Terug naar overzicht
Hey Tania, Wij doen net dezelfde honeymoon maar eerst aruba en dan curacao!Zelfs dezelfde hotels! Het is wel aan te raden om in curacao een auto te huren voor enkele dagen. Mijn vriendin is reisagente en is daar al eens geweest en heeft ons dit aangeraden. Wij vertrekken 22 mei!Ik kijk er al even hard naar uit dan de trouw zelf :-)Nog veel succes met het plannen!Groetjes,Pit
Hoe leuk is dat :) ja voor ons maakte het niet uit welk eiland eerst maar hebben gekeken naar de beste vluchturen dat we zo weinig mogelijk tijd zouden verliezen.I love reizen en deze is dan nog specialer dus kijk er ook even hard naar uit, is ook een stuk van de trouw voor mij, wil mijn kleed ook meenemen om daar op het strand foto's te laten nemen.
Zou 'k mogen weten over welk budget het dan ongeveer gaat? :) Wij zijn aan het kijken voor onze volgende reis in juni en Aruba en Curaçao behoren ook nog tot de opties maar zo'n combi lijkt me wel vrij duur, niet? ..
Ik volg Kim hier volledig in en ben benieuwd naar het antwoord...
Hey Kim en Evy, Voor een tussenvlucht hebben wij 99euro per persoon bijbetaald.Wij vonden dat zeker de moeite omdat 2 weken op éénzelfde eiland ons wat lang leek.De hotels heb je in verschillende prijsklasse.Wij hebben uiteindelijk 4900 euro betaald voor ons 2Vlucht + tussenvlucht + luchthavenvervoer + 1 week aruba halfpension + 1 week curacao logies & ontbijt + een auto voor 4 dagen in curacao.Is geen goedkoop reisje maar dit wordt wel de reis van ons leven! Let wel op, hoe langer je wacht met een vlucht te boeken hoe duurder ze worden.Groetjes,Pit
Hey Tania,Wat leuk, we trouwen op dezelfde dag en ook plannen wij een huwelijksreis naar Aruba en Curacao. We moeten ze wel nog gaan boeken, dat doen we een van de komende dagen. Spannend dat alles dichterbij komt hé. Groetjes
Super!!Yes yes, ik ben al helemaal aan het wegdroomen alhoewel er nog 189 dagen op de teller staan maar die gaan voorbij vliegen!!!