
8-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 0:09:59

van ons was het heel simpel foto van zoontje met zelf gemaakte canvas waar ip geschilderd staat papa & mama trouwen ! save the date 08/09/2012

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info