Nu Online
Momenteel zijn er 140 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

dagindeling

2-1-2012 16:01:10
Beste bruidjes,

mijn planning ziet er als volgt uit
- voormiddag kapper - make-up
- 11u30 tot 13u15 lunch met de suite (broodjes bij ons thuis)
- 13u30 - 13u45 gemeentehuis
- 13u45 - 14u15 champagne bij buitenkomen gemeenthuis
- vanaf 14u45 foto's
- 17u tot 19u receptie
- 19u rececptie avondgasten
- 19u30 aan tafel
- 21u aankomst gasten dessertenbuffet + avondfeest
- 22u30 openingsdans

Heb ik hier voor alles genoeg tijd genomen? Ons thuis ligt op 10 min van het gemeentehuis en de feestzaal op +/- 15 min.

Tine
26-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 504

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik2-1-2012 16:43:28

Hoi Tine,

Fijn trouwweekend hebben jullie gekozen :-)

Jullie planning ziet er goed uit, alleen vind ik de tijd tussen lunch met suite en gemeentehuis wat krap. Ik zou om 13u de suite opstellen.
Ter vergelijking, wij wonen op 5 minuten van het gemeentehuis en de ceremoniemeester heeft als volgt gepland:
12.30u Opstellen suite
12.40u Vertrek naar gemeentehuis
12.50u Aankomst bij gemeentehuis
13u Wettelijk huwelijk

Hij heeft dus marge genomen om de suite op te stellen (en te fotograferen) en iedereen in het voertuig te krijgen (een huifkar in ons geval). Ook vertrek naar en aankomst bij gemeentehuis heeft hij iets ruimer genomen: kwestie van daar rustig uit te kunnen stappen en niet naar binnen te moeten hollen. En ook: hoe dicht je er ook bij woont, met het verkeer weet je nooit.

Succes nog!

Liefs,

Lindsy

inge
15-9-2012
 Meld misbruik2-1-2012 20:06:39

Ik denk dat het 's avonds wat krap zit met de tijd. Een half uur receptie voor de avondgasten en de tijd om te eten lijkt mij ook wat kort. Je moet rekening houden dat de mensen allemaal handjes schudden als ze toekomen, ook rekening houden met de tijd om aan tafel te gaan zitten. Ik had voor onszelf het volgende in geachten.
Om 18 receptie avondgasten tot 19u30. dan aan tafel voorgerecht en hoofdgerecht tot 22uur. Om 22u komen de rest van de gasten toe, een half uur receptie, zo kunnen de avondgasten nog verder eten tot 22u30. En dan het dessertbuffet voor iedereen en dansfeest. Maar in de zaal weten ze je dat ook wel te vertellen hoe je het best doet.

Charlotte
6-7-2012
 Meld misbruik3-1-2012 21:37:18

Hey! Heb een vraagje wat doe je met de suite als jullie foto's gaan trekken zijn? Groetjes

inge
15-9-2012
 Meld misbruik4-1-2012 8:33:49

Wij nemen ons foto's voor den trouw in de voormiddag. Wij trouwen op een andere dag voor de wet. Zo kunnen we na de mis gezellig bij de familie blijven. Er worden wel nog familiefoto's genomen in de tuin van de feestzaal. Volgens onze ceremoniemeester hebben we een rustige dagindeling, ik heb daar bewust voor gekozen, ik wil vooral genieten en niet van het een naar het ander sprinten. Wij hebben ook twee kindjes en die willen ook beetje aandacht van ons, algewel we iemand hebben die een ganse ter hun beschikking is, willen ze graag nog eens papa en mama ook he.

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik4-1-2012 16:29:09

De suite gaat reeds naar de feestzaal daar zullen ook nog familiefotos genomen worden

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...