Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Uit nieuwsgierigheid...

7-12-2011 18:34:08
Hey Bruidjes en gommetjes...

Vorige week hebben we doorgegeven wat we willen eten op ons avondfeest...

Ik vond dat best wel moeilijk, want niet iedereen lust alles...

Wij hebben geopteerd om met verschillende 3 standjes te werken waar je een voor- en hoofdgerecht kan nemen...
We houden persoonlijk niet echt van een menu...

Nu ben ik natuurlijk wel nieuwsgierig wat jullie laten serveren voor jullie gasten...

Groetjes,
Nathalie

Nathalie
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 579

Marjon
20-7-2012
 Meld misbruik7-12-2011 18:49:37

Hey,

Wij hebben ervoor gekozen om wel bediend te worden aan tafel:

Aperitief met hapjes (gebeurd in de siertuin bij goed weer en anders in de receptiezaal)
*
Aan tafel:
Rundcarpaccio
Heldere groentensoep met aspergepunten
Bordje van tongske met scampi's en kreeftensaus en pureetorentje
Kalfsfilet, groenteboeket, kroketjes
Dessertbuffet en ijstaart

Nachtbuffet om 1u en blijft dan staan
Kaasschotel
Kleine hotdogs
Vers fruit
Overschot van het dessertbuffet

groetjes

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik7-12-2011 18:58:29

Wij gaan wel voor een echt menu (al staat het nog niet vast, moeten dit pas 3 maand op voorhand doorgeven ;-)) maar inderdaad niet iedereen lust alles... Wij hebben besloten om gewoon onze goesting te doen en niet naar de anderen te kijken, anders moet je op den duur kaaskroketten gaan kiezen om iedereen tevreden te stellen en laat dat nu net iets zijn wat IK niet lust :-p.

Groetjes!

Evelien

stephanie
30-6-2012
 Meld misbruik7-12-2011 20:10:04

Wij gaan voor een mengeling voorgerecht en dessert in buffetvorm en hoofdgerecht aan tafel met stolpjes..

Alessia
7-9-2012
 Meld misbruik7-12-2011 22:16:55

Wij gaan ook voor een mengeling van buffet en menu. Het voorgerecht en hoofdgerecht is alletwee in buffetvorm en het dessert is aan tafel. Drie keer rondgaan vond ik net teveel en het dessert aan tafel is ook eens iets anders dan het voorgerecht...

Lieve groetjes
Alessia

francis en joeri
6-7-2012
 Meld misbruik7-12-2011 22:23:54

wij hebben hebben het zo gedaan

voor
groente soep of tomaten crème soep

hoofd
Tournedo of Schnnitzel met 3 sauzen ( deze worden apart op tafels gezet zo dat je kan pakken wat je wil en hoeveel)
met groente krans frietjes (deze worden ook los op tafel gezet)

na
Dame Blanche
of koffie

Mieke
25-8-2012
 Meld misbruik8-12-2011 16:45:02

Wij gaan voor een bbq buffet in combinatie met een koud buffet. En dan een dessertenbuffet tijdens het avondfeest. We twijfelen alleen er nog over of we nog een voorgerecht zouden geven of niet. Maar wij vinden het zelf fijner om een buffet te nemen. Dan kan je tussenin eens rondlopen en met je gasten praten.

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik9-12-2011 20:00:01

Wij gaan voor een landenbuffet (drie landen), zo kiest ieder wat hij wil en we vinden dit leuker dan een menu. Het dessert is ook in buffetvorm.
Qua prijs ging ook alles gelijk op dus daar moesten we het ook niet voor laten.

Groetjes!

Nathalie
2-6-2012
 Meld misbruik11-12-2011 20:10:42

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...