Terug naar overzicht
wij hebben overal al aan gedacht - safari in kenia ofzo ... in mei is dit het weer er niet voor - safari in zuid-afrika ... redelijk weer, maar zou vermoeiend zijn en we willen toch ontspanning- Mexico ... zijn we dit jaar geweest, dus geen twee jaar achter elkaar al was dat zo'n ongelofelijke reis!!! - Egypte ... optie, budget vriendelijk, maar ik ben daar een drie jaar geleden geweest (we gaan niet graag waar we al eens zijn geweest) - het zou de maand mei zijn ... waar is het dan goed weer? Jamaica is dus zeker een optie!
heyhier gaan we er ook op uit in Mei, maar we wouden niet te ver want we hebben maar een kleine week en dan is het nergens echt super weer.we hebben dan voor Parijs gekozen, een romantische stad :)
ja wij waren gisteren ook aan het kijken dat we op 9 mei kunnen vertrekken :)
momenteel hebben we enkel nog maar op de computer gezien. via welk reisbureau hebben jullie geboekt? want reisboeken hebben we nog niet in bereik gekregen. mijn verlof staat in ieder geval van gisteren vast voor mei :) mijn vriend kreeg al eerder goedkeuring... welk hotel ons het meest opvalt tot nu toe is ...
ik heb dat van jullie eens opgezocht omdat ik toch nieuwsgierig was en ziet er wel zeer goed uit e!!!
ja maar wij zouden via sunjets boeken omdat dat ook de prijs erg drukt! vorig jaar waren dat al zeer grote verschillen met Mexico. Dus nu wachten we de boeken nog af van de andere reismaatschappijen die eind deze maand gingen uitkomen dus zal is één van de dagen gaan horen. maar bij sunjets krijg je ook een prachtige bediening dusja :) ik laat iets weten :)