Terug naar overzicht
He Linde,Wij vragen zelf ook centjes, die kun je altijd wel gebruiken. Een huwelijkslijst zou ik niet weten waar je die nog kunt leggen.Volgens mij kan je zelf wel kiezen waar je die wilt leggen. Ga eens informeren in winkels waar jullie leuke spullen gezien hebben. Traditioneel hoeft het immers niet te zijn.Die 10 items die jullie op een site wilden zetten, vind je misschien ook in een winkel?
http://wedding.theknot.com/online-wedding-registry/real... Hier kan je nog wat inspiratie opdoen :) Al gedacht aan dingen zoals verf/leuke decoratie/citytripjes/wat chiquere inboedel (bvb een kitchenaid als je graag kookt) ?
Hey Linde. Ik zou ook echt liever geld krijgen. Maak misschien ergens een kleine lijst aan "voor de liefhebbers". Dan heb je toch je goede wil getoond. Je kan inderdaad vb bij een thomas cook een huwelijkslijst voor vb een citytrip maken of een algemene mini-lijst in een inno (textiel, keukengerei).
Hoi,ik zit een beetje met hetzelfde probleem. Op de volgende pagina vind je een lijst met allerlei dingen die je kan vragen (winkel corona in Brugge). Misschien vind je hier iets op dat je toch nog kan gebruiken.http://www.corona-brugge.be/50/corona-suggesties.pdf
De 10 items op onze trouwsite zijn vrij duur. De mensen kunnen dan centen geven en samen leggen voor een cadeau. Een voorbeeld is een smeedijzere radiator voor in ons orangerie. Dat geld hebben we echt niet meer maar zou ik graag hebben . Dus mensen kunnen daar geld voor geven. De 10 items zijn te duur om te geven alleen.. Linde
Hey Linde, Zitten beetje met zelfde situatie: mijn familie geeft het liefst een cadeau. Daarom zullen wij een huwelijkslijst leggen (Dhondt in St Michiels, Brugge, hebben ze super veel leuke dingen – Een Kitchen Aid komt er zeker op…). Zullen een kaartje maken op bij deuitnodiging te steken, maar enkel bij de familie , om te vermijden dat we van iedereen een cadeau krijgen, want ook wij willen liever centjes voor de verbouwingen! Kun je me eens leverancier / winkel van smeedijzeren radiator doorgeven? Staat ook op ons verlanglijstje!!
Hey Linde,
Zitten beetje met zelfde situatie: mijn familie geeft het liefst een cadeau. Daarom zullen wij een huwelijkslijst leggen (Dhondt in St Michiels, Brugge, hebben ze super veel leuke dingen – Een Kitchen Aid komt er zeker op…). Zullen een kaartje maken op bij deuitnodiging te steken, maar enkel bij de familie , om te vermijden dat we van iedereen een cadeau krijgen, want ook wij willen liever centjes voor de verbouwingen!
Kun je me eens leverancier / winkel van smeedijzeren radiator doorgeven? Staat ook op ons verlanglijstje!!
Dag Joke,Wij hebben er ook al aangedacht om enkel aan de favoriete een lijstje te geven. Zodat we ook nog wat centjes krijgen :). Ikzelf ben van Antwerpen. Die smeedijzere radiator op pootjes gaan we kopen bij Willems-Diels in Balen. Linde
Hey,wij hebben het ook zo gedaan. We hadden enkelen die liever een cadeau gaven en we hebben een kleine lijst samen gesteld, van zaken die we echt wilden, maar nog geen centjes voor hadden. We hebben enkel een kaartje gestoken bij degene waarvan we dachten dat ze wel geïnteresseerd zouden zijn en bij de rest was er een envelopje.Groetjes,hanne
Ik heb wel al eens gehoord (of hier gelezen) van een speciale website waar je zo een soort lijst kan aanmaken met spulletjes waarvoor mensen je dan kunnen 'sponsoren'... Dus niet alles uit één winkel, maar dingen die jullie echt zelf kiezen. Maar geen idee hoe dat weer heette :/ Ik zal mijn hoofd er even verder over breken en zien of ik het ergens tussen mijn trouwknipsels heb gekleefd.Ik vind het geen slecht idee, zo weten de mensen wat er met hun centjes gebeurt en voelt het toch ook echt aan als een cadeau geven.
Hey Sarah,Ja, je kan zelf zo'n lijst maken of via het internet bestaat er ook zo'n site. De mensen kunnen dan geld storten. Het nadeel met die site is dat er geld afgaat voor de mensen die die site beheren/maken. Mijn toekomstige is zelf informaticus/webdesigner en zou dus zoiet zelf maken. Na een nachtje slapen hebben we beslist dat we 10 dure zaken erop zetten (radiator, een buitentrap..) en dus een paar kleinere cadeau's. Voor diegene die dan toch echt een cadeau willen kopen. Ookal vind ik die kleinere cadeau's ook al duur en niet voor 1 koppel om te geven.. Bv een kitchenaid, een professionele blender en grillmachine.. Die zaken kosten los ookal van 200euro tot 600euro.. Dusja, wie geeft zoiets..We zullen zien..Linde
mss kan je het zoals ons doen www.roxanne-michel.be dan moet je geen extra kosten betalen aan site's... want soms is dat 6% van je bugdet...
Omdat mijn mama ook zei dat sommige mensen liever een cadeau in plaats van geld geven, gaan wij ons rekeningnummer op de uitnodiging zetten en een huwelijkslijst bij Habitat leggen. Wij hebben ook al een heleboel dingen zelf, maar kunnen zeker nog enkele leuke en niet zo dure spulletjes vanuit de Habitat aan onze collectie toevoegen. Er zijn uiteraard ook nog andere plaatsen waar je een huwelijkslijst kan leggen zoals de Collishop, de Inno...