Terug naar overzicht
Van plannen ken ik niet veel, maar van schoonmoeders wel. En 1 ding weet ik: Luister er niet te veel naar Nog een prettig eindejaar
4 uur voor foto's te laten trekken, lijkt me ook heel veel maar dat kan je mss met de fotograaf bespreken?Succes!
De foto's op locatie duurt 2uur normaal volgens de fotograaf. Maar we hebben een aantal mensen in de familie die voor hun honden naar huis moeten in de loop van de dag (o.a. mijn ouders) en die wonen op een halfuur van ons. en dan hebben wij ook een rustmomentje met alleen ons 2 op die dag. Maar ik denk dat er aan de planning nog een paar dingen gaan veranderen eens we nog eens met de zaal, kapster/visagiste, fotograaf en gemeentehuis gesproken hebben.
Ik weet niet wat je avondfeest inhoudt, maar is 20 uur niet laat? Wij starten reeds om 18 u, eerst receptie, dan voorgerecht, dan hoofdgerecht en om 22u komen de collega"s toe voor het dessertbuffet en dansfeest.
Hey,onze ceremoniemeester had ons aangeraden om de planning eens andersom te doen. Beginnen me het laatste en zo terug naar voor gaan. Zo hebben wij nog onze hele planning aangepast. Want anders was het een veel te strakke planning die wss niet haalbaar was.groetjes en de beste wensen voor alle bruidjes. Voor sommige een gelukkig nieuwjaar andere wens ik een geweldig trouwjaar toe :-)Sofie
Ons avondfeest is eigelijk enkel een dansfeest met dessertenbuffet. Enkel met onze suite gaan we eten.