Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Trouwringen en schoenen gekozen!

4-12-2011 18:13:33
Whoehoe, gisteren hebben we onze trouwringen en mijn trouwschoenen gekozen! :-d

Voor de ringen zijn we naar Fede Di Oro in Izegem gereden (+/- 50 min.) en dit was echt wel de moeite! Veel keuze, heel uiteenlopende modellen en alles, maar dan ook alles, was aanpasbaar! :-) Bovendien zijn de prijzen echt wel super, dus we zijn tevreden! ;-) Nu wordt het echt wel echt :-d.

Aangezien we dan toch in West-Vlaanderen waren zijn we dan ook eens doorgereden naar Gabrielli in Roeslare en daar heb ik mijn schoentjes gevonden! Ze zijn perfect kwa kleur voor mijn kleed en vind ze echt mooi. Spijtig genoeg hebben ze wel mijn maat nog moeten bestellen, dus zal binnen een aantal weken er nog terug ommoeten, maar dat hebben we (en vooral ik ;-)) ervoor over ;-).

Beide winkels zijn echt wel een aanrader!

Groetjes!

Evelien

Evelien
1-9-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1039

maika
3-8-2012
 Meld misbruik4-12-2011 18:56:54

Zo leuk!
Ik denk dat ik ook eens een afspraak maak in Izegem voor de trouwringen
Khoor daar zoveel positieve dingen van en wij wonen maar op 7 km van die winkel

Hoeveel hebben je schoenen zo ongeveer gekost? En heb je veel keuze daar in Roeselare?

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik4-12-2011 19:06:18

Wij hebben ook onze ringen gekozen bij FDO en mijn schoenen gekocht bij Gabrielli. Het was wel een eindje rijden, maar zeker de moeite waard!

@Maika
Veel keuze bij Gabrielli, mijn schoenen hebben 166 euro gekost.

Groetjes,
Sonja

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik4-12-2011 19:18:01

@ Maika: zeker een afspraak maken bij FDO als je er zo dicht bijwoont! Het is echt de moeite ;-). Wij waren eerst aan het twijfelen omdat het toch wel een eindje is maar ben echt blij dat we gegaan zijn! Bovendien komen ze ze aan huis afleveren dus we moeten niet meer helemaal tot daar gaan :-).
Bij Gabrielli hebben ze wel redelijk veel keuze, al was ik wat in mijn keuze beperkt doordat mijn verloofde maar even groot is als ik en ik dus geen hakken van meer dan 3 cm kon aandoen :-). Maar ze hebben echt alle kleuren en dus ook de perfecte kleur wit voor mijn trouwkleed want zowel echt wit als crème gingen er niet echt bij ;-). Mijn schoentjes hebben 163 eur gekost en heb gemerkt dat dat wel zowat de prijs was. Een paar waren er rond de 110 eur en een paar rond de 200 eur maar de meesten zaten rond de 150-160 :-).

Groetjes!

Evelien

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik5-12-2011 6:38:00

Hey Evelien,

wij waren er samen met jullie
Ook wij hebben onze ringen gevonden. Mijn verloofde sloeg even wit uit toen hij zag welk ring ik graag wou, maar de prijs viel héél goed mee.
Oké, het blijft een grote kost, maar het is toch voor de rest van je leven he.
FDO is een echte aanrader.

Grts
Lotte

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-12-2011 7:28:27

@ Lotte: ja heb jullie ook gezien geloof ik :-).

Ja wij hadden ook wat schrik toen we onze favorieten gekozen hadden (waren 5 exemplaren :-)) maar ze vielen eigenlijk allemaal goed mee van prijs, er was geen 1 bij waarbij ik zoiets had van: "oei dat is wel heel duur" :-).

Groetjes!

Evelien

Laurence
31-3-2012
 Meld misbruik5-12-2011 10:47:34

Wij hebben 17 december ook een afspraak bij FDO. Nu lees ik hier dat jullie voor schoenen bij Gabrielli gaan. is daar een site van om mij een idee te kunnen vormen, want voor ons is het ook een uurtje rijden en als we daar dan uiteindelijk zijn, misschien van de gelegenheid gebruik maken eh...

Gr
Laurence

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik5-12-2011 11:02:13

Leuk leuk!!
Ik hou FDO ook in gedachten...maar wij gaan eerst naar een goudsmid waar mijn verloofde zijn grootouders blijkbaar een serieuze korting hebben. Mocht ik daar mijn goesting niet zien :-) dan wordt het ook hoogstwaarschijnlijk FDO!!

En goed van je schoenen!! Handig dat je dat stukje stof dan had om te vergelijken é...zo heb je zeker de perfecte kleur!! :-)

groetjes!

Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik5-12-2011 13:09:05

@ Laurence: de website is http://www.gabrielli-roeselare.be/

@ Sandra: ja was echt wel handig, anders had ik waarschijnlijk crème gekozen (met het idee van "het was toch niet echt wit") maar toen ik crème schoenen tegen het stukje stof hield, was dat echt absoluut niet mooi... :-).

Groetjes!

Evelien

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik5-12-2011 17:41:44

wij hebben onze ringen zaterdagmiddag ook gevonden bij fdo ... heb hen daarna wel even opgebeld want ik zag dat mijn naam verkeerd geschreven stond : dorEen ipv dorIen...

achja prachtige ringen... één met een vingerafdruk en we konden nog met ander soort bewerking kiezen wat we dan helemaal geslaagd vonden :). voor de prijs hadden we eerst wat schrik maar oh jeej wat viel dat goed mee!!

seves toch nog even een mailtje sturen voor de naamspelling :s

Kelly
8-6-2012
 Meld misbruik5-12-2011 21:19:53

Ook wij gaan op 17 december langs bij Fede di Oro op zoek naar onze trouwringen. Misschien ook eens bij die schoenenwinkel binnenspringen dan want we zijn van Limburg en het is toch wel een stukje rijden tot Izegem... Ik vind de collectie van Elsa wel mooi, zijn deze daar ook verkrijgbaar?

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...