Nu Online
Momenteel zijn er 69 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Cadeau getuigen: gegraveerde pen in een doosje

26-12-2011 15:02:43
Nu ik toch bezig ben, nog een vraagje :-)
Voor onze getuigen hadden we graag pennen laten graveren en deze afgeven in een mooi bewaardoosje.
Met welke online shops hebben jullie goede ervaringen?

Thanks,

Lindsy

Lindsy
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1997

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik26-12-2011 16:06:24

Hallo,

Wij hebben ook zo de getuigen gevraagd :-)
Wij hebben ze besteld bij www.vulpenhuis.nl, we waren zeer tevreden.

Nathalie
23-6-2012
 Meld misbruik26-12-2011 17:14:10

Hoi Lindsy,

Wij willen dit ook graag aan onze getuigen cadeau doen maar mag ik eens een ongelofelijk stomme vraag stellen: graveer je hun naam op de pen (zodat ze een eigen gepersonaliseerde pen hebben) of die van het bruidspaar en de datum ?

Liefs,

Nathalie

Els
27-1-2012
 Meld misbruik26-12-2011 17:46:44

Hey, penshopbelgie, daar hebben wij besteld, zeer snelle levering, goede service mooie pennen
Groetjes

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik26-12-2011 19:54:37

Hey iedereen,

We hebben uiteindelijk besteld bij vistaprint: veel keuze en aanvaardbare prijzen vonden we, dus nu wachten we in spanning af!

Nathalie, wij hebben gekozen voor een zilverkleurige pen voor mijn getuige (vrouw) en een zwarte voor zijn getuige (man). Onze namen en huwelijksdatum staan erin gegraveerd, plus 2 in elkaar verstrengelde hartjes. Het leek ons echt leuk dat ze met die pennen de akte kunnen tekenen (ook voor de foto's). We hebben er ook een pennendoosje erbij besteld zodat ze de pen mooi kunnen bijhouden achteraf.

Groetjes

Serena
31-8-2012
 Meld misbruik26-12-2011 20:09:57

Aha leuk, bij ons stond er op de pennen: Wil je mijn getuige zijn? De pennen hebben wij dus meer gebruikt om te vragen of ze onze getuigen willen zijn. Ze kunnen ook de pennen gebruiken om mee te tekenen :-)

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik27-12-2011 10:52:45

www.brianto.be of idd via die Penshopbelgie (graveren daar is gratis). XX

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...