Terug naar overzicht
nog te regelen ringen kostuum verloofde ,schoenen en accessoireshopelijk vrijdag trouwjurk (is al winkel 5 :( ) schoenen , accessoiresbruidsboeket (florist ligt wel al vast maar nog niet beslist welk boeket want nog geen trouwjurk)misboekjes laten drukken ontwerp uitnodigingskaart en logo die op alles gaat voorkomendrukken uitnodigingen , envelopes en adressenbedankjes (veel ideen maar nog niets beslist)vazen en takken kopen voor altaar stuk2 cd kerk muziek makentrouwgeloften schrijvenvergunning schieting en alle voorbereidingen rond de schietingbestellen broodjes voor lunchkopen van de champagne om te toosten bestellen boterkoekjes voor smorgensalternatief gastenboekmateriaal kopen en maken kerkversieringontwerp menu en afdrukken tafelnr hoe wat ?kapsel - make up ai als je dit zo leest nog veel werk maar veel ideen die ik nu nog niet direct wil vast leggen kwil eerst zien voor welke jurk ik uit eindelijk kies romantisch sissi of modern bling bling en dan kan ik in die lijn verder concentreer me liever op de dingen die al gedaan zijn zoals wet , kerk , ceremoniemeester , fotograaf , dj , zaal , vervoer , misboekje , ontwerp kerk versiering , hondenpension , overnachting bruidspaar , wie mijn haar doet , wie de make up doet , dagplanning
het belangrijkste nog vergeten verlof gevraagd opt werk voor huwelijk en huwelijksreis die trouwens een last minute wordt we houden de spanning erin
Wij trouwen een weekje voor jullie en dit is er al geregeld:-de zaal-de jurk-de juwelen-haar en make-up-de kerk-mijn vriend zijn kostuum (minus das en schoenen)-de fotograaf-eerste proef misboekje-middagreceptie mensen wettelijk huwelijk-vervoer-decoratie zaal (doos cadeautafel en enkele fotoframes voor bij het gastenboek)dingen die nog moeten gedaan worden:-opvang honden-bruidslingerie en schoenen-bloemen (bruidsboeket, bruidsmeisjes en kerkversiering)-ringen-uitnodigingen, misboekjes en bedankjes-party favor (confituurpotjes met daarop "spread the love")-huwelijkskaars-gastenboek-gemeentehuis-huwelijksreis plannen-playlist avondfeestdingen die wij niet gaan nemen:-ceremoniemeester-dj
danslessen wil ik ook doen!
Heyhey,Wij trouwen 01/09/2012 en hebben volgende zaken al geregeld:* Feestzaal;* Fotograaf;* DJ;* Vervoer;* Ceremoniemeester;* Wet;* Kerk;* Bruidsjurk;* Afspraak voor trouwringen;* Afspraak voor trouwschoenen;* Afspraak voor het kostuum van mijn ventje;* Kapper en visagiste;* Hotel voor onze huwelijksnacht;* Save-the-date kerstkaartjes;* Enveloppendoos (wel nog te bewerken :-));* Voorlopige gastenlijst;* Voorlopige tekst uitnodigingen;* Voorlopig misboekje;* Voorlopige dagplanning;Verder zijn we ook al bijna zeker van onze bedankjes, de versiering van de kerk en de bloemen :-).Groetjes!Evelien
Oei, en ik dacht dat ik ver stond :-) hier al geregeld: - kerk- feestzaal- dj- ceremoniemeester- ceremonievervoer- fotograaf- haar en make up- trouwjurkMss toch maar eens terug in gang schieten!