10 jaar WijTrouwen.com!
Nu Online
Momenteel zijn er 64 gebruikers online, waarvan 27 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Goud

16-11-2011 9:00:02
Hallo allemaal ! Omdat de goudprijs zo hoog staat deze tijd, was ik thuis op zoek gegaan naar "oud goud" voor onze trouwringen. Wonder boven wonder heb ik redelijk wat kunnen verzamelen(ook enkele familiestukken), al weet ik helemaal niet of het allemaal zou kunnen gebruikt worden om te laten versmelten in onze trouwringen... Is er iemand van omgeving Aalst die een idee heeft waar je goud zou kunnen laten "schatten"(ind e buurt van Aalst dus)? vooraleer ik er ergens mee binnenstap om het effectief te laten smelten/verwerken in onze ringen wil ik het graag eens laten schatten...

Bovendien vroeg ik me af, het is vooral geel goud dat ik heb; kan dat gebruikt worden voor wit gouden ringen? Iemand een idee van?

liefs,
Heidi

Heidi
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 25 | Gelezen: 679

Om de reacties te lezen of zelf een reactie toe te voegen dient u aangemeld te zijn.

U bent nog geen lid? Maak nu gratis een account aan en kom in contact
met duizenden trouwers, genodigden en handelaars.

Klik hier om aan te melden

Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.