Nu Online
Momenteel zijn er 116 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kerstwensen

24-12-2011 9:04:53
Aan alle medebruidjes,

Ik heb al zo veel aan jullie gehad! Als ik iets niet wist over de regeling van de trouw, vroeg ik advies hier op het forum en ook aan mijn verloofde, ouders, schoonouders, ... En raad eens naar wie ik luisterde...

Daarom speciaal aan jullie:
Fijne kerstdagen en een spetterend 2012 vol liefde, geluk en een goede gezondheid!

ps: morgen nog 5 maanden, het kort af...

An
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 600

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik24-12-2011 9:24:00

Hey An, ik wens je hetzelfde toe en geniet nog volop van de voorbereidingen want nu begint het echte werk allé dat zeggen ze toch tegen mij!!
Wij trouwen een weekje later... en zijn vandaag precies 1 jaar verloofd!!! Nu krijg ik wel kriebeltjes

Groetjes en fijne feestdagen xXx Patrizia

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik24-12-2011 15:11:28

prettige feestdagen.

tegen ons zeggen ze ... eens de feestdagen voorbij zijn is het aan jullie! ja mei zal er snel genoeg zijn :). voor ons zijn het vandaag nog maar 132 dagen maarja met feestdagen en werken zullen we niet veel voorbereiden. daarna eens zo hard er tegen aan zeker :p. we gaan het jaar tegemoet waarin we trouwen ... toch speciaal gevoel!

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik24-12-2011 19:50:58

jullie ook een gelukkige feestdagen een een gezond 2012 toe

francis

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...