Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Honeymoon --> Check!!!! :)))))

28-12-2011 8:49:55
All

Eindelijk na maanden wikken en wegen zijn we onze honeymoon gaan boeken!!!

We vertrekken 1 dag na onze trouw naar Curacao en verblijven daar 7 nachten, dan vliegen we verder naar Aruba en verblijven daar 6 nachten!

De boeking hebben we hier België gedaan bij ons vaste reisbureau --> Keuze gemaakt uit de travelworld brochure, vliegen is met KLM en natuurlijk vertrekken en aankomen in Amsterdam.

We hebben in Curacao gekozen voor het Avila Beach Hotel in ontbijt & op Aruba voor het Bucuti & Tara Beach Resort in half pension. We willen graag op beide eilanden een paar dagen met een huurauto gaan rondrijden.

& Nu volop aftellen en zorgen dat alle andere nog te plannen details ook in orde komen --> Nog 198 dagen, wat gaat die teller snel achteruit!!

Tania

Tania
14-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 751

pit
18-5-2012
 Meld misbruik28-12-2011 9:00:46

Hey Tania,

Wij doen net dezelfde honeymoon maar eerst aruba en dan curacao!
Zelfs dezelfde hotels! Het is wel aan te raden om in curacao een auto te huren voor enkele dagen. Mijn vriendin is reisagente en is daar al eens geweest en heeft ons dit aangeraden. Wij vertrekken 22 mei!
Ik kijk er al even hard naar uit dan de trouw zelf :-)
Nog veel succes met het plannen!
Groetjes,
Pit

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik28-12-2011 9:12:08

Hoe leuk is dat :) ja voor ons maakte het niet uit welk eiland eerst maar hebben gekeken naar de beste vluchturen dat we zo weinig mogelijk tijd zouden verliezen.

I love reizen en deze is dan nog specialer dus kijk er ook even hard naar uit, is ook een stuk van de trouw voor mij, wil mijn kleed ook meenemen om daar op het strand foto's te laten nemen.

Kim
21-5-2011
 Meld misbruik28-12-2011 11:16:45

Zou 'k mogen weten over welk budget het dan ongeveer gaat? :) Wij zijn aan het kijken voor onze volgende reis in juni en Aruba en Curaçao behoren ook nog tot de opties maar zo'n combi lijkt me wel vrij duur, niet? ..

Evy
1-6-2013
 Meld misbruik28-12-2011 11:21:58

Ik volg Kim hier volledig in en ben benieuwd naar het antwoord...

pit
18-5-2012
 Meld misbruik28-12-2011 17:03:23

Hey Kim en Evy,

Voor een tussenvlucht hebben wij 99euro per persoon bijbetaald.
Wij vonden dat zeker de moeite omdat 2 weken op éénzelfde eiland ons wat lang leek.
De hotels heb je in verschillende prijsklasse.
Wij hebben uiteindelijk 4900 euro betaald voor ons 2
Vlucht + tussenvlucht + luchthavenvervoer + 1 week aruba halfpension + 1 week curacao logies & ontbijt + een auto voor 4 dagen in curacao.
Is geen goedkoop reisje maar dit wordt wel de reis van ons leven!
Let wel op, hoe langer je wacht met een vlucht te boeken hoe duurder ze worden.
Groetjes,
Pit

Caroline
14-7-2012
 Meld misbruik5-1-2012 21:09:59

Hey Tania,
Wat leuk, we trouwen op dezelfde dag en ook plannen wij een huwelijksreis naar Aruba en Curacao. We moeten ze wel nog gaan boeken, dat doen we een van de komende dagen.
Spannend dat alles dichterbij komt hé.
Groetjes

Tania
14-7-2012
 Meld misbruik6-1-2012 7:53:30

Super!!
Yes yes, ik ben al helemaal aan het wegdroomen alhoewel er nog 189 dagen op de teller staan maar die gaan voorbij vliegen!!!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...