Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

huwelijksreis... naar waar?

15-11-2011 18:05:53
zijn er hier mensen die al eens naar Jamaica zijn geweest? hoe zijn jullie ervaringen geweest? is er veel te zien/te doen?

raden jullie eventueel goede hotels aan?

laat maar alles weten! x

dorien
5-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 885

Astrid
30-6-2012
 Meld misbruik15-11-2011 18:48:10

Oeee ik ga dit volgen:-) Mijn vriend en ik willen ook naar jamaica! :-D
Groetjes!

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik15-11-2011 18:52:19

wij hebben overal al aan gedacht
- safari in kenia ofzo ... in mei is dit het weer er niet voor
- safari in zuid-afrika ... redelijk weer, maar zou vermoeiend zijn en we willen toch ontspanning
- Mexico ... zijn we dit jaar geweest, dus geen twee jaar achter elkaar al was dat zo'n ongelofelijke reis!!!
- Egypte ... optie, budget vriendelijk, maar ik ben daar een drie jaar geleden geweest (we gaan niet graag waar we al eens zijn geweest)
- het zou de maand mei zijn ... waar is het dan goed weer? Jamaica is dus zeker een optie!

Caroline
12-5-2012
 Meld misbruik16-11-2011 5:44:35

hey

hier gaan we er ook op uit in Mei, maar we wouden niet te ver want we hebben maar een kleine week en dan is het nergens echt super weer.
we hebben dan voor Parijs gekozen, een romantische stad :)

Sonja
12-5-2012
 Meld misbruik16-11-2011 6:47:53

Hey,

Mijn vriend is al eens naar Jamaica geweest met een kameraad een paar jaar geleden in de maand juni. Hij heeft altijd gezegd, dat hij nog wel eens terug wil naar daar, maar dan samen met mij. Hij had het daar echt super naar zijn zin. Lijkt mij zo'n droombestemming te zijn...We zien wel....weten nog niet wanneer en naar waar we zullen trekken.

Groetjes,
Sonja

Bruidje
28-4-2012
 Meld misbruik16-11-2011 11:47:29

Ik zou niet naar Jamaica gaan op honeymoon. Je wordt constant lastig gevallen op het strand of je drugs wilt kopen en er is veel sekstoerisme. Je ziet echt op het strand oudere Amerikaanse vrouwen die worden gemaseerd (en wie weet wat nog) door de jongere zwarte mannen daar... Wij krijgen op het reisbureau van iedereen te horen dat dit de minste Caraibische bestemming is. Kenia kan trouwens wel hoor in mei, dat gaan wij ook doen! X

Die
5-5-2012
 Meld misbruik16-11-2011 12:09:39

Ey dorien,

Wij trouwen ook op 5 mei en onze huwelijksreis staats vast voor woensdag 9 mei te vertrekken naar Jamaica via VIP.

Ik zie er zo naar uit ...
Heb ook al wat gezocht wat je er allemaal kan doen ... dus we zijn onze reis zitten.

groetjes xxx

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik16-11-2011 12:33:57

ja wij waren gisteren ook aan het kijken dat we op 9 mei kunnen vertrekken :)

Diede
5-5-2012
 Meld misbruik22-11-2011 12:24:49

ey dorien,

Effe melden dat we zaterdag onze reis geboekt hebben naar Jamainca.
Wij gaan 14 dagen naar Riu Palace Tropical Bay via Vip.
Weten jullie al welk hotel het is geworden?

Groetjes
Diede

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik22-11-2011 13:05:55

momenteel hebben we enkel nog maar op de computer gezien.

via welk reisbureau hebben jullie geboekt? want reisboeken hebben we nog niet in bereik gekregen.

mijn verlof staat in ieder geval van gisteren vast voor mei :) mijn vriend kreeg al eerder goedkeuring...

welk hotel ons het meest opvalt tot nu toe is ...

Gran Bahía Príncipe Jamaica

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik22-11-2011 13:25:03

ik heb dat van jullie eens opgezocht omdat ik toch nieuwsgierig was en ziet er wel zeer goed uit e!!!

Diede
5-5-2012
 Meld misbruik23-11-2011 12:13:24

Wij zelf zijn van Mol en zijn het in Meerhout gaan boeken bij Cis reizen.
Jullie hotel ziet er ook niet slecht uit, eerst hadden wij ook een ander hotel zag er perfect uit maar de prijs was veeel te hoog en had een slechte scoren, daar hebben wij ook naar gezien+ dit hotel heeft op het eerste zicht een goede all in.

Laat iets weten welk hotel je boekt, ben wel benieuwd =)

xx

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik29-11-2011 17:37:59

ja maar wij zouden via sunjets boeken omdat dat ook de prijs erg drukt! vorig jaar waren dat al zeer grote verschillen met Mexico. Dus nu wachten we de boeken nog af van de andere reismaatschappijen die eind deze maand gingen uitkomen dus zal is één van de dagen gaan horen. maar bij sunjets krijg je ook een prachtige bediening dusja :) ik laat iets weten :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums