Terug naar overzicht
Ha, ik heb het tegen mijn verloofde ook al gezegd: morgen zijn we in het jaar dat we zullen trouwen!!Aan iedereen heel mooi 2012 gewenst!!
Hier nog een koppeltje dat alleen maar kan denken: EINDELIJK, het jaar waarin we trouwen is bijna aangebroken! Wij tellen ook al af sinds augustus 2010 dus das toch ook al een hele poos!Ook van ons iedereen een schitterend 2012 gewenst met een prachtige trouwdag als hoogtepunt! Natuurlijk ook onze beste wensen voor alle andere forumleden!xxxLindsy
Ooh zo lief!! :-) Ook voor jullie een superfantastisch jaar gewenst met jullie trouw als hoogtepunt! Goed feesten! X
voor jullie ook een fantastich jaar toegewenst! maar dat kan niet mislukken he met een trouw in het vooruitzicht! heel veel plezier nog met het plannen en voorbereiden en ik kijk samen met jou uit naar de zomer :-)
Hallo,Wij zijn ook al eventjes aan het aftellen en er staan nu nog 160 dagen op de teller!Ik kijk al mega uit naar onze trouw.Ik wens alle bruidjes heel veel succes op hun grote dag!!!X
Heerlijke post !
Fantastisch! Idem hier, voor iedereen een leuk trouwjaar gewenst!!!!
Hey Evelien!Inderdaad...zalig gevoel want dit jaar trouwen we!! :-) hihi!In al de smsjes met gelukwensen ook 'fijne trouwdag' of 'we wensen jullie een prachtige trouw'...hoe fijn is dat toch :-)!!Laten we allemaal gezellig samen aftellen...het zal allemaal snel gaan vanaf nu!!Happy new year!groetjes
Hey naamgenootje,super he! ik tel al af van september 2010. Eindelijk is het jaar daar waarin we trouwen :-). ik kijk er al super hard naar uit!.Happy 2012!!!!!!Liefs,Evelien
hier nog 131 dagen op de teller. Ik wens iedereen een prachtig jaar, en een leuk trouwjaar!groetjes
hihihi allee ben blij dat ik niet alleen ben die zo uitkeek naar het magisch getal 2012 !!wij zijn ook al verloofd van aug 2010. dus lang uitgekeken naar 2012. vanaf nu zal het er snel zijn. geniet van jullie voorbereidingen en wens jullie allemaal een jaar vol liefde en zonder zorgen veel liefs natje
Een heel gelukkige jaar gewenst met een super trouw!!!!! fijn om te kunnen zeggen het is bijna zover, nog 25 dagen bij ons , ik voel het kriebelen als ik eraan denk, heb het ook al verschillende keren gezegd hihihiVele groetjes
Nu is het aftellen echt begonnen...Vanaf nu gaat het supersnel, hier nog 131 dagenAan allen een mooi 2012 en een fantastisch huwelijk!Vele groetjes,Sonja
Voor jullie ook!!! Wij tellen alvast de dagen af!!! xxx
Hey EvelienWij tellen ook al af sinds september 2010 en we merkten aan iedereen die ons een 'gelukkig nieuwjaar' wenste, dat ONS jaar is aangebroken :-) Superleuk! Nog iets minder dan 6 maanden hier!
Hey Evelien en alle andere bruidjes,een super fantastisch 2012 gewenst! Hier nog 172 dagen... Ik kan niet meer wachten xxx