Terug naar overzicht
Hallo,Wij hebben ook zo de getuigen gevraagd :-)Wij hebben ze besteld bij www.vulpenhuis.nl, we waren zeer tevreden.
Hoi Lindsy,Wij willen dit ook graag aan onze getuigen cadeau doen maar mag ik eens een ongelofelijk stomme vraag stellen: graveer je hun naam op de pen (zodat ze een eigen gepersonaliseerde pen hebben) of die van het bruidspaar en de datum ?Liefs,Nathalie
Hey, penshopbelgie, daar hebben wij besteld, zeer snelle levering, goede service mooie pennen Groetjes
Hey iedereen,We hebben uiteindelijk besteld bij vistaprint: veel keuze en aanvaardbare prijzen vonden we, dus nu wachten we in spanning af!Nathalie, wij hebben gekozen voor een zilverkleurige pen voor mijn getuige (vrouw) en een zwarte voor zijn getuige (man). Onze namen en huwelijksdatum staan erin gegraveerd, plus 2 in elkaar verstrengelde hartjes. Het leek ons echt leuk dat ze met die pennen de akte kunnen tekenen (ook voor de foto's). We hebben er ook een pennendoosje erbij besteld zodat ze de pen mooi kunnen bijhouden achteraf. Groetjes
Aha leuk, bij ons stond er op de pennen: Wil je mijn getuige zijn? De pennen hebben wij dus meer gebruikt om te vragen of ze onze getuigen willen zijn. Ze kunnen ook de pennen gebruiken om mee te tekenen :-)
www.brianto.be of idd via die Penshopbelgie (graveren daar is gratis). XX