Nu Online
Momenteel zijn er 109 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Aanraders & foto's

28-12-2011 13:09:03
Dag bruidjes,

Onze dag zit er spijtiggenoeg op, maar we genieten nog altijd na.
Het was onze droomdag, zelfs het weer zat supergoed mee :).

Eerst en vooral een aantal mensen die we willen bedanken:
Elke Manssens (looks of versailles in Harelbeke), mijn kapsel en make-up zijn de hele dag en nacht blijven zitten.
Ter Eeste, onze feestzaal, het eten was er superlekker, de zaal was mooi versierd...
Dj Infinity, de dansvloer stond de hele avond vol
Vancat oldtimerbus (Roeselare), heel vriendelijke chauffeur en een perfecte service.
Prima Donna uit Deerlijk voor mijn trouwkleed. Ik kreeg het pas mee naar huis toen ik 100% tevreden was.
Rudi Vangansbeke, onze fotograaf, hij stelde ons onmiddellijk op ons gemak en de foto's die we al konden zien zijn prachtig.

Hieronder de link naar onze foto's op facebook, deze zijn door vrienden genomen. De foto's van de fotograaf komen na onze huwelijksreis in januari.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2671352837142.129717.1655772126&type=3

Voor alle bruidjes to-be, geniet ervan! Tgaat zo voorbij!

Groetjes

Sarah
17-12-2011
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 964

Inge
23-5-2009
 Meld misbruik28-12-2011 21:29:36

Proficiat! Helaas kan ik je foto's niet zien, maar zo te lezen, hebben jullie er een prachtdag op zitten. Geniet nog lekker na op reis. Inge

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik28-12-2011 21:53:43

ik kan de foto ook niet zien

gefeliciteerd

gr francis

ellen
14-4-2012
 Meld misbruik29-12-2011 20:31:48

Hey,

Hier ook het zelfde, kan geen fototjes zien, jammer ....

Veel geluk samen

groetjes Ellen

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...